Mam nadzieje, ze przekonacie sie, ze to co robie wcale nie jest jakims tam german style'm..
zreszta na forum znalazlem temat niejakiego Romiego ktory tez poszedl w podobnym kierunku... no ... nie mowie o tym co pod maska
MODEL: EK3 rocznik 10.1995
SILNIK: D15Z6
UKLAD DOLOTOWY: Seria z dolotem zimnego powietrza
UKLAD WYDECHOWY: 4-2-1 z D16Z6 + przelot
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: hybrydowa skrzynia z D16Z6/D16Z5
ZAWIESZENIE: Amortyzatory MTS Technik + sprezyny H&R
UKLAD HAMULCOWY: Przod 262mm
KOŁA: Drag dr-20 15"/7j et 10 + Kumho 175/50R15
BODY-KIT: Facelifting
ŚRODEK: Brak tylnej kanapy i wszystkich wygłuszeń, pomalowany na czarny mat
MOC: ~125KM i znaczny wzrost momentu
OSIĄGNIĘCIA: II miejsce 1/4 mili w klasie do 1550ccm - RT+ET 16,35 s.
STATUS: in progress...
Foto
Tak bylo na poczatku (02.2008):
![](http://demonx.republika.pl/Civ/1.jpg)
Tak w miedzyczasie:
![](http://www.fansport.gliwice.pl/SSG/gleba/5.jpg)
A poki co jest tak:
![](http://www.demonx.republika.pl/civic.jpg)
Najblizsze plany:
dokladka do przodu, kierunki, lotka spoon, poliftowy zderzak z tylu, polerka lakieru.
Wzgledem ostatniego zdjecia zmienilo sie tyle, ze obnizylem jeszcze tyl i teraz jest rowno z przodem Wiecej zdjec napewno niebawem jak jakies ciekawe zrobie.