Jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o przekładkę do civica ep3.
Jakie części są potrzebne z "europejczyka" ?? chodzi mi o wszystkie potrzebne graty (od deski rozdzielczej do części mechanicznych).
Czy musi to być TypeR ??
Aż tak to dobrze wygląda kosztowo?? opłaca się?? Sory że OT ale nasuwają mi się takie myśli.
sprawa wyglada tak samo jak z ek9. Nie oplacalna robota.
A co szykujesz sie na ep3?? moze moje chcesz?:D
Aż tak to dobrze wygląda kosztowo?? opłaca się?? Sory że OT ale nasuwają mi się takie myśli.


W temacie nie pytam, czy sie opłaca czy nie...
Poprostu niech ktoś ogarnięty napisze co jest potrzebne do przekładki
Bez sensu cos takiego.
Taniej ogarnie sie kupno europejczyka, ktoremu wsadzi sie szpere i zrobi Hondate.
Bez sensu cos takiego.
Taniej ogarnie sie kupno europejczyka, ktoremu wsadzi sie szpere i zrobi Hondate.


Dalej to samo... nie pytam czy to z sensem czy bez, poprostu chciałem sie dowiedzieć co jest potrzebne do przekładki ale chyba nikt nie potrafi mi pomóc
potrzebne jest wszystko co jest inne, wiec poza deska, kolumna kierownicza, maglem i innymi pierdami zapewne zrobic trzeba cala elektryke, bo komputer jest z drugiej strony, poprzekladac wiazki w drzwiach itd. pytania o oplacalnosc i sens sa niestety jak najbardziej na miejscu, bo miedzy tymi samochodami nie ma az tak kosmicznych roznic..
zapomniales o przespawaniu sciany grodziowej i wymianie lamp przednich.
samochód już w Polsce pod dom kosztuje 25 tysi dlatego pytam co jest potrzebne do przekładki, żeby określić koszt całkowity
drugie tyle
Jak za 25 tysi to nic z nim nie robic...wsadzic Hondate i pare boltonow, wybebeszyc, postawic na R888 i kopac dupe w pojezdzawkach
drugie tyle


jak możesz to rozwiń to trochę, jakieś przykładowe ceny itp itd
skad mam wiedziec ile kosztuje przespawanie sciany grodziowej, wymiana ukladu kierowniczego, deski i przerobka calej elektryki

strzelam, bo wydaje mi sie, ze wszystko razem wyjdzie nietanio..
sama robocizna to koszt okolo 5k + czesci z 7k
Są firmy zajmujące się przeróbkami RHD na LHD, może poszukac troche na google, zadzwonic i zapytac sie ile taka przerobka Civca wyglada cenowo, czasowo i tak dalej...?

Przykładem cenowym może byc to http://moto.allegro.pl/it...ka_anglika.html

Kwestia robocizny...
Koszt przekładki około 5 K PLN,pytanie ile wyniosą częsci ale z 6-8 k trza liczyć ...
na tak odbiegłbym na chwilę od głównego tematu i na + EP3 z Japonii zaliczyłbym malowanie, czyli biały kolor (z tego co Michał mówił, większość na sprzedaż tam jest białchych) co dodatkowo podniosłoby koszty jakby ktoś chciałby robić tak EDM.
Nie no, wiadomo ze JDM EP3 jest o wiele lepsze seria vs. seria niz EDM. Ale bez przesady...ingerencja typu przespawanie sciany grodziowej jak dla mnie troche dyskwalifikuje performance'owy samochod...ale co kto lubi.
Ściana grodziowa to najmniejszy chyba problem? Zazwyczaj są robione uniwersalnie.
Są wybijane otwory zarówno dla rwd i lwd - jedna strona ma poprostu "zaślepki".
A wlasnie, ze w wiekszosci fur japonskich nie
VW zdaje sie , jest przygotwany do czegos takiego orginalnie.
ale honda nie jest.
a ilu cyfrowy jest vin jdm ep3 ? czy aby nie 9-cio ?