MODEL:
1990, EE9 hatchback, 3D
SILNIK:
B16A1 VTEC w zajebistym stanie 15 bar na każdym cylindrze
UKLAD DOLOTOWY:
- Spoon Air Filter
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor stock
- reszta 2,5" na dwóch przelotach zakończony puszką Spoon
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- stock czyli szyby, lustra i szyber
UKLAD NAPĘDOWY:
- stock
ZAWIESZENIE:
- 14" felgi Dotz Imola w czarnym macie
- opony Bridgestone Potenza RE720 185/55R14
UKLAD HAMULCOWY:
- stock
BODY-KIT:
- chlapacze OEM
- owiewka szyberdachu OEM
ŚRODEK:
- gałka Spoon
- naba MOMO
- kierownica Spoon
CAR-AUDIO:
- brak
MOC:
- nie hamowany

Plany:
- do malowania cały samochód + reparaturki błotników i progów
- zawias do wymiany, najprawdopodobniej KYB Ultra SR + WEITEC -50 i poliuretan
- sensowny kolektor
- heble
- inna felga
- camber kit
- komplet rozpórek
- dokładka J's Racing
- fotele Recaro


Oj, roboty tyle, że głowa boli...
[/quote]

Ogarnąłem trochę syfu w aucie. Przede wszystkim uruchomiłem silnik, który w momencie kupna samochodu był wielką niewiadomą. Jak się później okazało sprawcą zamieszania była cewka, po wymianie której zaczął ładnie, równo chodzić i ku mojemu zdziwieniu trzyma cholernie kompresję :hyhy: .

Przejdźmy do zatem do prania.
Pierwszy rzut oka:





Środek zlany/spłukany karcher'em:



Po ogólnym myciu:




Generalnie przejrzało w środku i da się do tego teraz wsiąść. Wg mnie auto nie było myte, ani odkurzane ładnych kilka lat co widać na fotach poniżej:

Foto z ogłoszenia:


Polerka czyni cuda? :cool:




Oprócz prania EE9 dostało parę nowych dupsów:
-cewka
-palec
-kopułka
-świece DENSO
-przewody SEIWA
-kompletny rozrząd
-nowe szpilki kolektora wydechowego


Zawitał wydech 2,5" z nierdzewki na 2 przelotowych tłumikach. Pucha końcowa będzie schowana bardziej, ale tym się zajmę jak wpadnie docelowy zderzak. Tymczasem prezenci się to mniej więcej tak:


No i na koniec pochwalę się kompletem amortyzatorów KYB Ultra SR, do których dojadą progresywne springi WEITEC -50mm i poliuretan po całości.


Jak widać amory spodobały się rudolfowi, że aż wkradł się łapką w kadr

I na koniec foto motorowni:
fajnie i szybko to wszystko wyglada
Fajnie wygląda po ogarnięciu i bez zderzaka ale współczuje Ci w poszukiwaniu listwy pod reflektorowej, Ja sobie dałem spokój i kupiłem w Aso z tego co pamiętam koszt detalu coś koło 500 zeta A ogólnie to gratuluje zakupu
ten zderzak co był nie wyglada tak tragicznie, wiem ze to nie ori ale ja bym zostawił, no chyba, że juz masz ori
Nie ma to jak z własnej woli utopić EE9

W każdym razie sukcesów życzę, bo to EE9
Nie bierzesz pod uwagę, że dla niektórych te trzy literki to żaden kult, po prostu samochód...

Ogaraniaj Seed. Jeśli silnik zdrowy i podłoga cała ( choć w gruncie rzeczy ważniejsza jednak podłoga ) to wszystko da się zrobić.
Kolejne ocalone EE9 Zajebiści* że są jeszcze ludzie którzy doceniają jej piękno w serii i mają odwagę ratować tego klasyka. Wytrwałości życzę a efekt końcowy na bank wynagrodzi poniesione koszta i problemy z dostępnością części, rdzą i tego typu czynnikami przez które większość z nich już niestety nie pojeździ.
Dawid_666 dobrze gada. daj jej 2 życie
Te amorki nie są przystosowane do obniżenia, a już na pewno nie 50mm tak zawieszenie będzie słabiutko pracować, a amorki szybko się zużyją.

Powodzenia w pracach.
Skoro nie dają rady z takim obniżeniem, trzeba będzie zastanowić się nad czymś innym.
Swoją drogą co sądzicie o regeneracji amorów? Gdzieś mi się walają amorki H&R, które na pewno pełnią swoją funkcję z krótszymi sprężynami (wypuszczali set -60 -50). Gra warta zachodu czy lepiej w coś nowego zainwestować bo wysrają się szybko? Za szybko?


No i żeby nie było, że nic się nie dzieje- przywędrował zderzak z DE prosty praktycznie bez żadnego wybrzuszenia. A wiadomo- jak zderzak OEM to i dokładka musi być. (dzięki Cfaniak)



I parę fotek po zmontowaniu w "całość":






Szukam cholera nadal tej listwy między lampami, PW jeśli ktoś ma!
Szukam cholera nadal tej listwy między lampami


Ciężki, a nawet badzo cięzki temat

Powodzenia bo gra jest na pewno warta świeczki.
w ASO mają
Te amorki nie są przystosowane do obniżenia, a już na pewno nie 50mm



Drogi elmerze, ale są. To są właśnie amortyzatory z Kayaby specjalnie do sprężyn obniżających
A wiadomo- jak zderzak OEM to i dokładka musi być. (dzięki Cfaniak)



Zajebiście wygląda, a co do dokładki to pozostaje Ci chyba kupno w ASO........ Ja bym jeszcze zapolował na tylny nie pomalowany zderzak i byłaby bajka.
Ja bym jeszcze zapolował na tylny nie pomalowany zderzak i byłaby bajka


dokładnie, jak kiedyś Protiego... byłoby mistrz
Mam zderzak Protiego - robimy podmianke?

EDIT: wlasnie spojrzałem i Ty nie masz serii
To może chcesz sprzedać zderzak?
Niestety mam tylko jeden prosty. Ale jakbyś znalazł czerwony to możemy się wymienić.
Grooby a co z moim jest nie tak oprócz tego że nie jest twój?
Oprócz kurka od gazu i tego, że spadła na niego szafka da duża czarna to nic
Ta duża czarna szafka to Nyyggaa James
Co do listwy między lampami to hmmm bardzo Ciężki temat sam szukałem i nie znalazłem bo jak wiadomo od ED jest inna, jedynie ASO tak jak koledzy mówią…
Spr. PW
Kurek jak sam wiesz można naprawić ale że Ty jesteś będzwał grooby i żeś spierdolił na niego szafkę no to brawo........

Ps. Mam nadzieje że na tylną listwę też spadła.........
http://www.youtube.com/watch?v=rUB50uehkyQ

Mała próbka dźwięku puszki Spoon'a.


Ta, wiem, zjebałem start.

I pytanko, chce większy hebel z tyłu, tak więc z czego i co można przypasować?
tarcza od 7 gen sporta, zacisk od Tajpera 7 gen....
Podziękował
tylko sporty występowały chyba w 2 rozstawach? 5x114,3 i 4x100...

nie wiem czy to ma związek z liftem czy z jakimiś innymi względami... jakaś mądrzejsza głowa na epwno wytłumaczy...
Grooby to robił, zobacz w jego temacie...lub napisze jak bedzie
Emre dobrze napisał. W sportach są 4x100 260mm + zacisk tajpa lub itr i działa.
To dzięki panowie
Doszło mnie jeszcze info, ze MB6 podobno pasuje zacisk, prawda to?
Nie.