1990, EE9 hatchback, 3D
SILNIK:
B16A1 VTEC w zajebistym stanie 15 bar na każdym cylindrze
UKLAD DOLOTOWY:
- Spoon Air Filter
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor stock
- reszta 2,5" na dwóch przelotach zakończony puszką Spoon
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- stock czyli szyby, lustra i szyber
UKLAD NAPĘDOWY:
- stock
ZAWIESZENIE:
- 14" felgi Dotz Imola w czarnym macie
- opony Bridgestone Potenza RE720 185/55R14
UKLAD HAMULCOWY:
- stock
BODY-KIT:
- chlapacze OEM
- owiewka szyberdachu OEM
ŚRODEK:
- gałka Spoon
- naba MOMO
- kierownica Spoon
CAR-AUDIO:
- brak
MOC:
- nie hamowany
Plany:
- do malowania cały samochód + reparaturki błotników i progów
- zawias do wymiany, najprawdopodobniej KYB Ultra SR + WEITEC -50 i poliuretan
- sensowny kolektor
- heble
- inna felga
- camber kit
- komplet rozpórek
- dokładka J's Racing
- fotele Recaro
Oj, roboty tyle, że głowa boli...
![](http://akk.net.pl/~seed/ee9.jpg)
Ogarnąłem trochę syfu w aucie. Przede wszystkim uruchomiłem silnik, który w momencie kupna samochodu był wielką niewiadomą. Jak się później okazało sprawcą zamieszania była cewka, po wymianie której zaczął ładnie, równo chodzić i ku mojemu zdziwieniu trzyma cholernie kompresję :hyhy: .
Przejdźmy do zatem do prania.
Pierwszy rzut oka:
![](http://akk.net.pl/~seed/syf.jpg)
![](http://akk.net.pl/~seed/syf2.jpg)
![](http://akk.net.pl/~seed/syf4.jpg)
Środek zlany/spłukany karcher'em:
![](http://akk.net.pl/~seed/syf3.jpg)
Po ogólnym myciu:
![](http://akk.net.pl/~seed/cl2.jpg)
![](http://akk.net.pl/~seed/cl.jpg)
Generalnie przejrzało w środku i da się do tego teraz wsiąść. Wg mnie auto nie było myte, ani odkurzane ładnych kilka lat co widać na fotach poniżej:
Foto z ogłoszenia:
![](http://akk.net.pl/~seed/allegro.jpg)
Polerka czyni cuda? :cool:
![](http://akk.net.pl/~seed/polerka1.jpg)
![](http://akk.net.pl/~seed/polerka2.jpg)
![](http://akk.net.pl/~seed/polerka3.jpg)
Oprócz prania EE9 dostało parę nowych dupsów:
-cewka
-palec
-kopułka
-świece DENSO
-przewody SEIWA
-kompletny rozrząd
-nowe szpilki kolektora wydechowego
Zawitał wydech 2,5" z nierdzewki na 2 przelotowych tłumikach. Pucha końcowa będzie schowana bardziej, ale tym się zajmę jak wpadnie docelowy zderzak. Tymczasem prezenci się to mniej więcej tak:
![](http://akk.net.pl/~seed/ee9ass.jpg)
No i na koniec pochwalę się kompletem amortyzatorów KYB Ultra SR, do których dojadą progresywne springi WEITEC -50mm i poliuretan po całości.
![](http://akk.net.pl/~seed/KYBSR.jpg)
Jak widać amory spodobały się rudolfowi, że aż wkradł się łapką w kadr
I na koniec foto motorowni:
![](http://akk.net.pl/~seed/b16a1.jpg)