http://www.nihoncarandbik...sid=346&index=1

http://www.autobytel-japa..._r_proto/07.cfm

to są linki do newsu...

Wygląda na to, że bedzie w Europie bo auto jest z kierą po lewej stronie.

Samochód bedzie oficialnym autem zbliżającego sie GP Japoni i prawdopodobnie zobaczymy go na torze
Według mnie prezentuje się świetnie, wyglądem miażdży hatchback'a...
Według mnie prezentuje się świetnie, wyglądem miażdży hatchback'a...



zgadzam sie w pełni... dla mnie wogóle z 8 gena to sedan jest najbardziej udany
atam Type R
ja chce takeigo
http://www.nihoncarandbike.com/news-208-X.html
:padam:
A przede wszystkim nie ma bleki skretnej z tylu
A co się dziwić, że będzie w Europie, w końcu to europejska produkcja, nie?

Faktem jest, że sedan lepiej się prezentuje niż nieszczęsny hatch

No i znowu K20.... japończycy nie wymyślają może czegoś nowego? W końcu w ilu autach może siedzieć ten sam silnik... naliczyłem 4.
Mugen Dominator to prototyp, który nigdy nie wejdzie do produkcji...
No i znowu K20.... japończycy nie wymyślają może czegoś nowego? W końcu w ilu autach może siedzieć ten sam silnik... naliczyłem 4.



Bez przesady, K20 to bardzo dobra jednostka i osobiście ( na dzień dzisiejszy ) nie widze sensu żeby zastępować ją czymś innym.
Siela, ale ja napisałem że osobiście nie widze sensu, żeby ją zastępować, więc powinieneś zacytować wypowiedź Zell'a, a nie moją...
no taki był cel ta moja poprzednia wypowiedz jest oczywiscie do Zella
Jeżeli nie wyjdzie nowy ITR na Europę, to będzie to kolejne marzenie motoryzacyjne do zrealizowania w ciągu kilku najbliższych lat. Ciekawy jestem czy będzie CTR sedan na Japonię...
Jeżeli nie wyjdzie nowy ITR na Europę, to będzie to kolejne marzenie motoryzacyjne do zrealizowania w ciągu kilku najbliższych lat. Ciekawy jestem czy będzie CTR sedan na Japonię...


napewno bedzie CTR sedan na Japonie
japończycy też mówią, że przydałaby się jakaś inna jednostka do innego auta, proste, bo jaki sens (patrzac po japońsku czyli performance) ma wsadzanie do: Civic'ów dwóch (to rozumiem bo oba auta to ten sam model), ITR'a i Accorda tego samego silnika, sorry bardzo ale pomimo całego genialnego dopracowania tego silnika to wszystko jest jakoś mało fajne.

Co innego było jak Civol miał B16, ITR B18, a Accord H22, IMO było fajniej bo można było się ścigać w ulepszanie faktycznie różnych aut, a tu wszystko jasne, właściciel Accorda ma bajery z Civic'a. Dla mnie to dziwne gdybym miał powiedzmy mając Euro R'a powiedzieć, że mam taki sam silnik jak w CTR, bo powiedziałbym, że mam auto wolniejsze, bo cięższe rzecz jasna. I nikogo nie przekonam, że np. bedę szybszy gdzieś tam bo silnik ma inną charakterystykę, bo nie ma, tylko ciut mocy więcej (5 koni). Kaplica.

Taką mam opinię: powinno być coś więcej, zauważcie, że kiedys ITR to był ITR, a CTR to był CTR, teraz gdy mają te same motorki o tej samej specyfikacji to właściwie wybór leży w miejscu co mi się bardziej dla oka podoba, a to odbiega od mojej wizji. Ja chciałbym zobaczyć więcej tych silników, czy chociażby jakichkolwiek modyfikacji fabrycznych dla poszczególnych modeli, chcę zobaczyć różnicę pod machą, a jeśli nie zobaczyć to chociaż odczuć.

Mimo całej tej pięknej technologii i zaawansowania K20 nie podoba mi się, że wszędzie ją wpierdzielają, czuję, że jest to na siłę, jakby przez brak chęci do wymyślenia czegoś lepszego albo choć czegoś innego o podobnych parametrach. Chwała temu co kazał w tym sedanie zrobić te 20 koni więcej, bo to właśnie te szczegóły są ważne. Chcę zobaczyć większe i mocniejsze K serie, chcę następcę C32, chcę wiedzieć czy pojawi się nowa H seria. Innowacyjność to jest słowo, a nie postój, to zostaje przegrywa.

Może podchodzę do tego zbyt emocjonalnie ale taki jestem i wyrażam mój brak zadowolenia z poczynań Hondy, doceniam K20 jako silnik i jego wkład w dziedzinie motoryzacji, uważam, że to świetny silnik, jednak wrzucanie go niezmienionego do kolejnych aut jest dla mnie nie do przyjęcia. Tyle od mnie na ten temat.

a co zlego ze duzo k20 bedzie co swapowac

chodz zgadam sie z przedmowca troche nudna sie dzisiejsza honda robi

sedan sam w sobie jest ok ladny
Dobra Zell moge sie z Tobą w pewnych kwestiach zgodzić. Też mam emocjolane podejscie do tematu wiec tym sie napewno nie różnimy. Ale..samochód to nie tylko silnik...to także zawieszenia, skrzynie biegów różniące sie od siebie znacznie w przypadku K20. Wracając do silnika to trzeba sobie jednak zdać z tego sprawe, że specialiści z Hondy doszli do pewnego progu, który bedzie trudno przeskoczyć bo K20 - ma w niektórych przypadkach nawet więcej niż 100 koni z litra wiec rozwiązaniem podnoszącym moce jest albo zwiększenie pojemności ( co uczynili, wprowadzając K24) lub jego doładowanie, a tego nikt z nas by chyba nie chciał. Wiadomo można zrobić silnik o pojemosci 3.0 ale wsadzanie go do Civica mijało by sie z celem... Myśle ze tymi naszymi wnisokami skończmy tą dyskusje i czekajmy na opinie innych co do Nowego Civic Sedan Type-R Pozdro
K20 w nowym Cifie jest chyba jednak troche inny w serii...nizej zalczajacy sie VTEC i moc przy 8000, a nie 7400...do tego krotsza skrzynka...
ta B seria zostawia w tyle jeszcze mnóstwo współczesnych silników...np Renault, które montują w Nissanach :kwasny:



Myślę że niepotrzebnie powtarzasz mity zasłyszane przypuszczam na Hondowskich forach - to Nissan zbudował taki silnik jak np. VQ35DE żeby napędzał Ztkę, G35 itp, a Renault wykorzystało jego sam blok do napędzania velsatisa, bo miało do tego prawo posiadając udziały w Nissanie. Pisanie że Renault buduje swoje silniki żeby montować je w Nissanach to kompletna bzdura. A jeśli chodzi o diesle i wspólne produkcje takie jak Note, to niech się dzielą i robią sobie co chcą bo europejski Nissan to dzisiaj taki sam śmiech jak Honda i Toyota i tylko żal dupę ściska jak się dzisiaj na te wszystkie firmy patrzy.
Myślę że niepotrzebnie powtarzasz mity zasłyszane przypuszczam na Hondowskich forach - to Nissan zbudował taki silnik jak np. VQ35DE żeby napędzał Ztkę, G35 itp, a Renault wykorzystało jego sam blok do napędzania velsatisa, bo miało do tego prawo posiadając udziały w Nissanie


Nareszcie! Czułem się naprawdę samotny powtarzajac to innym.
Zell następcą serii C32 (90 stopni) są silniki z serii J (60 stopni), seria C skończyła się wraz z NSX-em.

Siela ma racje B series jest na tyle nowoczesną konstrukcją, że nawet najnowsze silniki innych firm są daleko w tyle.
Siela ma racje B series jest na tyle nowoczesną konstrukcją, że nawet najnowsze silniki innych firm są daleko w tyle.



A o czym tu gadać jeśli nowe silniki nie są nastawione na wyniki ale na spalanie i masę innych niepotrzebnych rzeczy dla osoby szukającej wrażeń. Pozatym przypominam, że np. Nissan ma odpowiednik takiej B serii (SRxxVE) w wersjach 1.6 (175 i 200 koni) i 2.0 (178-205 koni). Teraz nie ma już tak jak kiedyś, że auta często rywalizowały w różnego rodzaju wyścigach gdzie np. pojemność 1.6 była regulaminowa i nie walczy się już tak o wyciąganie koni z litra w wolnossaku gdy są łatwiejsze tego sposoby.

A tak wracając do tematu to patrząc na to, że japońska wersja CTR'a ma 215 koni, a Europejska 200 to boję się, że sedana też mogą odmocnić. Swoją drogą jeśli miałbym kupować nowe autko FWD w granicach tych 100 kilku tys zł to miałbym dylemat między Type R a Mazda 3 Mazdaspeed.
A o czym tu gadać jeśli nowe silniki nie są nastawione na wyniki ale na spalanie i masę innych niepotrzebnych rzeczy dla osoby szukającej wrażeń


To jak tu wyjasnić spalanie 8l na 100 w B16A1 w normalnej, niewolnej miejskiej jeździe? Spróbuj zblizyć się do tego nowym Fokusem, Civiciem czy czymkolwiek nowym z klasy compact "nastawionym na spalanie".

A tak wracając do tematu to patrząc na to, że japońska wersja CTR'a ma 215 koni, a Europejska 200 to boję się, że sedana też mogą odmocnić.


A nie 220 czasem? Poza tym co tu mają odmacniac skoro sedan R nie zawita do EU?
Cytat:

To jak tu wyjasnić spalanie 8l na 100 w B16A1 w normalnej, niewolnej miejskiej jeździe? Spróbuj zblizyć się do tego nowym Fokusem, Civiciem czy czymkolwiek nowym z klasy compact "nastawionym na spalanie".



jeżdżąc na lifcie czy poniżej ? VTEC wcina, H22 gdy spokojnie się jeździ pali koło 12 l w mieście, jadac na wysokich obrotkach to 30

jeżdżąc na lifcie czy poniżej ? VTEC wcina, H22 gdy spokojnie się jeździ pali koło 12 l w mieście, jadac na wysokich obrotkach to 30


Sądzę że domyślasz się że w codziennej jeździe dla mlodego czlowieka nie jest możliwe ani siedzieć cały czas na lifcie ani poniżej. Jeździłem normalnie, nie ślamazarnie.

Co do wycieraczek-bazuję na innym info. Z tego o ja wiem EU wersji nie bedzie. A jak będzie to fajnie, chętnie sie pomylę.
wycieraczki myslą, bo sie machają jak w 307 czy innych wynalazkach - ramiona startują z wewnątrz i każde idzie do pionu przy swoim słupku.
To jak tu wyjasnić spalanie 8l na 100 w B16A1 w normalnej, niewolnej miejskiej jeździe? Spróbuj zblizyć się do tego nowym Fokusem, Civiciem czy czymkolwiek nowym z klasy compact "nastawionym na spalanie".



Weź pod uwagę to że klasa kompakt w 90 latach ważyła ok 900kg, teraz nikogo nie dziwi 1400kg ale są za to 73 poduszki, 24 systemy antypoślizgowe, czujniki pierdzenia, czujniki zimnej koli w schowku od której mogą nieszczęśliwie przeziębić się dzieci, fotele obracane o 1080 stopni i przesuwane w pionie, 7 katalizatorów w wydechu żeby jeże mogły żyć dłużej itp.
Dokładnie, mam świadomość że im się przytyło. I nie pasuje mi to.