Model: Civic VTi 1995
Silnik: B16A2 , Motul 8100 x-cess 5W-40
Układ dolotowy: Rura 3", stożek Fujita, air duct
Układ wydechowy: Przelotowy 2,5" na 2 tłumikach basmot/OBXr
Układ napędowy: SERIA
Układ hamulcowy: Można powiedzieć, że seria
Zawieszenie: Seria/ Letnie ALU H148, Yokohama C Drive orac Toyo T1R 195/50/15 / zima stalówki 15" Nokian WRG2 195/55/15, poliuretan Energy Suspension na przodzie
Wnętrze: Czarna deska, czarny welur, elektryczne: szyby, lusterka,szyberdach
Car Audio: Jednostka Clarion, głośniki przód U Dimension El comp6, wygłuszenie drzwi
Body Kit: Seria VTi, kierunkowskazy Vision, przednie lampy typu clear black z bi xenonem +tylne lampy a la USDM
Inne gruba alu chłodnica wody, kable wn vision, świeczki NGK Iridium
Moc: ok 170 km

Plany: Modyfikacja obecnej jednostki n/a.
W tym sezonie 2 z przodu będzie



Filmik: http://www.youtube.com/wa...re=channel_page



Kilka poglądowych zdjęć...







Podziękowania dla Qukie 'ego








Silnik:



Wnętrze:








3 miejsce w 3 klasie _ Street Legal 14.02.2008


Co sie nikt nie wypowiada?

Autko ladne i ladnie zapewnie jezdzi
fajne alu
Kolejny grat zza wielkiej wody:









Seria VTi vs Nowa ebayowa



W aucie wyglada mniejwiecej tak:





Customowa przegroda stożka oraz czerwone kable zapłonowe Vision + swiece NGK Iridium IX




Na glebe z nim !
ładna sztuka i widać, że z czasem będzie jeszcze ładniejsza...
Na glebe z nim !

Już niebawem
Te felgi to jakie mają ET?
Te felgi to jakie mają ET?

afair 35
ogólnie autko ładne, dobry kolor i silniczek
co do kół, może to głupie ale po zdjęciach to te koła [przednie] na moje oko są w plusie, stąd wyglądają jakby ET było 15 conajmniej
rdk, twoje felgi wygladaja tak samo jak moje. Powiedzialbym,ze sa w idealnej lini z krawedzia blotnika. Przy obnizonym aucie bedzie to bardziej widoczne. Na pewno nic mi nie wystaje...
Ładne VTI, coraz ladniejsze a co wazne dobre serducho i niezle czasy 400m jak na prawei serie
Samochód ładny.
Pare dni temu wjechało Energy Suspension + nowe wachacze sworznie drazki itp:). Nie sadzilem,ze da to taka poprawe w zakretach...

Doszlo tez cos dla ucha. U Dimension El Comp 6 + wytlumienie matami APP. Jak zwykle w weekend montowanie.

Ładne autko, i mam nadzieje że będzie jeszcze łądniejsze

pzdr.
+ wytlumienie matami APP



czyli jednym słowem dopakowałeś trochę kg...
wytlumienie matami APP


Też chciałem, ale nie przyznano mi budżetu.
sprawdz czy po zmianie polaryzacji sygnalu nie przybedzie basu. dawno temu ktos na clubrsx wpadl na to i okazalo sie, ze glosnik pompuje nieco wiecej powietrza niz wczesniej, bo wreszcie pracuje w zgodnej fazie z reszta naglosnienia

zasililes go z dedykowanego wyjscia na subwoofer w radiu? zasilanie po przekreceniu kluczyka, czy jakos inaczej? mi sie caly czas nie chcialo klasc kabli, zeby sprawdzic jak to gra w samochodzie
Nie znam sie tak na audio ale co do polaryzacji to chodzi ci o podmiane +/-? teraz jest podlaczone wedlug schematu +/-. Narazie zasilanie jest partyzancko spod postojowek ale zamierzam podpiac sie w wyjscia na el. antene lub inny kabel gdzie po przkreceniu kluczyka pojawia sie prad. W radiu jest chyba wyjscie 4v ktore podaje sie na przekaznik aby wlaczyc wzmacniacz. Tutaj potrzeba 12v. Jakos to sie rozwiaze:D Podlaczony jest jako tylny glosnik. Mam 2 + 1 wiec sterowanie subem mam faderem
do tego suba nie wchodzi liniowy sygnal, tylko glosnikowy z radiowego wzmacniacza?
TO moze cos wyjasni.
podziekowal!
Tak. Chyba to jest poprawne podłączenie bo u mnie gra Mozesz mie ctez problem z odkreceniem tej pokrywki bo jest na klucz 6,5mm. Ja odkrecilem nasadka do bitow
pokrywke juz ogarnalem, musialem dorobic wtyczke jakas i zrobilem sobie na komputerowym molexie

dzieki za podpowiedz, moze jutro to w koncu ogarne u siebie
no proszę, znany mi civic, albo dopiero poznawany, pozdrawiam i do zobaczenia 10
Zawital kolektor 4-1. Teraz zbieranko na dolotowy


Zbrojenie trwa

Bardzo fajny mod z tym skunksem, jaka srednica przepustnicy ??
68mm
profi podejście, to mi się podoba. Ciekawe jakie będą przyrosty po wystrojeniu
doszły jakieś graty do silnika sprężynki, talerzyki, kółka,uszczelniacze....przygotowania do większej mocy trwają

Taki mały gadżet a cieszy [
doszły jakieś graty do silnika sprężynki, talerzyki, kółka,uszczelniacze....przygotowania do większej mocy trwają

Taki mały gadżet a cieszy [[url=http://img165.images...pk1.jpg]Obrazek[/URL]


Ładnie się to prezentuje ciekawe o ile obniża temperaturę w dolocie... i o ile dłużej trwa zagrzanie kolektora ssącego na postoju po takim "modzie"
Kto z Wawy coś takiego ogarnia ?
kazdy sklep z elementami do klimatyzacji...
chyba chodzilo o ten element zamiast kratki ...

Tu lub na ckpl bylo ostatnio na sell , wersja jak na w/w zdjeciu oraz bardziej wystajaca .
chyba chodzilo o ten element zamiast kratki ...

Tu lub na ckpl bylo ostatnio na sell , wersja jak na w/w zdjeciu oraz bardziej wystajaca .


Dokladnie
Chyba na CKP jest
Jesli ktos z Wawy bedzie kupował to ja się dołączam
Na CKP w zakupach grupowych jest do ogarniecia takie cos.
tutaj link
http://www.civicklub.pl/f...ead.php?t=27182
Te air ducty to ponoć profi robota, sam się chyba skuszę na takowy
Generalnie każdy dolot zimnego z zewnątrz BARDZO pozytywnie wpływa na osiągi (można bardziej podlać furę przy strojeniu i nie rozgrzewa sie tak szybko dolot na postoju przed startem).
Jeśli dobrze pamiętam to Dragi miał cos podobnego jak w wymieniony (tylko bardzo domowej roboty ) i temperatura w dolocie szybko spadała nawet po dłuższym postoju
Polecam
Zgadza sie robota profi, wszystko ladnie pasuje. Za dobra kase mozna to miec. Takie cos fajnie by sie spisywalo z calym szczelnym dolotem(filtr w puszcze ) ale zasys piachu bylby nieziemski
Na pewno mniejszy jak w przypadku CAI
Poprostu git nic dodać nic ująć oby tak dalej
Pompa i serwo od civa 282
Ciekaw jestem jaka będzie różnica w pracy.



[ Dodano: 2009-01-16, 23:04 ]