Na sprzedaż Honda Civic EK4 – oryginalny egzemplarz po liftingu z silnikiem B16A2 i skrzynią S4C ( przełożenie główne 4.4)
Silnik :
- po wymianie pierścieni, uszczelniaczy oraz uszczelek silnika na OEM – wykonanym przez Rema z JHM TEAM
- zalany olejem Valvoline VR1 Racing 10W60
Układ napędowy:
- sprzęgło ACT Heavy Duty Street ( potencjał do 300KM i 280Nm)
- koło zamachowe Integra Type-R
- shortshifter Fidanza
- skrzynia biegów po serwisie i wymianie łożysk ( synchronizatory, olej, łożyska)
- nowa pompa sprzęgła
- nowy wysprzęglik
- świeży płyn
Układ dolotowy:
- Simota Big Tube z nadmuchem zimnego powietrza ze zderzaka
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy DC Sports 4-1 JDM owinięty bandażem termoizolacyjnym
- przelotowy układ wydechowy 2.25’’ na 2 tłumikach przelotowych by M-TECH ( cichy jak na przelotowy, końcowy tłumik OEM Look) w całości wykonany ze stali nierdzewnej, spawany metodą TIG
Układ hamulcowy:
- nowe 4 tarcze i komplet klocków na obu osiach firmy ATE
- płyn hamulcowy Motul
Elektronika:
- komputer P28
- przejściówka OBD2BOBD1
- strojenie przez WWW.strojenia.pl
- VTEC od 5200RPM
- Odcięcie zapłonu ustawione bezpiecznie na 8400RPM
- wyłączenie 2 sondy
- możliwość ustawienia procedury startu, kontrolki zmiany biegów, wyłączenia Klimy po przejściu w VTEC i wiele innych
- oryginalny z immobiliserem dodaję razem z autem
Body-kit:
- przednia dokładka Type-R style – poliuretan
- tylna dokładka type-R style – ABS ( nie założona)
- gril Type-R style ( nie założony)
- przednie lampy type-R style
- tylne lampy Type-R style
- OEM chlapacze przód oraz tył
- halogeny przednie oryginalne Depo w kolorze żółtym
- pokrywa zaworów polakierowana w kolorze białym
- felgi Rota BOOST 16’’ z oponami Nokian 205/45/16 w stanie bdb ( 7.2kg sztuka + opona)
- felgi aluminiowe 15’’ + opona Michelin Alpin
Zawieszenie:
- stabilizator przedni 26mm
- stabilizator tylny
- oryginalna rozpórka kielichów
- sprężyny APEX
- amortyzatory seryjne
Car audio:
- brak ( możliwość dokupienia wysokiej jakości komponentów)
- drzwi przednie częściowo wygłuszone matami APP
- położona instalacja zasilająca i głośnikowa firmy Lightning Audio
Wyposażenie :
ABS
Klimatyzacja
Podgrzewane lusterka
Elektryczne Lusterka
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie opuszczane szyby
Immobilizer
Wspomaganie kierownicy
Regulacja Kierownicy
2x poduszka powietrzna
Wszystko oczywiście sprawne.
Wady:
Do zrobienia nadkola – miałem to zrobić osobiście, kupiłem nawet reperaturki i rozebrałem cały tył ( brak boczków, kanapy, wykładziny w bagazniku, można obejrzeć dokładnie stan nadwozia w miejscach, w których podczas standardowych oględzin nie oceniamy - nie mam nic do ukrycia) jednak awaria sprzęgła skutecznie pokrzyżowała moje plany – reperaturki dorzucam razem z autem ( koszt 300zł)
Drobne otarcia parkingowe – niestety nie wszyscy uważają podczas parkowania tak jak ja
Do poprawy jest mocowanie tylnego tłumika – na wybojach potrafi uderzyć o stabilizator (znikomy koszt)
Auto miało jedną niegroźną stłuczkę za kadencji poprzedniego właściciela – przerysowany przedni lewy błotnik i górna część drzwi.
Lakier badany miernikiem, poza tymi dwoma elementami na reszcie karoserii lakier jest oryginalny od nowości.
Silnik w doskonałej kondycji – wykres z hamowni przed i po strojeniu do wglądu.
Spalanie oleju w okolicach 1L na 10000km. Przy jeździe poniżej VTECa nie bierze go wcale.
Skrzynia po serwisie z bardzo dobrej jakości sprzęgłem ACT Heavy Duty Street , kołem zamachowym z Integry Type R i nowymi łożyskami, które wymagały wymiany – zalana świeżym olejem. Nowa pompa i wysprzęglik ( stare części do wglądu - koszt ponad 2000 pln)
Spokój na kolejne kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i zaoszczędzone sporo pieniędzy.
Auto profesjonalnie wystrojone pod konkretne modyfikacje – koszt przejściówki pod wiązkę OBD1, nowego komputera i strojenia około 1500 pln. Auto zdecydowanie lepiej jeździ, mniej pali i jest bardziej dynamicznie zarówno w mieście jak i na trasie.
Spalanie w trasie – 6.9L/100km
Auto sprzedaje na felgach aluminiowych 15” z oponami zimowymi w doskonałym stanie, bez sprzętu audio i felg Rota w kolorze złotym, widocznym na zdjęciach.
W ciągu ostatnich 7 miesięcy zainwestowałem w auto ponad 6 tys pln.
Układ wydechowy o przebiegu około 4000 km – 1400 pln
Strojenie – 1500 pln
Sprzęgło, koło zamachowe, serwis skrzyni biegów – 2000 pln
Halogeny – 450 pln
Felgi aluminiowe 15’ na zimę – 600 pln
Dokładki, reperaturki, pokrywka świec ( bo brakowało jej w momencie zakupu) itp. – około 1000 pln
I pewnie wiele innych, o których zapomniałem. Myślę, że oferta jest atrakcyjna. Pozostaje zając się blachą i cieszyć się rzadko spotykanym autem w doskonałej kondycji.
Posiadam również fotele Recaro Keiper, które wymagają obszycia – jeśli ktoś będzie zainteresowany, dorzucę je w promocyjnej cenie – 800 pln wraz z kompletem szyn.
Samochód sprzedaję ze względów osobistych, charakter pracy wymusza na mnie ciągła eksploatację auta i robienie sporych przebiegów – tego mi szkoda, a na drugie mnie nie stać.
Ze sprzedażą mi się nie spieszy, więc osobom zawracającym 4 litery dziękuję.
Cena podlega oczywiście rozsądnej negocjacji w granicach zdrowego rozsądku.
zdjęcia w temacie : http://passwordjdm.pl/vie...der=asc&start=0
Kontakt :
502 676 074
728 889 868
Cena : 23000 do negocjacji
[ Dodano: 2009-11-19, 21:42 ]