znalazłem kilka rarytasów do mojego auta i postanowiłem się nimi nieco podzielić, żebyście zobaczyli, jakie ciekawe części dawniej montowano w Fairlady Z na Japonię...
Pokrywa zaworów nieznanego tunera "Datsun 3100 OHC" do silnika ze strokerem.
Podobna pokrywa zaworów, ale firmowana przez Kakimoto Racing.
Fotele z katalogu "Datsun Competition", także montowane oryginalnie w 240ZG.
Kierownica z tego samego katalogu, również montowana w 240ZG z fabryki.
Znane wszystkim felgi Watanabe, tu w dość monstrualnym rozmiarze 14x11J...
Fabryczne magnezowe felgi z Z432, także używane we wszystkich fabrycznych rajdówkach, niezależnie od nawierzchni.
Napisy Fairlady Z na klapę bagażnika. Do kompletu przydałyby się znaczki Nissan zamiast Datsun...
Obrotomierz z Z432, pierwotnie przeznaczony do silnika S20. Zwróćcie uwagę na dwie kropki, przy 5600 i 7000 obr/min - zaznaczone są wartości maksymalnego momentu i mocy
I na deser: naklejka znanego tunera silników z rodziny L i... RB (:D), Kakimoto Racing. Ze starożytnego wolnossącego 3.1l na gaźnikach wycisnęli 340KM, i to w latach 80.!
Zapytam się nieśmiało - czy zna ktoś może kogokolwiek, kto jest obeznany z obsługą Yahoo Japan? Te japońskie szlaczki ciężko mi wchodzą... :zdegustowany: