MODEL: Mitsubishi Colt 1993, hatchback, CA5A, 3d
SILNIK: 1800cm, DOHC 16V, 4G93 ,142KM przy 7200obr - seria
UKLAD DOLOTOWY: Wkładka K&N, reszta seria
UKLAD WYDECHOWY: Brak kata, tłumik końcowy Remus
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: Amortyzatory Koni, oryginalne felgi MMC 6,5x14", opony Bridgestone Potenza RE 720 185/60
UKLAD HAMULCOWY- Nawiercane i nacinane tarcze Black Diamond + klocki EBC Green Stuff
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: seria
CAR-AUDIO: No audio

Autko mam już dwa lata, jestem bardzo zadowolony, jeździ lepiej niż wygląda (0-100 7.5sek), silniczek fajnie się dokręca do fabrycznej odcinki przy 8250obr Chętnie pozbyłbym się tego tłumika ale oryginał baaardzo drogi, a zamienników "niet" do tego modelu... A poza tym WITAM!











a kiedyś miałem takie koła, ale mi sie nie podobały i zdobyłem oryginały:)







Extra samochodzik, extra silniczek! 142KM w takiej budzie to dla mnie respect! :padam:
Witamy, witamy

Świetny colcik, kiedys taki bylo moim marzeniem Planujesz go jeszcze cos posadzic?
elegancka fura :padam:
Kiedyś chciałem kupić takiego Kolta tyle że 1.5. Super wózek.. no i ten silnik.. :hyhy:
super fajne są te Colty, teraz tylko zbieraj $$$ na 4G63 :hyhy:
witamy bardzo fajny Colt, sczerze mówiąc nie widziałem jeszcze takiego czarnego, ale wygląda super :] no i pod maską ma to co trzeba... lubię takie cichociemne furki :hyhy:
Piękny! Kiedyś bardzo takiego chciałem ale nie znalazłem.
Witam, ktoś się pyta czy go posadzę jeszcze trochę? Nie mam już takiego zamiaru, zostaje seria:)
Autko jest bardzo niepozorne, aż za bardzo, nikt nie chce się z nim sprawdzić na drodze...
4G63T też nie zagości pod maską, rozmawiałem z gościem co miał właśnie takie coś, podrasowane do 308KM (w identycznym colcie) i nie było trakcji, jak chciałeś spalic gumę na IV biegu przy 150km/h to tylko wciskałeś mocniej gaz :rotfl:
Dobre podejście, moc musi być użyteczna a użyteczna jest tylko wtedy gdy da radę przenieść ją na podłoże.
Myślałem kiedyś trochę o swapie silników które pasują plug&play, z 4G63T jest baaardzo dużo zabawy. Ja mam najmocniejszą wersję Colta na europę, ale oczywiście japońce dla siebie robili ciekawszy silniczek, mianowicie 4G92MIVEC, to wolnossące 1.6 miało fabrycznie 175KM , był też 4G93T około 190KM, ale zdobycie tych silników w polsce/europie graniczy z cudem.
wiec sciagaj z japoni. koszta nie są wielkie.
to faktycznie może być dobry plan, 4G93T to jest przypadkiem to co siedziało w Mirage VZ-R N1? (nie wiem czy nie pokiełbasiłem oznaczenia)
zajebiste auto, sam takie chcialem mieć, niepozorne i szybkie
VZ-R N1 to była wersja Pulsara (Almery) konkurująca z CTRem. w Mitsu to najczęściej GSR albo jakoś tak mocne wersje oznaczali...
to faktycznie może być dobry plan, 4G93T to jest przypadkiem to co siedziało w Mirage VZ-R N1? (nie wiem czy nie pokiełbasiłem oznaczenia)


4G93T w colcie/mirage'u nie było, tylko w lancerze, 4G92MIVEC było w mirege'u, w trzech wersjach: Cyborg, Cyborg-R i RS. Ta ostatnia była piękna, tylko biały kolor, żadnego wyposażenia, brak nawet aluminiowych felg, tylko 175KM pod maską.

Super fura :padam:

Nisko ten 4G92MIVEC osiaga taka moc z 1,6 w porownaniu do B-series :zdziwko:
aaa, mi chodziło o tego:
1998 Nissan Pulsar VZ-R N1 - 1.6 200koni

zapadł mi w pamięć bo wyciska więcej z litra niż kochany CTR :wstyd:
nowsza buda, taka jak naszej Almery 3d

Ta ino ma ITB w serii i zdaje sie 197 koni
ITB, 8 wtrysków...
gdyby nie było Civów, kochałbym Almery :] a zaraz po nich Colty
Mike, to kup Almerę ode mnie