Ogolnie auto ma byc lekkie. Przeznaczenie: tor, ulica

MODEL: Corolla AE92 GTi

SILNIK: 4AGE 20V blacktop
Plany: 200HP, moze kiedys stroker kit 2.0L

UKLAD DOLOTOWY: ITB w boxie
Plany: otwarte trabki 75mm na ITB z doprowadzeniem zimnego powietrza

UKLAD WYDECHOWY: 2.25" by GT4
Plany: koncowy HKS

ELEKTRONIKA: seria
Plany: Dicktator SA

UKLAD NAPĘDOWY: Fidanza 3.95kg
Plany: plytkowe LSD 1.5-way / 2-way

ZAWIESZENIE: -30/-30, rozporka
Plany: poliuretany, B6 + Eibach, stabilizatory przod/tyl Whiteline

KOLA: Buddy Club 15x6.5 + TOYO 195/50/15
Plany: Volk

UKLAD HAMULCOWY: seria 258mm
Plany: 272mm + zaciski od Levina

BODY-KIT: seryjne progi, spoiler
Plany: blotniki i maska z wlokna weglowego wlasnej produkcji
Status: sie robia

SRODEK: kierownica Nardi Personal, welurowe kubelki, pelna elektryka, czesciowe wybebeszenie, szelki
Plany: kompletne wybebeszenie, flok na deske, nowy lakier, lakkie kubly, 8-point roll cage, roll cage safety kit, harness bar, szelki takata, szyby z poliweglanu, dystans pod nabe
Status: w trakcie

MOC: seryjnie 165KM (nie mierzone)





gratki fajnego auta wez mi powiedz--jaka moc ma seryjnie RED TOP??
cacy! gratuluje
gratki fajnego auta wez mi powiedz--jaka moc ma seryjnie RED TOP??



Z AFM'em ma niestety 92kW czyli ok 125KM. Z Map sensorem jest ok 100kW -- 136KM. AFM'a mozna latwo ominac tak ze podejzewam szybki wzrost mocy za mala kase.

EDIT: wlasnie wrocilem z warsztatu, podloga i elementy konstrukcyjne sa cacy. Cale szczescie ze ona byla sprowadzona. Z rzeczy ktore trzeba bylo wymienic od zaraz byl uszczelniacz polosi przy skrzyni bo zapierdzielal olej. Myslalem nad wymiana przewodow hamulcowych ale tez sa ok.

Co do blacharki, robota zostala wyceniona. Nie powiem zeby bylo tanio. Biala perla niestety odpada bo to ~260 zl za litr a trzeba chlapnac z 3-4 razy z tego wzgledu ze ten lakier jest bardzo rzadki.



swietny wóz! powodzenia w modach
fajna rozpórka
kolejne fajne autko, dobrze ze nie kolejna Hondzia :hurra:
podobają mi sie te Corolle
:]
gratuluje zakupu Rooty

bardzo dobra baza do modów, zwłaszcza engine
ale najpierw długa reanimacja Cie czeka
Macie jakies pomysly jak to polakierowac? Napewno bialy, taki jaki byl czyli "TOYOTA 040 super white II" z tym ze wolalbym metalik.

Dol na czarno razem z maska? Cos w tym stylu:


Moze calosc w bieli a maske czarna? Jesli ktos ma jakies linki fotek AE92 innych niz te co Przemek dal to bardzo bym prosil.
Fajne autko :ok:

cały na biało + maska z laminatu na czarno albo z włokna...

jakoś lakierowanie zwykłej maski na czarno do mnie nie przemawia...
załóż przód z E9 liftback (plug&play) i pomaluj tak:

Dzieki za rady. Na tym sedanie wyglada to ladnie, nie rozumiem tylko czemu musze zakladac od sedana / liftbacka skoro zderzaki podobne? :] Dojda jeszcze halogeny a'la WuRC. Podoba mi sie takie malowanie tylko tak jakos nie moge sobie tego wyobrazic na 3D
Kolejne japońskie GTi :rotfl: Świetne autko i mało ich na naszych drogach a zwłaszcza w dobrym stanie także do dzieła :padam:
ale przód od liftbacka dużo lepiej wygląda niż ten co masz i ten co ja mam do panda look tymbardziej pasuje
No napewno ciekawiej Wiesz, nie chce nie potrzebnie wtapiac kasy wiec zostane przy tym co mam. Wogole przydalby sie jakis katalog kolorow Toyoty. Mam niby program Mixit (lakiery Sikkens'a) ale malo tam info dot. konkretnego lakieru, same formuly do jego ukrecenia

EDIT: znalazlem cos, jednak z bialych to tylko perla

http://ourworld.compuserv...epho/colour.htm

AE111 sprzedane :zdegustowany: no ale coz, szukam rzemieslnika ktoremu zadna blacha nie straszna :hyhy:
Super Corollka

Kiedyś sam miałem kupić ją (właśnie tą), nie wiem czy od Ciebie czy od kogoś innego, ale teraz żałuję...

Sam szukam takowej teraz
Napewno nie ode mnie, raczej od Alek'a
Nie wiem
Teraz Alek ma innego na sprzedaż
A mi ktoś przysłał właśnie zdjęcia tego(chyba z rok temu) , bo w sumie chyba nie za dużo jeździ takich białych z tą niebieską naklejką .
To nie jest naklejka, ona byla przytarta a to niebieskie to podklad -- tak jakos dziwnie
aha

No ale w każdym razie, dostałem kiedyś zdjęcia tej (chyba za 6.400.- była)
Pepez, ty od roku miałes śmigac celica podobno
sorry za OT.
No miałem Rojass, miałem... przeniosłem to na po maturze na utrzymanie 2.0 GT mnie nie stać , a 1.8 to za mało jak na taką masę (przecież gazu nie wstawie :rotfl: )

A skromne E9 GTi zrobi większe zamieszanie niż Celica 1.8
To i ja zrobie update. Auto juz dawno skonczone jesli chodzi o odrestaurowanie ale forum bylo down wiec nie bylo jak zamiescic. Update na 1 stronie.
rooty, mega samochodzik jak dla mnie!! pieknie wyglada.
nooo rooty jestem pod wrażeniem
Corolla naprawde dobrze już wygląda! Brawo!
Z silnikiem zaczynasz coś działać już?
uuu no pełen podziwu jezdem wygląda to świetnie dobra kolorystyka w hooy Tak trzymac
Dzieki Co do silnika to przemiana na 4AGZE dopiero po zimie, narazie zbieram graty bo to nie jest tania impreza, szczegolnie jak trzeba zakuc. Jedyne co srednio pasuje wg. mnie to felgi, no coz byly za darmo wiec wzialem i narazie pojezdze.

[ Dodano: 2007-12-22, 15:08 ]
Nie no będzie naprawde ciekawie. A jesli chodzi o wygląd to jeszcze przydałoby sie zmienic przód na ten z E9 liftback i by było cudnie.
Od sedana podpasi (szczerze to nie wiem nawet gdzie takiego przodu szukac? chyba w AU/JAP tylko), myslalem tez o malowaniu w pande ale moja jest za krotka i kiczowato to wyglada (robilem VT). Seca/sedan/coupe duzo lepiej.




Rooty dużo pracy/serca/kasy włożył w furkę i mam nadzieje, że plany zakończą się pełnym sukcesem. Gratuluje determinacji i fajnego projektu. D16 dawało radę 3sge już Ci nie skoczę.

[ Dodano: 2008-02-13, 18:18 ]
No dobra, to wrzucam reszte zabawek do 4AGZE:



Plany jednak sie zmienily. 4AGE 20V blacktop w drodze:

gruuubo jedziesz ziom, gruubo!
to będzie baaaaaardzo cichociemne auto
bt kręci się do 10k rpm tak?
wooow ładnie to będzie zamiatało w tej budzie
10k owszem ale nie na tym kompie
Przy B16 chłopaki marudzą żeby nie brać zamachów z alu i stali a ten jest poskręcany z kilku kawałków śrubkami i super jest
nie brać alu z wieńcem na wcisk.
to koło jest naprawdę, ale to naprawdę lekkie
przyjemność jazdy w mieście gwarantowana
Az za lekkie, kiepsko sie na tym bedzie jezdzic po ulicy. Wrzucam do 4AGZE. W BT i tak kolo jest 5kg wiec duzo duzo lzejsze niz w zwyklym 4AGE
poka poka tego potwora na podwórku
Eeeh, wolalbym go w aucie niz na podworku ale tak czy siak jest fajnie


10k owszem ale nie na tym kompie



to jaki tu jest skok tłoka ??
77.7mm, zreszta wszystkie 4AGE tyle maja ale kompresja 11:1
a nie 10.5:1?
a nie 10.5:1?



silvertop ma 10.5, blacktop 11

Niestety trzeba sie tym poruszac na wysokooktanowej benzynie o co w PL nie jest chyba latwo -- mowie o dobrym paliwie
co z wiazką, bardzo skrócona??
Jest na tyle dluga ze wejdzie do grodzi, mysle ze chlopaki dadza rade
przecieraj szlaki, może i ja sie kiedys skusze na ge tylko ze ST
No mam nadzieje ze damy rade to zlozyc. Jest to dosc popularny swap w AE92 tak ze info jest. Musze tylko zerknac pod pokrywe czy nie ma przypadkiem jakis gratisow...roznie to bywa

a czemu ST?
myśle przyszłościowo, z tego co wiem BT ma cieńsze korby, bardziej podejdzie do zabawy NA, ST niewiele słabszy w serii a duzo lepiej podobno turbo zniesie,
To plany zacne fakt, ST lepszy do tej zabawy
ty lepeij powiedz co dziś zawalczyliście
Narazie to nic sie nie dzieje. Sprawdzalismy mocowania silnika. Jest inne mocowanie przy obudowie rozrzadu w 20V a inne u mnie w AE92 jednak pasuja od GTI do Levina przy malych przerobkach. Ogolnie ma sie zaczac cos dziac po swietach. Musze zamowic jeszcze pare rzeczy z ASO, przekladnie kierownicza a z kasa narazie krucho. Jak cos bede juz wiedzial to napewno dam znaka

[ Dodano: 2008-05-29, 08:14 ]
naprawdę szybkie e9 n/a będzie po wawie śmigało
już niedługo
co z ta chodnicą nieszczęsną??
Przekladamy gorny dekiel z innej chlodnicy tak zeby waz sie nie zaginal
odpalone, przetestowane
chodzi tak:
http://www.youtube.com/watch?v=xzYUZwZBFNs
myślę, że śmiało możesz z VTi stawać jak równy z równym
Maly update. Nowy wydech 2.25". W koncu sie wkreca i nie dusi jak w serii.

8200 RPM http://pl.youtube.com/watch?v=kREA3TB9HRw
Jak już pisałem zrywa beret!
Silnik poza lekkim kółkiem pełna seria a już daje masę frajdy. Potencjał dla n/a większy niż b16, ale jak wiemy to wymaga sporo kasy i czasu.
no kasy idzie w pizdzielec ale mam nadzieje ze frajda z jazdy zrekompensuje
wow, jestem pod wrażeniem jak ten silnik się wkręca na obroty!! Chciałbym zobaczyć go na żywo w akcji Powodzenia!
dźwięk piekielny, pełna wścieklizna
To ja już nie będę pytał czy nie żałujesz, że nie wybrałeś kompresorka...
filmik z zegarów kładzie na cycki...
wreszcie nam trochę plac odgruzuje
Przestało dzwonić po założeniu wydechu czy dalej renifery pod maską ?
Dzieki dziewczyny! mi tez sie podoba

Kawasaki, tak jak mowilem -- lubie NA a czy bede zalowal to sie okaze po wymianie paru drobiazgow. Jesli bedzie zrywal cycki tak jak sobie wyobrazam to napewno stwierdze ze sie oplacalo

A to ze zawala plac u chlopakow tak dlugo? No coz zapytaj ich czemu. Ida jeszcze kolejne rzeczy z JP ale bedzie to mozna zrobic w pare godzin.
Kawasaki, dzwonił jakiś detal pt śrubka przy chłodnicy czy cuś.
Dzwonilo / dzwoni urzadzenie pt. przednie mocowanie skrzyni (nie ma tam jeszcze poduszki).
no czyli jednak nie detal
panowie z Olkusza sie odlali na temat to teraz trzeba czekać.....
Właśnie widziałem zmagania z wydechem Będzie grubo

No i wyjmij te gumy z tylnych sprężyn
ja słyszałem plotki o ziejącym ogniem BT
okazało sie, że jednak nie plotki
poka poka marchewe
Auto jednak nadal nie chodzi tak jak powinno Ostatnia koncepcja jaka nam sie nasuwa na mysl to zbyt lekkie kolo zamachowe (seria 5.7kg a to co teraz jest wazy 4.0kg)

[ Dodano: 2008-11-08, 16:55 ]
no brat ma maszynkę zacną
teraz czas zacząć walkę z konikami pod machą
Dziwka z ciebie bo nie chciales zdjecia. Corolla prawie ze wybebeszona, zostalo jeszcze troche plastiku i dywanu. Na przyszly sezon chcialbym wspawac klatke tylko nie wiem czy bede mogl z tym legalnie jezdzic. Ma ktos jakies info na ten temat?
spoko można
przecież wszelkiej maści rajdówki są normalnie rejestrowane
na przegladzie mozna sie dogadac i wbic w dowód normalnie.
short shifter C's

grubo panie!
Rozumiem ze nie musze miec na klatke zadnego papieru jezeli jest robiona wg. zalacznika "J"?
Szczerze to na stacjach diagnostycznych panowie nie są za bardzo kumaci i hasło "zał. J" nic im nie mówi. Wg. mnie wszystko zależy od czynnika ludzkiego, czyli widzimisię pana inspektora.
Jak będziesz miał tapicerkę na drzwiach, klata będzie schludnie zrobiona to powinna przejść.
Papier napewno pomoże (rób u kogoś kto zna temat).
Rozumiem ze nie musze miec na klatke zadnego papieru jezeli jest robiona wg. zalacznika "J"?


Tak, tylko pasów nie możesz zapinać do klatki.
chyba ze ma pasy na pętelki - ramionowe sie tak montuje jak masz poziomy zastrzał za fotelami.
Pasy mam przymocowane do tylnego slupka (tam gdzie seryjne) razem z napinaczem. Tak jak na ponizszym rysunku (pkt "C"). Czujnik pochylow w nadkolu.

chyba ze ma pasy na pętelki - ramionowe sie tak montuje jak masz poziomy zastrzał za fotelami.


O ile mnie pamięć nie myli do klatki bez homologacji nie można w ogóle montować pasów. O ile na przeglądzie to może przejść, tak niebiescy mogą się przyczepić.

Korzystajac z ladnej pogody postanowilem zalozyc letnie kola. Tu podziekowania dla ARV'a za felunek







W wolnych chwilach, klepie formy blotnikow. Produkt koncowy to dwu-warstwowy laminat + wlokno weglowe od zewnatrz. Nastepna w kolejce jest maska







Piękna jest
nowe koło jej leży panie
Piękna jest

z wisienką...
o maka faka dobrze to koło wygląda!

Można je trochę odsadzić jeszcze z tyłu, czy będzie tarło?
Felga dobra
Na obecnym zawieszeniu z tylu bedzie tarlo o rant dlatego jest jak jest. Dystans jednak by sie z tylu przydal
OMG, mistrzostwo świata.
Nie myślałem, że e9 może tak wyglądać. Jak wjedzie włókno będzie męsko.
No a co najważniejsze z kozak wyglądem w parze idzie ciekawy motor.

Rooty, pOlish wpadajcie czasem na spoty
świetna rolka
marcin_gcw, ziom wybieram sie i wybieram i się zebrać nie mogę... teraz mam nową chorobę pt: KTM....
Śliczny białasek!


Tak jak p0lish napisal...staramy sie ale zawsze jest "cos"
No panie powiem Ci że masz tu super autko
hej rooty jak zamierzasz dobić do 200 na bt? trąbki i strojenie myślisz wystarczą?
Walki 288/288 TODA, kolka TODA, obrobka glowicy (porting jest juz w serii tak ze tylko czyszczenie), powiekszone gniazda zaworowe, zawory 1mm oversized, multi-angle valve job, uszczelka 0.6mm, tloki oversized .40 thou albo kute TODA z wyzszym CR, korbowody od ST, waterpump/alternator pulley kit, kolektor wyd. FUJITSUBO, Dicktator SA, 9500 RPM i powinno przekroczyc 200 PS. Pewnie dojda jeszcze do tego duperszmyty typu wydajniejsza pompa oleju, pompa wody, chlodnica oleju. Nie wiem jeszcze tylko czy wtryski/pompa wydadza ale regulator napewno bedzie zamontowany.
Nazwa tego kompa nadal mnie powala Szykuje się grubo jak widzę.
Felga mistrz, szkoda mi bardzo, że się z nią rozstałem. ALe na Twojej Toyocie wygląda zajebiście, nie wiedziałem że masz białe aut.! Nie zmarnuje się P.S. Powodzenia w modach bo widzę, że wybrałeś słuszny kierunek NA! Good Men<clap>
rooty, a jak z masą elementów kompozytowych, będą lżejsze od fabryki w jakiś znaczących wartościach?

Gratuluje auta (nie CHONDA ) a tak na poważnie, piekny styl i dużo pracy, czyli to co tygrysku lubią najbardziej
P.S. Co do klatki na BT najbardziej się czepiają jak nie ma z tyłu siedzeń i pasów a w dzodzie jest ilość miejsc 4, no i jak są wystające kanty. Niestety nie ma w PL osobnego badania tech. dla pojazdów do sportu. Zmiana przeznaczenia na 2 miejsca to spotkanie z rzeczoznawcą, latanie po urzędach i sporo kasy....

[ Dodano: 2009-03-15, 20:10 ]
Fajnie, fajnie i plany dobre Dlaczego nie TRD tylko TODA?

Jak robisz błotniki z włókna jeśli można zapytać? Odlewacie formy?
2SZ-FE, mysle ze 0.8-1.0kg na blotniku. Najwiecej zyskam na masce. Zawsze cos [

4, tloki TRD malo dostepne do 20V, dlatego TODA. Tak samo z walkami. Blotniki odlewane z formy. Formy juz mam, brakuje czasu zeby wyklepac gotowy produkt
tloki TRD malo dostepne do 20V, dlatego TODA. Tak samo z walkami.


Wystarczający powód
No to znajduj pan czas i działaj
siema. kolega dzisiaj po krasińskiego jeździł. ładnie wydech buczy
No trzeba bylo ja po zimie przedmuchac. Kolega widze z moich okolic. pzdr
tak. ja z tych stron

[ Dodano: 2009-04-05, 18:29 ]
Ja pierdziele, ponad rok bez apdejtu...Ale ze mnie dziad

Decyzja -- na nowo zrobic blache, tym razem bez fuszerki. Buda wlasnie wrocila z piaskowania i wstepnego zabezpieczania. Niestety wszystkiego nie dalo rady zedrzec. Oryginalne zabezpieczenia spawow i podlogi zostaly. Bedzie sporo sztukowania / spawania. Fck!

W miedzyczasie regeneracja zawieszenia -- piaskowanie wszystkich elementow, lakierowanie i skladanie na polybush'ach

Wiecej fot





masz zdrowie
gaseb, coraz mniej ziom...coraz mniej
najlepszy czas na klatke