SILNIK:
- B16A2 DOHC VTEC.
- chłodnica z wiatrakiem od B16A2 VTi.
- olej silnikowy 5w40 Motul X-Cess 8100.
Plany: regulowane kółka rozrządu AEM/Skunk2, akumulator Panasonic, chłodnica Mishimoto z niebieskim wężem, świece i niebieskie kable zapłonowe NGK, carbonowa nakładka na świece, mocowanie akumulatora Skunk2, nakrętki Mugen/Spoon, skarpetki Mugen/Spoon, śrubki i nakrętki ozdobne, ozdobny kabel uziemienia, cooling plate, lekki wire tuck.
UKŁAD DOLOTOWY:
- dolot od B16A2 VTi.
Plany: filtr stożkowy lub CAI K&N/AEM!, kolektor ssący Edelbrock/Skunk2/ITR, przepustnica Skunk2/ITR i jej rozwiercenie.
UKŁAD WYDECHOWY:
- kompletny wydech od Integry Type R z końcowym komorowym Magnum Supersprint 2.25 cala.
Plany: kompletny wydech Skunk2/Buddy Club lub inny 2.25”/2.5” z silencerem, kolektor wydechowy Edelbrock/Skunk2/ITR.
ELEKTRONIKA:
- VTEC Engagement 5500 RPM.
- odcięcie 8200 RPM.
- ECU P30.
- OBD1.
Plany: strojenie, procedura startu, zmiana załączania się VTECa/odcinki, shift light, zegary.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia biegów Y21.
- olej MTF OEM Honda.
Plany: sprzęgło Exedy, lekkie koło zamachowe Exedy/Fidanza/ITR, short shifter Skunk2, może jakaś hybryda z LSD.
ZAWIESZENIE:
- felgi NH-0 Enkei Tarmac OEM ITR 15”.
- opony Uniroyal Rainsport 2 195/50/15.
- Honda Sport Pro-Tec (niebieskie sprężyny H&R -35mm i amortyzatory Kayab Sport).
- praktycznie kompletne zawieszenie od Integry Type R.
Plany: felgi 16” Enkei/Buddy Club/OZ/MOMO + opony letnie 16”, ozdobne nakrętki + zabezpieczenie, felgi 15” + opony zimowe 15”, zawieszenie gwintowane Tein/Buddy Club!, stabilizatory, rozpórki, ASR , wszystkie nowe gumy + poliuretany?, dekielki H.
UKŁAD HAMULCOWY:
- kompletny swap hamulców z Integry Type R (hamulce 282mm/260mm, przewody, zaciski Nissin, pompa i serwo).
- płyn hamulcowy/sprzęgła Motul DOT 5.1.
Plany: tarcze Brembo ORO + klocki hamulcowe Ferodo DS2500/OEMy lub tańsza alternatywa, przewody w stalowym oplocie Goodrige.
BODY-KIT:
- kolor Granada Black Metallic Clearcoat - NH-503P.
- klamki, listwy, wycieraczki, lusterka i progi w kolorze nadwozia.
- lampy przednie clear black.
- lampy tylne Red&White.
- kierunki clear amber.
- brak znaczka Hondy z przodu.
- naklejki Pro-Tec.
- trzecie światło stop USDM.
- lampy z tyłu świecą jak USDM.
- odświeżony lakier.
- przyciemnione szyby.
- dokładka VTI.
Plany: Denji smoked, Xenony/H4, lampy tylne Stanley JDM/USDM/Red&White, ambery smoked, kierunki boczne smoked, halogeny, maska i bagażnik carbonowy, malowanie całego auta, carbonowa nakładka na antenę, fog light, trzecie światło stop coupe, dokładka przód i tył, progi 6gen/Wing West, lusterka Spoon lub składane, tylna blenda USDM, rejestracje USDM, nakładki na rejestracje, tablica JDM, szklany szyberdach z JDMa/USDMa, owiewki OEM, chlapacze OEM, tow hook, korek wlewu paliwa Mugen, spryskiwacze na reflektory i na szybę mgłowe, czarny znaczek Hondy z tyłu albo out, out napisy Pro-Tec po bokach, naklejki VTEC DOHC po bokach, Enkei na felgach i znaczek na tylnej klapie, czerwone zaciski + naklejki Nissin.
WNĘTRZE:
- gałka zmiany biegów Momo w carbonie.
- listewki carbonowe Pro-Tec przy drzwiach.
- okleina carbonowa deski rozdzielczej i schowka.
- maskownice głośników w tylnej półce.
- zegary i nawiewy na diodach RGB w 7 różnych kolorach.
- nakładki na pedały Mugen style.
Plany: czerwone fotele Recaro/Bride i kanapa z ITR DC2 albo skórzane, kierownica z ITR DC2 lub Momo Tuner/Corse, tunel środkowy z Prelude/podłokietnik VTi, zegary z czerwonymi wskazówkami i carbonem lub od ITR DC2/Spoon/SiR, kontrolka załączania się VTECa, nawiewy JDM z białym podświetleniem, s2000 start button, shift light, gałka zmiany biegów Skunk2, czarny skórzany mieszek z czerwoną nicią, pasy Takata/Sparco, nakładka na ręczny, czerwony dywan i dywaniki, obszycie boczków na czerwono, lusterko wsteczne Broadway, carbon tu i tam, białe diody/żarówki/światełka, termometr, malowanie plastików, podświetlenie schowka/zegarka/bagażnika, mycie tapicerki, inny zegarek, podgrzewane fotele, flokowanie podsufitki, akcent RM.
CAR-AUDIO:
- radio Pioneer DEH-1500R.
- 6 głośników Mac Audio.
- maskownice w tylnej półce.
- VTEC sound system.
Plany: radio Alpine/Nakamichi, subwoofer JL/inny, wzmacniacz JL/Alpine, przewody, lekkie wygłuszenie.
INNE:
- immobiliser.
- wersja Pro-Tec.
- centralny zamek.
- wygłuszenie plastików.
- dojazdówka od Integry.
- klimatyzacja od B serii.
- wspomaganie kierownicy.
- dwie poduszki powietrzne.
- filtr przeciwpyłowy (kabinowy).
- wycieraczki jednopłatowe Bosch.
- pełna elektryka (szyby, szyberdach, lusterka).
Plany: alarm + centralny zamek na pilota + automatyczne domykanie się szyb i szyberdachu, hamownia, dokładny przegląd, klucze, kluczyk, smycz i etui Mugena, konserwacja.
ZDJĘCIA:
![](http://img413.imageshack.us/img413/3673/50994267.jpg)
![](http://img231.imageshack.us/img231/4843/69359746.jpg)
![](http://img689.imageshack.us/img689/3641/25365856.jpg)
![](http://img69.imageshack.us/img69/9306/41380775.jpg)
![](http://img534.imageshack.us/img534/6638/38066913.jpg)
MOC:
Seria 160 HP/151Nm (nie mierzone).
OSIĄGI:
Przyspieszenie 0-100km/h 7,3 s. (nie mierzone).
Prędkość maksymalna 215km/h (nie mierzone).