Panowie pytanko to jest traction bar (czyli zamiast belki) i on pasuje do ED tak?
http://www.innovativemoun...oductCode=59111

To za to jest traction bar do EE
http://www.innovativemoun...oductCode=59112

Są dwa różne bo belka ED a EE jest niezamienna?
Czy ten pierwszy do ED podejdzie z seryjnymi drążkami?

Jestem zmuszony kupic takie cuś bo mishimoto się nie mieści.
Cały post rozumiejcie jako pytanie, pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi!

Oczywiscie bylbym w miare za jakis miare szybki odzew
to pierwsze to jest zamiennik belki dający więcej miejsca, montujesz do niego seryjne drążki reakcyjne, drugi link to traction bar (belka z łącznikami na uniballach)

wg. mnie obie opcje są do Civic/CRX Dseria

P.S. A nie można przerobić seryjnej belki? Wyciąć środek i zastapić go rurą?
w USA wszystko to belki do ED, bo u nich nie było EE, a te ichne EFy są odpowiednikiem naszych ED. Belka od EE8 ma otwory równolegle do osi smochodu a do ED są pod skosem. Po tym gołym okiem poznasz czy dana belka jest do ED czy EE. ALe w USA wszystko jest do ED...

[ Dodano: 2009-03-23, 22:11 ]
Jakby ktoś kiedyś szukał jeszcze

Ta beleczka:
http://www.innovativemoun...oductCode=59111

pasuje idealnie do ED, P&P, miejsca na wszystko masa, jedynie zmniejsza dramatycznie prześwit

Pozdr!