Model : 1989r. ED9
Silnik : D16Z5
Układ dolotowy : filtr odmy Pipercross , stożek Pipercross , CAI
Układ wydechowy : przelotowy na którym znajduje sie puszka rezonansowa za kolektorem i sportowy Ulter na końcu ( w planach jeszcze kolektor 4-2-1 )
Elektronika : komputer wymieniony na PM7-X04 ( przygotowany pod zmiane ECU )
Zawieszenie : -30 mm tył i przód spreżyny progresywne
Koła : alu NO NAME 15" opony barum bravuris 195 50 15"
Środek : biała skóra (w trakcie ) alu gałka
Car-audio : Pioneer DEH-30mp i głosniki z przodu tez pioneer
pare fotek

Plany doprowadzenie blacharki do stanu idealnego ( kolor zostaje ) ładne wnetrze
noi oczywiscie spory zapas koników pod maska ale to juz plany na dalszą przyszłos do rozważenia jest albo turbo albo h22 :oczami: plany dotyczące silnika dosc radykalne ale poco sie bawić w pół środki
zestaw gałka kiera mugen albo spoon , szelki schrotha wymienić na takate
inne felgi bo te były załozone tylko żeby na czymś pojeżdzić do przyszłego sezonu
pomarańczowe postoje , zderzaczek z miejscem na halogeny głośniejszy tłumik
hmm...CRX może i fajny ale nie widze w niej jednego JDMowego akcentu....
no niestety. chyba, że jakieś nieujawnione plany na przyszłość?

a Twoje felgi to Posterty bez środkowych dekielków. IMHO najsłabszy element tego auta...
Co do JDM to spokojnie od niedawna mam autko wiec najpierw chce je doprowadzić tak jak pisałem do stanu idealnego a potem bede zajmował sie ozdobami
uważam że wazniejsza jest np. wymiana oleju niz nowa naklejka :zawstydzony:
Naklejka to nie symbol JDM 'u.

Napisz, jakie masz plany zgodne z tematyką tego forum, bo temat poleci.
Pit pisałem już wczesniej ze najpierw w planach mam doprowadzenie blachy i silnika do jak najlepszego stanu
poco mi JDM jak mi auto przerdzewieje na wylot albo silnik zdechnie ??
:wstyd:

Jak cos sie zmieni to daj znać, odblokuje.