Plan sie lekko zmienil

MODEL: ED9
SILNIK: "seryjne" B16B
UKLAD DOLOTOWY:seryjny bedzie + jakis home made zeby robil doladowanie
UKLAD WYDECHOWY: kolektor 4-1 dalej 2.5 cala
ELEKTRONIKA: OBD1 + crome
UKLAD NAPĘDOWY: s80 itr + exedy

ZAWIESZENIE: Koni + weitec. staby seryjne puki co.

UKLAD HAMULCOWY: stalowy oplot, pompa i serwo od ITR, swap zwrotnic i i calego pierdolnikaa z tylu z ITR. + camberkity przod tyl. hamulce od itra przod, tyl
Nazwij temat jakos z mózgiem i przy okazji wg regulaminu.
majlo nie wytrzymał
No i gitara Majlo wiedziałem, że bedzie cos do upalania i wedlug mnie najlepszy wybór co do budy
hehehe projekt będzie bardzo interesujący i na pewno będzie dawał bardzo wiele przyjemności z jazdy. Mam parę podobnych pomysłów, które podejrzewam Ty zrealizujesz wcześniej, także z przyjemnością będę tutaj zaglądał.
Powodzenia i do dzieła Majlo!
puzniej



...i powodzenia
Gratulacje no i zdjęcia..............?
mirek a czemu ed? nie wolales eg budowac? moze sie juz pozmienialo (nie orientuej sie w tym) ale czy nie latwiej dostac graty do eg?
Dobrze ziom, że czasem zadzwonisz, zawsze ma to jakiś dobry skutek
Daj znać jak będzie w wwie to podjade obczaic
oto fotki
To ten z lublina co jest uszkodzony ?
tak to ten uszkodzony..
tak
na tłumiku... szacun ziom...
wsadzaj K
Na razie szau nie ma...
Ale będzie z tego ogień, czuje o po kościach
gaseb, za maly budget nie narazie a1 to wystarczy bo i tak nie umiemy jezdzic
Będziesz miał troche roboty, żeby rudą wygonić
niemam takiego zamiaru.
miekka i zardzewiala buda bedzie wrecz idealna do skręcania...
No pewnie i jeszcze jak założy do przodu 17" a do tyłu 13" to będzie kozak
W końcu w japoni takimi skrecaja
Będzie lżejszy. Dobry ruch ziom!
olafa daje rade, to pewnie i ten jakos bedzie skrecal..
no, tyle ze jak pamietam Olaf robil bardzo gruntowny remont nadwozia...
a.. to fakt.
Pati, przeciez nie widziales jak wyglada.
nie jest zgnila bo jakby byla zgnila to bym nie bral. nadkola i progi ruszone sa czyli tak jak wkazdym 15letnim ed.
Nie widziałem, ale miałem przez ponad 2 lata EDka w całkiem prostej i zdrowej budzie, bez zardzewiałych progów i wiem jak się skręcała.
Nadmieniłem z tą budą, bo też czaiłem się na to auto i po prostu mam fotki jak to wygląda. Progi są musowo do zrobienia, lekkie puknięcie i się posypią...
DriftMan, wiem mam rowniez te fotki
progi do lipne jak bedzie skrecala to sie wymieni.
za taka cene ciezko znalezc lalke
mialem edka 5lat i tez wiem ze skreca itra z tego nie zrobie takze spokojnie
oki w takim razie silnik mam lapy mam bude mam polosie mam
Nie widziałem, ale miałem przez ponad 2 lata EDka w całkiem prostej i zdrowej budzie, bez zardzewiałych progów i wiem jak się skręcała.



a miales tam rozporki, klatke, dobre zawieszenie?
ja mialem w swoim ee9 calkiem calkiem rzeczy,jezeli chodzi o zawieszenie i powiem ze byla sztywna...wiec ta tez bedzie...i nie wierze ze rdzawe progi i nadkola az tak przeszkadzaja, wiadomo ze fajnie byloby zrobic wszystki profi od podstaw ale to chyba projekt bardziej niskobudzetowy...peace&love
no tak nisko nie bedzie ale tez mam nadzieje ze progi i nadkola nie przeszkodza w tym zeby bylo wmiare sztywno
wytrwalosci

fajnie ze sie ogarnales i cos dzialasz
ale tez mam nadzieje ze progi i nadkola nie przeszkodza w tym zeby bylo wmiare sztywno



Jeżeli seryjna zdrowa buda nie ma dobrej sztywności to co tu mówić o jakimś pożartym rupieciu? Jak masz możliwości, hajs i czas to nie rób wszystkiego z hura optymizmem tylko rozbierz, wymień uszkodzone elementy, obspawaj, wstaw klatkę i dopiero montuj do kupy. Jeżeli chcesz się wzorować na Arvidzie to zrób to w ten sposób.
że tak powiem... popieram w 100%
Różnica nominalna w sztywności samej budy pomiędzy 4, 5 i dalej 6g jest za każdym razem znaczna. Przesiadając się z 6g do zdrowego 4g bez rozpórek ma się wrażenie, że auto chce się rozjechać. Ze zjedzonymi progami w ogóle sobie tego nie chce wyobrażać.
Jak auto ma zapitalać zacznij od podstaw! Jeśli klatka jest planowana to od niej w ogóle zacznij
no, tyle ze jak pamietam Olaf robil bardzo gruntowny remont nadwozia...



Aczkolwiek jak dobrze pamietam nie jest ani obspawany ani oklatkowany. A IMO to jest mus w 4gen/2gen crx.
Obspawany chyba jest ale ręki sobie uciąć nie dam.
Chyba w miejscach gdzie reperaturki wstawiali Nie specjalnie widziałem, żeby był.
Też uważam, że ta buda to najgorszy możliwy pomysl. Stara, najmniej sztywna, mało części dedykowane do niej, ze wszystkim najtrudniej.
Wiem, że tania ale to jest złudne. Wsadzisz w nią wiecej kasy niż w każdą inna a do tego ze wszystkim bedzie pod góre. Sam to kiedyś przetestowałem i uważam, że dobra buda wyjsciowo, bez drutów, popodmienianych części "na szybko" i najlepiej nigdy nie rozkręcana to podstawa.
W kazdym razie powodzenia...
Akurat co do części to już wszystko jest dostępne do tego modelu co do 5 i 6 gen'a chyba, więc w tym najmniejszy problem. Mi chodzi o egzemplarz bo patrząc na miesiąc jaki obecnie mamy nawet jak to "złoży" się w przeciągu tygodnia/dwóch to i tak to będzie bez sensu. Trzeba było poczekać albo jechać po tą czerwoną.......
Akurat co do części to już wszystko jest dostępne do tego modelu co do 5 i 6 gen'a chyba, więc w tym najmniejszy problem. Mi chodzi o egzemplarz bo patrząc na miesiąc jaki obecnie mamy nawet jak to "złoży" się w przeciągu tygodnia/dwóch to i tak to będzie bez sensu. Trzeba było poczekać albo jechać po tą czerwoną.......


No właśnie nie jeżeli chodzi o trackcar.
Dużo cieżej jest kupić np tylnie skrzydło, czy dokładkę na przód ze spliterem. Przypuszczm, że podobnie bedzie z uniballami i innymi elementami zawieszenia bo z tego co pamietam to sie różnią trochę. Nie wiem jak z wahaczami itp. W ogole z takimi rzeczmi to może być problem bo fura bardzo stara i nawet jak ktoś coś kiedyś robił to dawno przestał...
Wszystko custom albo przerabianie dostępnych - o tym właśnie mówię.
Eg6 jest juz lepsze bo z ITRa pasuje wiele rzeczy.
Nie sądze aby majlo wkładał skrzydła, splittery czy chociażby uniballe. Gwint dostanie, wahacze do kątów też, aluminiowe poprzeczne też się znajdą. Problemem jest sztywność budy samej w sobie, ale po obspawaniu całej i spięciu klatką z głową zrobioną moim zdaniem nie będzie odstawać od przykładowego jajka...
Kivik teraz to Cię poniosło, to ma być amator a Ty od razu z pro specem wpadłeś

Napisane, że trackday car to skrzydło na tył jest potrzebne. Chyba ze driftcar...
Ok, myślałem, że na poważnie.
W każdym razie nawet jak zapomnimy o częściach co wymieniłem, to nadal uważam, że to najgorsza buda. Stary samochod pochłania najwiecej kasy, żeby wszystko działało w 100%, było sztywne itp. Juz nie wspomne o sytuacji jak poprzedni właściciel nie dbał o sprzęta....
Kivik akurat CVC Bogu dzięki nie ma tendencji do nerwowego wichrowania tyłem w przeciwieństwie do CRX'a więc skrzydło bym ominął........
własciciel o tego civica dbał z tego co wiem , ale miał pecha co do silnika, miało być mini me ale dwa razy sie zesrało, z blachą nie jest aż tak tragicznie z tego co pamiętam
tez sie nad nim zastanawialam.. powodzenia majlo w planach
kedziora poniosło po ostatnim spocie
Gratuluje Mirek Wiedzialem ze na dlugo sie z Honda nie rozstaniesz, powodzenia w modach ed jak dla mnie idealny torowy zapierdalacz.
Kivik akurat CVC Bogu dzięki nie ma tendencji do nerwowego wichrowania tyłem w przeciwieństwie do CRX'a więc skrzydło bym ominął........


JAk ustawisz torowo zawias to zamiata tyłem jak zły
.
Nie wiem nie jeżdziłem czymś takim.........
kedzior najpierw musi jazde na wprost ogarnac
"Kędzior" ..... mi sie podoba
trzeba mu ksywe zmienic

ps wyloozoojcie
jak bedzie tyle jezdzil po zakretach co ITRem to krzywdy sobie nie zrobi
jak bedzie tyle jezdzil po zakretach co ITRem to krzywdy sobie nie zrobi



co racja to racja bo na rozecie to mu juz dziendobry mowili
koleszki fura - mam nadzieję że będzie miała dobrze u Was i życzę sukcesów na torze
ooo sie napisalo widze sporo
co do sztywnosci to gdzie w wawie obspawac auto i w jakich miejscach sie je obspawuje??
ogolnie to samochod bedzie do wszelakiego katu a ze na dwoch to nie bedzie miala lekko
jakies rozpurki poprawia cos w sztywnosci auta?
dzisiaj przyjzalem sie bo auto juz jest w wawie i rdza jest ylko na tych nedznych progach i lekko na nadkolach. ale wlasciciel zapewnial mnie ze jest bezwypadkowa.
itra to poprostu bylo mi szkoda.
no mam nadzieje ze w next sezon pojezdzi sie wiecej
rozporki to podstawa....odczujesz ogromna roznice w prowadzeniu auta wiem bo sam mialem i czulem....
obspawanie Trax np...ale z tego co wiem to nie jest tanio, i terminy tez sa dosc dlugie...
Jak juz obspawywac bude, to od razu zrobic klatke. Usztywni bude duzo bardziej niz kilka rozporek.
Trzymam kciuki za projekt, ale ziom - najpierw zrób budę!

czyli - spawanie/klatka/lakier
Gdzie obspawać? Temat rzeka. Generalnie wszędzie tam gdzie jest mastyka czyli takie gumowe zabezpieczenie zgrzewanych elementów. Czyli fartuchy od przednich i tylnych amorów, przy ścianie grodziowej łączenie (to przy tabliczce znamionowej i silniku wycieraczek, podłużnice, łączenie podłogi za fotelami, łączenia blach pod błotnikami, trochę tego jest... Dodatkowo zamknięte są u mnie podłużnicę tam przy łączeniu z kielichem blachą gdyż seryjnie tam jest dziura. Potem klatka choć ja robiłem w odwrotnej kolejności, żeby obspawywać już wstępnie usztywnioną budę. I obsraj rozpórki nie licząc przedniej górnej. Do obspawania nadają się jeszcze sanki z mocowaniem wahaczy bo tam są tylko 2-3 zgrzewy na krzyż i należałoby by je wzmocnić.
a jakies namiary ktos ma??
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=14848

tu masz sporo info
dzieki chlopaki za pomoc, jednak z kolega z ktorym robie te samochod doszlismy do wniosku ze pojezdzimy narazie na tej budzie taka jaka jest. jak zlapiemy bakcyla to wtedy kupi sie gola bude moze jakas twardsza i wtedy ogarnie sie ja kompleksowo.
narazie chcemy sie nauczyc jezdzic. teraz pytanie techniczne.
jakie polosie beda pasowaly do ed6 z b16a1 i s80??, bo id itra beda za dlugie pewnie ale czy od ee beda pasowaly? przeguby maja taki sam wieloklin??
Majlo, ty najpierw zainwestuj w siebie, a nie będziesz obspawywał klatkował i wstawiał uniballe. Moim zdaniem jak na pierwszy track car dobrze wybrane, jak wyjebiesz gdzieś nie będzie szkoda. I chuj z tym że będzie rdza i się będzie skręcać nadwozie. DObry drajwer wszystkim polata. Na początek jedź serią i se gmeraj, potem wsadź rozpórki. Jak wszystko zrobisz i dopiero zaczniesz to nie poczujesz żadnych różnic i będziesz uboższy o wiedzę. Powodzenia!
Majlo, ty najpierw zainwestuj w siebie, a nie będziesz obspawywał klatkował i wstawiał uniballe. Moim zdaniem jak na pierwszy track car dobrze wybrane, jak wyjebiesz gdzieś nie będzie szkoda. I chuj z tym że będzie rdza i się będzie skręcać nadwozie. DObry drajwer wszystkim polata. Na początek jedź serią i se gmeraj, potem wsadź rozpórki. Jak wszystko zrobisz i dopiero zaczniesz to nie poczujesz żadnych różnic i będziesz uboższy o wiedzę. Powodzenia!



popieram- nie powtarzaj tych samych błędów co ja
Majlo, ty najpierw zainwestuj w siebie, a nie będziesz obspawywał klatkował i wstawiał uniballe. Moim zdaniem jak na pierwszy track car dobrze wybrane, jak wyjebiesz gdzieś nie będzie szkoda. I chuj z tym że będzie rdza i się będzie skręcać nadwozie. DObry drajwer wszystkim polata. Na początek jedź serią i se gmeraj, potem wsadź rozpórki. Jak wszystko zrobisz i dopiero zaczniesz to nie poczujesz żadnych różnic i będziesz uboższy o wiedzę. Powodzenia!



tak wlasnie chce zrobic
dzieki za pomoc i za raty ziom
a co kupowales?

no Majlo rob jak Ci wszyscy mowia
ja mam dobra kierownice Personala za male pieniadze oddam
Skrzynie z c6.

Mirek, stawiasz dzisiaj wódke za pomoc
Mirek, stawiasz dzisiaj wódke za pomoc



no Ty juz 3 lata stawiasz Piechotowi...
i oddaj dwojke..
no Ty juz 3 lata stawiasz Piechotowi...


Ciiiiiii bo przeczyta
nic nie bede stawial
to jest zioomowy obowiazek
I jak tam projekt ? idzie do przodu ?
nNie zebrano jeszcze wszystkich gratów do kupy z tego co mi wiadomo........
ogolnie jest juz wszystko oprocz lap. takze jak dojda lapy i dojda pozostale paczki to zaczynami skladac.
jest jeszcze rozkminka jak ogarnac zawias od itra do ed6. bo mam caly swap hamulcowy przod i tyl.
Po mojej rozmowie z Arvidem na twój temat pozostało więcej pytań niż odpowiedzi więc powodzenia w tym temacie
Cfaniak, ty bedziesz mi musial jeszcze pomoc info niebawem
Spoko
chyba na barana bo fury juz niema
Się wykombinuje nie twoja w tym głowa, Ty masz tylko odebrać paczkę
zatrudniles sie w szybkiej paczce ??
Nie w szybkiej ripoście
ma ktos linki jak zrobic swapa zwiechy itr do ed6?

[ Dodano: 2009-10-05, 11:07 ]
powoli do celu.
Fajnie, że wszystko pasowało p&p.
kiedy będziesz zakładał przód i jakie mody w dalszej kolejności?
fajny warsztat...
no powoli ale nie ma co sie spieszyc bo snieg niedlugo
czekajac na wysrzeglik by rudolf i vss by rudolf.
dokoncze tyl, czyli przewody stalowe linki recznego stabilizator.
z przodu wpada pompa do parlki, przewody stalowe i bede przymiezal zawieche przod od itra. aaaa i szukam kol 5.114,3 bo musze dojazdowki oddac

[ Dodano: 2009-10-11, 09:53 ]
Emre napisał/a:
fajny warsztat...

jeden z wiekszych




Powodzenia przy projekcie!


a co to wujek Marcin znalazł w piwnicy do majlowozu?
hehe, co tam jeszcze w tej piwnicy masz?
co tam jeszcze w tej piwnicy masz?


rumuńską 4osobową rodzinę. Pilnuje mi ziemniaków i konfitur
marcin wielkie buziaki za to ze odebrales zamnie te felgi bo dzisiaj jazda byla niemozliwa
jeszcze raz wielkie dzieki mistrzu
mordo zrobiłes już coś?
Poprzywozilismy Ci prawie wszystkie graty a Ty co?
no mala zmiana planow jest ale juz na dniach cos sie zacznie dziac
pozwolilem sobie na 1 stronie zmienic nieco opis
geje dzieki transport
cfany jeszcze 3 transporty
Lusssssssssss
aaa zapomnialem dopisac dzieki cfany za podpowiedz odnosnie zakupu
ale kot na tych felgach! dobry pomysł z tą zmianą
aaa zapomnialem dopisac dzieki cfany za podpowiedz odnosnie zakupu



Jak coś jestem pierwszy w kolejce do odkupienia.
ale zauważy ktoś że fura na fotce jest z holandii?
A zauważyłeś że fota jest poglądowa nazwana "CEL"?.........
Cfany, to bardziej odnosiło się do BurnOuT, bo on jakiś naiwny

Majlowóz będzie wyglądał podobnie, też będzie to ee9 tylko, że na 15 z ITRa
cel 16"?
aha, jakby ktoś jeszcze nie skumał to majlo zmienił bude z ED na EE
Tia. I patrząc na ruch bud EE9 na rynku będzie to dosyć znana buda
Jak by ktoś chciał to będzie moja szara buda do całkowitej odbudowy na sprzedaż.
Jak by ktoś chciał to będzie moja szara buda do całkowitej odbudowy na sprzedaż.


Mietek ulepek?
dokladnie Majlo kupil od Cfanego bude, ktora on sprzedal innemu
eeetttaaammm slawna buda podobno w dobrym stanie
powodzonka Majlo
Faja Ty jesteś tak głupi czy czytać nie umiesz?
Majlo, ta slynna , najszybsza street buda ee zobowiazuje do odowiedniej mocy motorowni ...
marcin, moc bedzie wystarczajaca na moje mozliwosci ale wiesz ze apetyt rosie takze sa jakies plany
takze sa jakies plany



git

bedziesz w kfc ?
bedziesz w kfc ?


raczej tak
Co chciałeś?? Ja się akurat odmaczałem na basenie u mamby
myslalem ze juz snisz jutro pogadamy
Ok, tylko nie dzwoń o 8 rano
Faja Ty jesteś tak głupi czy czytać nie umiesz?



Faja ogólnie jest gÓpi a Miruś ma 1001 jeden pomysłów na 5 sek.
jak kobita...
Faja Ty jesteś tak głupi czy czytać nie umiesz?


Moje pytanie raczej nie było bardzo skomplikowane... A co ja wróżka Dzwoneczek z Piotrusia Pana jestem? Kupujesz, rozbijasz, kupujesz znowu rozbijasz, znowu kupujesz - o rozbiciu nie słyszalem, o sprzedaży też nie - stąd pytanie
To jak nie wiesz to się nie udzielaj.
samochod juz jest w gazrazu slynny silnik opuscil komore teraz czas zeby zalozyc nowy stary motor

[ Dodano: 2009-10-22, 15:39 ]
ladnie ladnie, zostaw dojazdowki na tyle bedzie profi
ale czeski
tego w kononowiczu jakby kojarzę
dobra robota, chciałbym zobaczyć miny klientów sklepu


w tle przypadkowa kinderniespodzianka w jakims starym oklejeniu? czy to nie kinder?
Kinder
kutwa wy to wszystko na parkingu robicie, świry
powodzenia z ee na trackday,
lepy znalazłeś i zamówiłes?
nie ma to jak... git majonez warsztat człowieku
Ziooom, ta piasta to CI lata bo jątrzeba przegubem zewnętrznym skręcić!!!! Piasta jest wciskana w zwrotnicę (a dokłądniej łożysko koła) i jak jej przegubem nie skręcisz to podczas jazdy (np holowania) może zwyczajnie się wysunąć i odpaść. WIem co mówię, bo ja swojego tak holowałem (bez przegubów) i mało kół nie pogubiłem

[ Dodano: 2009-10-22, 18:14 ]
arv tez mam nadzieje ze to jest. tylko dlaczego druga jest mega sztywno i wszystko tam gra nawet pozytyw jest mniejszy. bo po drugiej stronie to i pozytyw, i rozjechane kolo, i ruchoma piasta nagorsze to te koncowki odkrecic

[ Dodano: 2009-10-22, 18:17 ]
wy to wszystko na parkingu robicie, świry


problem z rozjechanymi kolami rozwiazany
dzisiaj oko arvida ma sprawdzic czy po wsadzeniu motoru zniknie negatyw bo mi sie wydaje ze nie bedzie tak pieknie
chcialem dzsiaj przelozyc tylnie zawieszenie ale ujebale m srube i mi sie odechcialo
A masz te regulowane wachacze na przód czy nie?
mam
ale sa na maksa i dalej jest pozytyw. takze nie wiem czy poprostu starczy. zobaczymy jak silnik bedzie. wtedy bedziemy myslec
Majlo,
mozna nawiercic nowe otwory w gornym wahaczu (dla tych mocowan przy kielichu). Ralf ma takie rozwiazanie w swoim WRC i bardzo je chwalil, a ma zwrotnice z heblami 262 z jajka. Regulowanych szkoda nawiercac, kupic uzywki i sprobowac.
Ktos bral ode mnie kiedys zwrotnice od ivt,aby sobie zwiekszyc heble w zelazku i mowil wlasnie ze od nastepnych genow nie pasuja zwrotnice do zelazka, nawet na regulowanych wahaczach bo brakuje paru mm regulacji do normalnosci.
Majlanderko - kupuj zwrotnice z iVT do nich piasty z ITR które już masz ztoczone o 3mm pod łożysko z iVT i problem z głowy. Bo tak ze zwrotnicą z ITR'a to sie nie uda - zawsze będzie pozytyw z dupy
dobaczymy jak to wyjdzie jak silnik bedzie. najwyzej zwrotnice od itra sprzedam a bede szukal od ivt i juz
chwila roboty diaxem i wiertarka (nic nie trzeba spawac) i pasuja zwrotnice z 5,6 i 5d a co za tym idzie masz duzy wybor hebli np 282mm z MB6 i dostepnosc bezproblemowa zwrotnic w razie buuuum
i problem pozytywu rozwiazany
3/4 zawiechy zalozone
pompa przewody i wkladamy silnik
fajnie wyglada ee9 na felach od itra
Rispekt za tempo prac przy takich warunkach

Wybór Civica, a nie CRX-a był jakoś uzasadniony inaczej niż "widzi mi się"? Tzn. nie wiem rozkładem masy/kosztami zakupu etc.?
Jakies fotki z postepu prac?
Wybór Civica, a nie CRX-a był jakoś uzasadniony inaczej niż "widzi mi się"? Tzn. nie wiem rozkładem masy/kosztami zakupu etc.?



Nie wiem czy majlo się nad tym zastanawiał ale dla mnie CVC jest lepsze od CRX'a, tzn. mniej nerwowe i bardziej przewidywalne. No i na początku jak to miało być ED jest trochę tańsze w zakupie.
opiszesz howto montazu zwrotnic z nowszego civica do żelazka?
Rispekt za tempo prac przy takich warunkach

Wybór Civica, a nie CRX-a był jakoś uzasadniony inaczej niż "widzi mi się"? Tzn. nie wiem rozkładem masy/kosztami zakupu etc.?



civic ma wiekszy rozstaw osi i jest tanszy w zakupie.


fotki beda jutro bo bateria padla.
Pati to i tak jeszcze jest co innego, w EE jest minimalnie inne zawieszenie z przodu i sądzę że tu się rozwiązał problem opisywany przez Ralfa i innych o braku paru milimetrów. Co nie zmienia faktu że opis jak najbardziej wskazany.
A fcale nie Cfaniaku, to, że to EE niewiele zmienia. Żeby był konkret negatyw na tej zwrotnicy potrzebny jest konkretny ruch. Pomysł był bardzo prosty i tani, też na niego wpadłem A Ralf ma to dawno u siebie z tego co się właśnie dowiedziałem
Dodam, że potrzebna jest wiertarka i spawarka
No chyba że w ten sposób.
zawsze jest ze bez mlotka nie ma roboty. w tym "projekcie" bez wiertarki i spawarki nie bedzie jazdy
Panowie rozumiem, że zawias z hamulcami podchodzi z ITR, stabilizatory już nie bo z wahaczami się nie dogadują? Co kompletnie z ITR można przeszczepić? Pytam bo też jakiś pomysł się kluje.
auto juz stoi na 4 kolach od itr.
ogolnie zwrotnice wachacze wleczone no i wiadomo zaciski tarcze klocki sa od itra.
wachacz przedni gorny jest reg. tylni gorny tez. linki od recznego sa z ee to samo staby.
przydala by sie jeszcze pompa od itra ale to jest to samo jak od pralki wiec bedzie od pralki.


[ Dodano: 2009-10-25, 13:36 ]
Czy mi sie wydaje czy przednie kolo jest cofniete troche do tylu ?
nie jest przykrecone do belki przedniej
z tego ujęcia chuj widać, byś dał fotkę z boku, wzdłuż auta. Dużo bardziej wystaje całe koło? Jakie ET ma itrowa felga??
ET50
ET50



15 et45 16 et50
kedzior zmien fryzure bo kasku nie dostaniesz
kedzior zmien fryzure bo kasku nie dostaniesz



nic nie zmieniam bo cieplo mi

doszla fidanza + n1 pulley + walbro + exedy sprzeglo + kolka tody.

[ Dodano: 2009-11-15, 11:00 ]
Grubo grasz Mirku, gratuluje znalezienia igiełki b16b
kupiłeś juz?
Robi sie bardzo ciekawie w temacie...

SILNIK: "seryjne" B16B


SeSeSe... NAJS!
Street

Link: B16B vs B16A
fajnie sie dzieje ... ale zaraz przekroczysz wartosc ITR'a
fajnie sie dzieje ... ale zaraz przekroczysz wartosc ITR'a


i znowu nie wyjedzie na tor
jest to wspolny projekt wiec wydatki sa do ogarniecia
co do silnika jestesmy w trakcie realziacji i miejmy nadzieje ze wsio bedzie ok.
jutro sie wyjasni.
ogolnie jak bedzie silnik to zostana pierdoly. ktore w 5 miesiecy bedziemy ogarniac, bo od 2 tyg. niechce nam sie go robic
co do toru to na 100% wyjedzie i tam bedzie jego miescje."oby byl czas" wczesniej itr byl autem rowniez do pracy i powiem szczeze ze szkoda mi go bylo i nie chodzi o motor.
teraz juz jest zupelnie inaczej. auto bedzie kompletnie gole tylko do zapierd alania.
taki itr o 200kg lzejszy
b16b - lans jest

ale na zakret widzialbym tu wieksza pjemnosc
ale na zakret widzialbym tu wieksza pjemnosc



Mirek mówił, że 1.6 (bodajże na Kielcach) łapię się w niższej klasie... stąd taki wybór...
1 klasa – do 1000 ccm
2 klasa – ponad 1000 do 1300 ccm
3 klasa – ponad 1300 do 1600 ccm
4 klasa – ponad 1600 do 2000 ccm
5 klasa – ponad 2000 ccm

To dla wolnossących bo jak masz doładowany silnik to sobie mnożysz pojemność razy 1,7 dla silników benzynowych i 1,5 dla silników Diesla

hehe widze ze kazdy chce uniknac Arvida i suhego w 4 klasie:P
u nas w 3 jest Kotwica i dwoch pro drawerow tez sie szykuje na ta klase wiec wcale nie bedzie latwiej
1.6 (bodajże na Kielcach) łapię się w niższej klasie.

akurat w wypadku B16tki to sie sprawdza (1595ccm)
b16a1 sprzedane czas na b16b
mirek mialo byc tanio zeby sie uczyc a widze, ze zapowiada sie na grubo
tylko trenujcie zeby to wykorzystac!
jest okazja zeby kupic wiec kupilismy.
problem jest jak zwykle z czasem na wypady weekendowe. ale moja Zosia juz wieksza jest wiec moze od czasu do czasu moze pozwoli tacie na wypad z kolegami
Gruuubbo podoba mnie sie
oki czas zaczac zabawe
arvid dziekuje

No nareszcie

Namyśliłeś się już z budą?
Pieknie!! gratuluje pięknej motorowni
Chiba musze sie do Ciebie wybrac i zobaczyc na wlasne oczy ta perelke
troche po chamsku 2 zeszlifowana z bloku ale jak nie widzisz to twoja sprawa
prędzej pierwsza jest przerobiona z D na B...

ale mirek nie martw się... D-seria też podaje...
a czy to nie bedzie za duzo km jak dla Mirka?
czy wsadzaja jakies zwężki zeby Chopak ogarnial?
a tak serio ladny ten silnik, machniom??
Majlo pierwszy cieplejszy weekend i wkładamy b16 w ee9!!
kamoszczak lukaj na zegarek jak zadzownie do ciebie zebys pomogl zioom
Dawaj Majlo, bo moja Matula sobie podstawkę pod doniczkę zrobiła z Twojego endżina
kamoszczak lukaj na zegarek jak zadzownie do ciebie zebys pomogl zioom



dzwoń! tylko jeszcze pare gratow najpierw ogarniemy i cieplej się zrobi bo u mnie jeszcze pareę rzeczy do zrobienia...
Kedzior poskładałeś już ten samochód? bo silnik to z 1,5 miesiąca temu już Ci zawiezliśmy
prędzej pierwsza jest przerobiona z D na B...

ale mirek nie martw się... D-seria też podaje...



masz jakieś obiekcje?
Kedzior poskładałeś już ten samochód?



Są grane chwile załamania, oby minęły
silnik wisi ale reszta nei ogarnieta bo niemam czasu. qowax od przyszlego tyg. bedzie konczyl auto.
Miro, nie bądź miękka fajka!
qzwa majlo coraz ładniejsze fury strugasz. Jak mi sie 4g nie podobały tak ten wygląda tak że chciał bym taki dla siebie.

Powodzenia w zacnych planach.



p.s. skąd wy te rarytasy targacie ?
z maslomiacej
niemam czasu edytowac



na dniach koniec tego gowna.
Blizej jak dalej
ladne foto ale napisz cos moze
czego koniec?
na dniach koncza auto skladac
wydech skonczony



elektryka na silniku zrobiona

już za chwilę, już za momencik...:)
ten żółty to tam takśrednio pasuje. Ale w sumie ma to jeździć, a nie wyglądać! Odapalaj i dawaj znać jak się miewa silnik!
zielone nie jest moje wiec tego nie bedzie magnekory sie nie mieszcza pod oslona.
jutro odpalaja
zielone nie jest moje wiec tego nie bedzie magnekory sie nie mieszcza pod oslona.
jutro odpalaja



ten zielony to pozostalosci lakieru po malowaniu twojich felg z itra
jutro bedzie purpurowy
powiem ze ladnie sie wkreca takie b16b
teraz czas ogolic glowe
Bracia gotowi do walki

pora cos polatac
pora kogos objechac (ee9) niechcianym ed6
na co zmiana tym razem??
niemam planow. narazie musze sprzedac
co sprzeadać?

[ Dodano: 2010-05-12, 20:34 ]
pora cos polatac



to polatales
gozej niz baba
,,Honda nie jest dla wszystkich’’
a niech sprzedaje, bedzie miał na felgi do lexa
niemam planow.



plany są takie , ze bedziecie wyglądac tak ....

ps ja zrobilem tak jak sie dowiedzialem
ps ja zrobilem tak jak sie dowiedzialem



mirek niema co tajemnicy dochowac potrafi
buda sprzedana a i tak nie wiem ocho chodz
wolnoć Tomku w swoim domku jak to mówią. Oby nowe było lepsze
wolnoć Tomku w swoim domku jak to mówią. Oby nowe było lepsze



tylko szkoda ze to nie honda
lala wraca na ulice
nie nadążam
ee9 sprzedane.
moglem odkupic moje ed9 wiec nawet sie nie zastanawialem
ee9 sprzedane.
moglem odkupic moje ed9 wiec nawet sie nie zastanawialem



edek ładny i zdrowiutki...ee9 też tylko Ci jeszcze brakuje przodka z ee...
powodzonka w lataniu...a my bedziemy modzić ee9
pzdr.
To wykombinowałeś...........
Sentyment

to chyba jedyne wytłumaczenie. a z tym nie należy dyskutować.

fajnie że CRX znowu na drodze będzie
Sentyment



dokladnie.
a z tym ze bardzej miekka itd. to juz mnie nie obchodzi. poprostu chce juz pojezdzic.
moze ten chociaz raz zobaczy 1/4 lub tor pod Twoim nogami...
co za come back
Kędzior, Ty krejzolu...
szfmorde...
śpojechał...

nareszcie oby tym razem wyjechal to jest ta buda co kiedys miales dzwona na scigance w miescie?? (chyba na moscie czy gdzies tam) jeszcze z setupem z czarnymi badyklabami, ktore poznej wyladowaly w czerwonym jaju??
tak to te auto
Przednie koło cofnięte bity był?
Przednie koło cofnięte bity był?



nareszcie oby tym razem wyjechal to jest ta buda co kiedys miales dzwona na scigance w miescie?? (chyba na moscie czy gdzies tam) jeszcze z setupem z czarnymi badyklabami, ktore poznej wyladowaly w czerwonym jaju??



tak to te auto

Przednie koło cofnięte bity był?


złudzenie wywołane brakiem silnika
Serio Panowie?
wachacze nie sa zmienione
podobno silnik juz jest w aucie
wachacze nie sa zmienione
podobno silnik juz jest w aucie



podobno jest
tam czesniej byl juz b16 .... tylko fajniejszy
kiedy wyjazd
mozna juz termin spota ustawic ?
Można, tylko w innej budzie pewnie
tam czesniej byl juz b16 .... tylko fajniejszy



eee tu bym polemizował Mamba
Można, tylko w innej budzie pewnie



czyli jednak nie biala ... o co kaman Bonczek

[ Dodano: 2010-05-22, 18:17 ]
Co ty kombinujesz Majlo?
nic bedzie ed9 b16b