MODEL: CRX ED9
SILNIK: D16A9
UKŁAD WYDECHOWY: seria, tłumik końcowy Apexi N1 Style
SILNIK: seria, power rura, stożek JR, mini srożek na odme, chwyt powietrza ze zderzaka by Castorama , odizolowany filtr od komory silnika(pucha z laminatu)
ZAWIESZENIE: kompletne zawieszenie Jamex -40, komplet rozórek
KOŁA: home made painting wheels, opony 195/50/15
UKŁAD HAMULCOWY: seria
ŚRODEK: seria kiera MOMO, kubeł Bimarco, tył wypruty do blachy
BODY KIT: seria, tylne lampy pomalowane na czerwono, brak listew na drzwiach , ambery, kilka stickerów
MOC: seria...?
PLANY: wizualnie auto x mi sie marzy , ogumienie na next sezon na pewno yokohama parada spec 2 195/50/15, camber kit, wydech, dotleniona jest, trzeba ją dobrze wypróżnić...

zdjecia:


Nie ma linka :zdegustowany:
edit, nowe foty:)
Ładny reksio :ok: fele mi sie bardzo podobaja, a jak dojda amberki to bedzie git
odswiezyłem nieco moje padło




noo ładnie, ładnie, wiecej zdjęc proszę :]
u kogo tą wlepe mozna dostać i za ile?
http://images28.fotosik.pl/5/be247a6ca5a483aa.jpg
juz Ci pisałem gdzie indziej ze naprawde fajnie to wszystko sie prezentuje :hyhy:
a na naszym forumowym bazarku dostaniesz

fajnie się prezentuje crx
Takie najbardziej mi się podobają, czarne z czerwono czarnymi felgami, brawo!

Z bliższa felgi chciałbym zobaczyć jeśli można
Luksus
Albo mi się wydaje, albo były przy tym przedtem czerwone bądź różowe nakrętki.
bardzo fajny ;p
Albo mi się wydaje, albo były przy tym przedtem czerwone bądź różowe nakrętki.



były i może znów będą :hyhy:
fajnie autko wyglada :oczami: a felgi od BASTKA ???
nice
bardzo ładnie sprzęt wygląda
jest to naprawde ladny czysty i zadbany crx'ik masta odwalil dobra robote , dlubie sobie spokojnie i wie czym smiga , trzymaj tak dalej ziomus ...
dzieki chłopaki, staram sie jak moge, jest kilka denerwujących rzeczy, powypadkowych ustrojstw przez które nie śpie po nocach ale rzeźbie w tym co mam , ustawiłem sie wstępnie z Banitą na sesję, niebawem wrzuce kilka konkretnych fot, mam nadzieje, że pokaże wizualne zalety tego egzemplarza

jeszcze jedna kiepska fote mam

ja tez ci moge zrobic foto gej sesje !
kilka fot z dzisiejszego dnia





Slicznie
kilka fot:)





Ładna furka i zdjecia
staram sie coś wykrzesać z tego padła
bardzo ldany CRX zreszta jak kazdy:) Pomaluj wycieraczki bo strasznie raza w oczy
fajne klimatowo californijskie foto. bardzo mi sie podoba.
uo kurna!! jakie zajebiaszcze foty!!!

zdjecie numer 1 wymiata.. mistrz! bardzo mi sie podoba! (i samochod i zdjecie )
dzieki ziomy, co do wycieraczek to malowałem stosunkowo niedawno, ale widze, że trzeba powtórzyć zabieg
w californi chyba mniej pada
Szczegóły, szczegóły A Ceerka super
masta a kiedy to padlo zabierzesz na nocne igraszki ?
w californi chyba mniej pada



w san diego ... bys sie zdziwil
masta a kiedy to padlo zabierzesz na nocne igraszki ?



hmmm...niebawem musze sie zjawić
KOŁA: home made painting wheels


sam malowałeś?
jaką techniką? chodzi mi o czerwonego lipa...
pędzelkiem czy jak?

bo wygląda profi
zawias ogarnięty- ES, kpl wydech 2'25 założony, z małymi problemami( trzeba było go skrócić) ale już jest ok :ok: doszedł short shifter






następnie hamulce do ogarnięcia, później pomyślę nad środkiem no i fele HM3 mi sie marzą ale to nie na ten sezon raczej
ale mogłeś już jakieś łaniejsze fotki zapodać (przynajmniej takie jak ostatnie )
Zastanawiam sie nad grzebnięciem mojego d16a9, czy opłaca sie inwestować w ten motor, zmienić sprzęgło, lekki zamach, wałki. Lepiej zassać coś z ebay'a, czy zaufać GMS'owi, stage 1 u Grbowskiego kosztują coś koło 1200 zł, regulowane kółka, obróbka głowicy, coś jeszcze?
Kup Bserie...... nie grzeb w gównie bo brzydko pachnie i się kiepsko klei.......
i zawsze to bedzie gowno B seria lub stg3 itp itd ale bedziesz chcail wiecej a to juz spore koszta, kup b16a1 wydech dolot ok 170km, sam policz co sie bardziej oplaca ladna buda oby tak dalej
nie grzeb w gównie bo brzydko pachnie i się kiepsko klei.......



patrząc na byłe D16Z5 Bonczka stwierdzam, że lubię gówno...
Emre ale to był hardcore i nie nadawało się to do normalnej jazdy za dużo problemów jak dla mnie fajne dla Ciebie bo przejechałeś się pare razy a jak by było takie super to by Bonczek nie sprzedał.
Sprzedałem bo miałem kmine nad rajdówką, którą jednak wyparło odwieczne marzenie o tłustym turbo uwielbialem tamten silnik i jezeli nie mialbym innych marzen to napewno bym przy nim zostal. To tyle w temacie z5/a9 wolnossacego.

I tak naprawde jedynym problemem było spalanie na poziomie 14-15 litrów. A 1,2,3 miazdyly cycki nie tylko ludzi siedzacych w srodku
czyli podchodząc czysto rozsądkowo do tematu lepiej pchnąć i kupić B16A1
Zalezy co co jest Twoim końcowym celem
Generalnie auto jeździ 12 m-cy w roku i jest to daily driver, eksploatowany normalnie na co dzień, od czasu do czasu jakiś nielegal...1/4. Zrobiłem wydech, dolot, wymieniłem gumy z zawiasie na ES, pozakładałem rozpórki i apetyt rośnie w miare jedzenia, sprzedać mi sie jej nie opłaca bo ile za nią wezmę.... 6, 7 tyś...Wsadziłem już sporo grosza, najpierw wymiana skrzyni, silnika, później dzwonek, blacharka, malowanie...Chodzi mi po głowie EE8, ale wtedy musiałbym opchnąć to co mam i dołożyć kilka tyś i rozglądać sie za godnym egzemplarzem. Jest jeszcze opcja kupna B16A1 i swapować mojego EDA, wydatek rzędu + - 5000 zł...?
masta, wg mnie lepiej byloby odlozyc sianko na jakis swap, bo szkoda sprzedawac taka zacna fure, w ktora wlozyles tyle $...
Dokladnie ja rowniez bym byl za swapem jednak b seria to b seria, Bonczek ile cie wyszedl swap? Ewentualnie przemysl sprawe softa
w sumie swap to chyba najrozsądniejszy wybór, zacznę ciułać kaske i pomyślimy w przyszłym sezonie ile trzeba + - sosu przygotować?
Ewentualnie przemysl sprawe softa



turbo w A9? kiepski pomysł...
czemu kiepski? bo sie wał gnie? bo panewki lecą? eee... to nie powod
silinik b16a1-ok 3500zl komplet, swap-ok 1000zl, remont+,- 1000zl, plus nadpas ok 1600zl na dodatkowe wydatki ktore moga byc ale nie musza
czyli z jakieś 7000 trzeba szykować
Nie no spoko panowie sadzilem ze soft dal by rade bo to kosze pewnie rzedu 7 klockow ale jezlei zmiescil bys sie z silnikiem i swapem w 7 to NA bylo by bardzo dobrym rozwiazaniem do codziennej i zawsze pozostaje mega jak sie cos dlubnie i wykrzesa pare km&nm.
Jak swap wyniesie cie te 7 tyś to sprzedawac i szukać zdrowego EE
czemu kiepski? bo sie wał gnie? bo panewki lecą? eee... to nie powod



powiedz to sebastianowi sz, który na seryjnym, 18sto letnim silniku zrobił już 20tys na 0,5bara.
mały zdjęciowy update











co do planów to auto zostaje z obecnym setupem, zbieram kase na eg4 i wtedy b18c4 bądź h22, rex zostaje u mnie aż do śmierci
Super CRX'a ! kilka razy widziałem na żywo we wro i mnie miażdży