Honda CRX 1991

SILNIK: d16z5 by GMS
UKLAD DOLOTOWY: vti powiekszona przepustnica
UKLAD WYDECHOWY: kolektor megan, wydech 2,25' , tlumik M-tech
ELEKTRONIKA: eprom na 8000rmp
UKLAD NAPĘDOWY: sprzeglo NIPPON RACING
ZAWIESZENIE: -60 -40 »
UKLAD HAMULCOWY: tarcze seria, klocki EBC
BODY-KIT: lekkie elementy z lamiantu
ŚRODEK: fotele z laminatu kubelki , kierownica 30cm

MOC:mozna tak 154Km 170Nm i tak 150Km i 177Nm

czas na bemowie 14.99 w maju 2006
czas na starachowicach 14.18 we wrzesniu 2006
Fajnie fajnie to lata

A jaki to silniczek ten od GMS :oczami:
a dohc
najslabsza jednostka z ed9 124 konna kiedys byla
nowy wykres



i jakies tam nowe graty
O zesz kurwa jaki moment :szok:
jak wyglada dalsza czesc ukladu ssacego i wydechowego? wyglada to conajmniej ciekawie :hyhy:

wyniku nie trzeba komentowac, bo mowi sam za siebie
narazie tajemnica jak bedzie juz zamontowane i zhamowane to napewno sie pochwale
Swietny wynik, padam na cyce :padam:
zapraszam do nas nas modyfikacje Hond i nietylko
gwarantujemy przyrosty mocy i Nm
dobra dobra.. marketingi to w dziale z ogloszeniami

to bedzie takie megadlugasne 4-1 i jakies zmyslne itb??
narazie tajemnica jak bedzie juz zamontowane i zhamowane to napewno sie pochwale

To ciekawe, znaczy że ten wykresik jest narazie słaby i będzie lepszy :oczami:
jakbym mial na oko oceniac co wyjdzie z tych gratow, to widze tam jakies 130 koni z litra :przestraszony:
dobra dobra.. marketingi to w dziale z ogloszeniami

to bedzie takie megadlugasne 4-1 i jakies zmyslne itb??



co do kolektora to sa 2 wersje a ITB jeszcze chwilke potrwa

bedziemy poprawiac go czaly czas i dodam ze to tylko na walku ssacym
przyjdzie czas na wydech
Skąd czerpaliście wiedzę na temat budowy trąbek, jak została wyliczona ich długość?
tajemnica seniora Grabowskiego blizej mi nieznana
a ile bedzie palic po modach ??? :wstyd:
niema to wiekszego znaczenia , jakby miala malo palic to bym sobie seria w gazie jezdzil
A nie da sie tego jakos po ludzku wystroic ??? zeby nie chlalo 17/100 ???
Pytam sie bo sie nie znam :wstyd:
juz dawno tyle nie chla
O kurwa :przestraszony: Moc i moment targa perukę :hyhy:
szacunek qowax! :padam: nikt nie ogarnia tak D16Z5 jak Wy w WWA

ps. ciekawy jestem jak tam to wyjdzie w konfrontacji z Majlo'wym wozem
dzieki staramy sie
choc teraz znalazlem nowy wyzwanie zobaczymy czy sie uda :hyhy:
łoooo to jest szok wynin poprostu rewelka :padam:
powodzenia w nowym wyzwaniu
Nm w tym silniku zawdzięcza się niespotykanie długiemu skokowi tłoka wg mnie... Szmoc szmocą mam nadzieje ze czasy w koncu będą adekwatne trzymam kciucki :]
a co tak nisko kręcicie ....
a co tak nisko kręcicie


bo silnik jest malo kwadratowy..?
od jakiegos czasu sie krecimy w tych d seriach
a co do wynikow i czasow to nigdy nie narzekalem :hyhy:
pelen szacun za pomysly i wykonanie.
z5 nie jest takie zle dlatego staramy sie to pokazac.
najgorsze jest to ze niema nic na temat tych silnikow i nie ma od kogo sciagac :]

zdefiniuj "nic"
nic w sensie ze malo kiedy ktos wsadza walki robi itb. itd w z5. i wszystko trzeba ogarniac i probowac samemu.
są przejściówki do flanszy kolektora ssącego. go głowicy dohc zakładasz kolektor sohc. tłoki robi EnDyn, wałki CatCams. reszta to praktycznie to samo co normalny sohc.
mało kto dłubie, bo to mało popularny silnik. do D16A1/ZC sporo klamotów prowadził mugen. ale to było w 1987 roku