SILNIK: D16Z5
UKLAD DOLOTOWY: IC reno master
UKLAD WYDECHOWY: kolektor d15z1
ELEKTRONIKA: obd1
UKLAD NAPĘDOWY: seria + długi 5 bieg
ZAWIESZENIE: -35/40mm
UKLAD HAMULCOWY-seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: elementy malowane czarnym lakierem
Witam przedstawiam pierwsza tego typu konstrukcje w PL , czyli zewnętrzny kompresor w crx 2gen , napędzany dodatkowo w lewą stronę ( jednak sie da )
-generalny remont jednostki D16Z5
-obd1
-wtryski 280cc
-strojenie crome:)
-dłuższy 5bieg (7500obr - 260km/h)
-lekkie koło zamachowe
-shortshift
-ic reno master
-bov HKS style SSQV zmodyfikowany pod kompresor
-kompresor m62
pierwszy problem był taki że w 4 gen miejsca jest bardzo mało , ale modyfikując kolektor jakoś sie udało , dalej kto sie interesował kiedyś kompresorem ten wie ze są one napędzane w prawo a silnik hondy kreci sie w lewo , są co prawda kity IRSC czyli kompresor z kolektorem dolotowym , ale cóż za osiągniecie zamontować kilka śrubek .
Po prawie pół rocznych poszukiwaniach info o kompresorze , zazwyczaj na stronach z ameryki , i analizy działania , stwierdziłem że jak zakręcimy nim w lewo to nic sie nie stanie jak niektórzy sądzili
wiec oto wyniki :
2tyś obr-0,3bara
3tyś obr-0,4bara
4-7tyś obr -0,5bara








odcinka jest na 7600 nie wiedzieć czemu pan z hamowni pościł nogę z gazu na 7400 a było by parę kucy więcej
