MODEL: CRX ed9 1991r.
SILNIK: d16z5 po kompletnym remoncie + lekko ruszona głowica i odelżone koło zamachowe,
UKLAD DOLOTOWY: Nawiew ze zderzaka z rury wentylacyjnej 10 cm, stożek Simota na power rurze z aluminium.
UKLAD WYDECHOWY: od kolektora 2" z nierdzewki na dwóch przelotach.
Kolektor ebayracing niebawem.
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: FD 4,25 z concerto, dłuższy 5 bieg.
ZAWIESZENIE: sprężyny -40 przód eibach, tył weitec. Felgi 15" 2x6" i 2x6,5" trochę przerobione od toyoty mr2, oponki yokohama A520.
UKLAD HAMULCOWY- przód 262 mm z ivt, tył seria.
BODY-KIT: lekka maska zapinki sabelt, lotka z ee8.
ŚRODEK: aluminiowa gałka.
CAR-AUDIO: patrz wydech.

Z najbliższych tematów : na montaż czeka zestaw ES, kiera momo corse do obszycia i bede rozglądał się za większą gleba :hyhy:
ZDJECIA:








Kolejna Ceerka super! chłopaki musimy włozyc wiele pracy w nasze niunie pzdr

PS: Może też czasem jakies felgi w niej zawitają:)

co do mocy to spodziewałem się troche lepszego wyniku ale pewnie i tak łądnie chodzi:)
troche mało koniuff jak na takie mody :looka:
odebrałeś już i mi nie powiedziałeś .... eh :zdegustowany:

Poczekaj z katowaniem i dotrzyj ją pożądnie

Pit, moc na wykresie to seria bez kata , a nie to co jest obecnie ...
Pit czytaj dokladnie Moc byla mierzona przed remontem zimą na total serii bez kata :] Potem założyłem stożka, zrobiłem wydech, pokatowałem i 2 tyg przed pierwszym maja cos zaczeło napier.... w silniku. Albo to panewka albo wałek, bo był luz na jednym kółku rozrzadu. I zacząłem zbierać graty i $$ na remont. Po wielu mękach, niespodziankach i przygodach od wtorku furka znów jeździ :rotfl:
Moc aktualna jest dla mnie wielka niewiadomą, zmierze jak tylko dotre furke :hyhy:

P.S a felgi kiedyś były o takie o, kondomy od niemca ale oddałem je za wydech :hyhy:
Marzą mi sie Mugeny mr5, albo roty track r :oczami:

Bardzo ładna fabryczna Hondka, czas na jakieś poważniejsze ruchy!
no narszcie ziomus wyruszyles
Ziom ziom. Jutro przetestujemy bezawaryjnosc Twojej sztuki :padam:
Długo nic nie pisałem więc czas na mały update.

O to co wyszło zaraz po dotarciu na hamowni u maćka :przestraszony:

http://img213.imageshack....dscf1342au8.jpg

Generalnie załamka... Zaczęło sie szukanie przyczyny. Przyczynę znalazłem ( tak mi sie przynajmniej wydaje, bo furka zaczęła jeżdzić powyzej 6tys rpm. Na hamowni potem już nie byłem) i jestem ciekaw co Wy byście obstawili. Taki mały quiz.

Najświeższe info to takie, że ślizga mi sie NOWE sprzegło :mur:.
Poza tym zanabyłem zestaw do montażu hebli 262 ktory mam zamiar wrzucić jak tylko wybiore siakieś tarcze i klocki.
Pozdro
Koszmarnie wyglada u Ciebie przebieg momentu imo.
Świece i filtry są świeże? Przebieg momentu faktycznie słaby...
Może to przez to sprzęglo?
Szumal, cos bylo zle ustawione z kolkami ziooom??
Wymieniłem świece, filtry, kable wysokiego napięcia - nie pomogło. Zabawa aparatem zapłonowym - bez róznicy. Komp - brak błedów. Była teoria że za mocno splanowalem glowice i sie znaki rozjechaly na rozrządzie (grabowski od razu powiedzial ze to coś z rozrządem na jego oko) , więc sprawdzilem i wszystko bylo ok. Nawet przestawilem walki ssacy o 10 w prawo wydechowy w lewo to juz wogole byla masakra... Wrocilem do seryjnych ustawień i zajalem sie paliwkiem...
O 10 czego?
dokładnie 10,5. no chyba stopni. To takie +/- 360 przez ilość zebów na kólku rozrządu. Tylko rozrzadu kreci sie 2x wolniej niz wał i nie wiem czy to uwzględnic W kazdym razie o jeden zabek w lewo na Intake i w prawo na Exhaust.
Spoko, myślałem przez chwile że 10 zębów :wstyd:
:przestraszony: Masz mnie za idiote?? :wstyd:

jedz na hamownie i zobaczymy co dalo
Mały apdejt. Znikła rdza, heble 262mm z ivt, nowa felga i gumy
Szumal Ty to masz zapłon....... :wstyd: :wstyd: :rotfl: :rotfl:
Zapłon mam lekko przyspieszony