Model- EE8
Rok- 1991
Silnik- DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM). Po modyfikacjach Pwr 212,5 KM Tq 174,3 Nm
Modyfikacje silnika b16a1
Blok
- tłoki doprężające nadwymiarowe PCT ( JDM B16B)
- pierścienie NPR
- panewki nominalne KING
- lekkie koło by Otoczak
- komplet uszczelek OEM
- śruby do korb ARP
Głowica
- podwójne sprężynki supertech
- tytanowe talerzyki supertech
- uszczelniacze zaworowe OEM
- wałki skunk2 stage 2 pro
- kółka regulowane Vision
- śruby ARP
Układ dolotowy
- kolektor ssący rozwiercony pod przepustnicę
- przepustnica 68mm
- dolot parówa simoty
- odizolowany filtr powietrza , doprowadzenie nawiewu zimnego powietrza ze zderzaka
Układ paliwowy
- wtryski 450cc
- pompa paliwa walbro 255
Układ wydechowy
- kolektor wydechowy własnej konstrukcji
- przelot 60mm na jednym tłumiku końcowym M-TECH
Układ napędowy
- skrzynia biegów seria
- sprzęgło spiekowe cztery łopatki by Wróbel
- opony r888 195/50/15
Elektronika i elektryka:
- OBD1+ strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL
Układ hamulcowy
- seria
Zawieszenie
- gwintowane D2
- camber kit na przód
Plany
- hamulce przód 282 tył 260
Kilka fotek z prac przy moim crx-sie




Kilka drobnych gratów



[IMG]http://images45.foto...d9938.jpg[/IMG]










Wielkie podziękowania: dla chłopaków z ekipy JDM Passion Honda Ostrołęka za wsparcie i pomoc.
Piotrkowi (81Saren) za ogarnięcie wszystkich gratów i pomoc
http://www.streetlanegarage.pl/
Maćkowi strojenia.pl za miła współpracę i wystrojenie tej mojej rzeźby