Marka- Honda crx
Model- EE8
Rok- 1991
Silnik- DOHC VTEC 16V (B16A1: 150 KM). Po modyfikacjach Pwr 212,5 KM Tq 174,3 Nm

Modyfikacje silnika b16a1
Blok
- tłoki doprężające nadwymiarowe PCT ( JDM B16B)
- pierścienie NPR
- panewki nominalne KING
- lekkie koło by Otoczak
- komplet uszczelek OEM
- śruby do korb ARP

Głowica
- podwójne sprężynki supertech
- tytanowe talerzyki supertech
- uszczelniacze zaworowe OEM
- wałki skunk2 stage 2 pro
- kółka regulowane Vision
- śruby ARP

Układ dolotowy
- kolektor ssący rozwiercony pod przepustnicę
- przepustnica 68mm
- dolot parówa simoty
- odizolowany filtr powietrza , doprowadzenie nawiewu zimnego powietrza ze zderzaka

Układ paliwowy
- wtryski 450cc
- pompa paliwa walbro 255

Układ wydechowy
- kolektor wydechowy własnej konstrukcji
- przelot 60mm na jednym tłumiku końcowym M-TECH

Układ napędowy
- skrzynia biegów seria
- sprzęgło spiekowe cztery łopatki by Wróbel
- opony r888 195/50/15

Elektronika i elektryka:
- OBD1+ strojenie Crome by RYS - Strojenia.PL

Układ hamulcowy
- seria

Zawieszenie
- gwintowane D2
- camber kit na przód

Plany
- hamulce przód 282 tył 260

Kilka fotek z prac przy moim crx-sie









Kilka drobnych gratów







[IMG]http://images45.foto...d9938.jpg[/IMG]





















Wielkie podziękowania: dla chłopaków z ekipy JDM Passion Honda Ostrołęka za wsparcie i pomoc.

Piotrkowi (81Saren) za ogarnięcie wszystkich gratów i pomoc
http://www.streetlanegarage.pl/

Maćkowi strojenia.pl za miła współpracę i wystrojenie tej mojej rzeźby
Zajebista!
Bardzo mocno zadbany reksik, ktoś już gdzieś napisał, że właściciel bardziej dba o auto niż o siebie . Nikt się nie spodziewał takiej mocy- tym większe gratulacje dla osób odpowiedzialnych za projekt.
piekny wynik 1.6 to 1.6
ładny wynik gratulacje
kolektor jakis taki podobno tajemniczy
Nie dosc ze bardzo ladna to i bardzo mocna
fajny taki czarny diabeł. wolnossace 200+ kucy to juz cos
Zajebista
High five!
potężny KR-X
cudeńko
całkiem miły ten wykresik
niema to jak tloki b16b
Maćkowi strojenia.pl za miła współpracę i wystrojenie tej mojej rzeźby[/b]

Dzięki za mile słowa
Super projekt zbudowany w "zaciszu własnego garażu"

Niezły zapierdalacz wyszedł:) Gratulację wyniki i włożonej pracy
Może jakieś filmidło jak to zapieprza.Gratuluje wyniku!!!
Pięknie się wykresy mocy i momentu nakładają tuż przed odcinką. Jak na 1,6 to potęga
szkoda ze takie miniaturowe foty.

Ogolnie wymiatacz
Mega
ładne i mocne auto!!
Piękny wykres. Z 150 na ponad 200. Mierzyliście jaka była moc na kołach przed modyfikacjami ??
Gratulacje bo co jak co niezły wynik. Dawaj foty kolektora cośty tam wyrzeźbił bo wygląda jak jaka kopia RMFa czy inny wynalazek.
ładnie dłubnięty, gratuluję
jestem pod wrażeniem, musi robić niezły przeciąg
musi się nieźle dokręcać z takim końcem wykresu. Poza tym bardzo ładnie się prezentuje. Stary ale jary zapierdalacz
ualala
czarny CRX + b16



chyba najmocniejsze b16 w PL

piekny
Do całości czekać tylko na kolektor dolotowy konkretniejszy Ale coś czuje ze to niebawem
musi się nieźle dokręcać z takim końcem wykresu. Poza tym bardzo ładnie się prezentuje. Stary ale jary zapierdalacz

Tam gdzie inne zazwyczaj sie konczą, ten sie budzi

co by bylo na skunku3 pro
Pewnie byłoby za mało CR.

Dla mnie jeden z EFowych mistrzów w PL. Szczęka z ziemi za całokształt.
jaka jest uszczelka ?
Dziękuje za miłe słowa

Wynik mocy przeszedł oczekiwania wszystkich nawet ja sam byłem w szoku
Bzyk szykuj kasę

jeździłem tym szatanem ,prze kozacka furka.I co najważniejsze 1.6 istny wariat.
Niech ktoś potwierdzi ale chyba to najmocniejsze B16 n/a w PL
Nie licząć rozwiertów i stroker kitów pewnie tak, oczywiście nieoficjalnie

PS. w B18 (j/w) chyba jestem minimalnie słabszy od ARV
Hehe to nie jest kopia RMFa


to co tam jest ?