pojawił mi się problem

chcę kupić do siebie zestaw Energy Suspension hyperflex masterkit i nie wiem pod co kupić.
mam u siebie zamontowany hamulce z mb6 (4x114.3)
problem polega na tym które cukierki podejdą z ES do tych tylnych wahaczy wzdłużnych
czy z EG6 czy z DC2
w ogóle w tym zestawie są cukierki?
na ogol cukierkow duzych nie ma a jak sa to nie poleca sie ich montowania.
problem rozwiązany?
w moim zestawie pod EG a był to zestaw hyperflex masterkit nie było dużych cukierków!!! oraz dwa komplety tulei pod amortyzator na tylny wahacz pomyłka przy pakowaniu pewnie!!!
na ogół nie ma czyli czasami są ..... a niby czemu nie opłaca się ich montować ?
na ogół nie ma czyli czasami są ..... a niby czemu nie opłaca się ich montować ?


bo poliuretan źle działa w tym miejscu zawieszenia.
Kupuj seryjne lub z utwardzonej gumy lub na uniballu. Ten ostatni tez nie jest za bardzo polecany na ulice ze względu na syf
generalnie u mnie nadwozie zostaje obswapane w całości i już nie będzie do jazdy na codziennej poza okresem letnim więc sądzę że można to zamontować czy się mylę ?
mylisz sie
bobas dawno chyba nie ssałeś xD

napisałbyś jakąś argumentację

bo poliuretan źle działa w tym miejscu zawieszenia.

to dla mnie nie jest argumentacja
Zmienia Ci się charakterystyka pracy wahacza. Cukierek oem ma określoną "skrętność".W Energy Suspension tuleja metalowa wchodzi w poliuretan i może się w nim obracać o 360 stopni.
na ogół nie ma czyli czasami są

w duzym zestawie nigdy nie ma zadnych cukierkow. osobno sa dostepne, mozesz sobie kupic. gornych i przednich (do wahaczy od zbieznosci) energy nie produkuje, prothane robi. fajnie skrzypia, a potem wygniataja sie i dostaja luzu. ja pozbylem sie juz z tylnego zawieszenia wszystkich poliuretanow (poza f7).
trafia ... sarkazm zbyteczny
grama sarkazmu tu nie ma.

rozkladalem swoj zawias milion razy i praktycznie po mniej wiecej roku jazdy (~18000km) wywedrowal z tylu caly poliuretan. przod sie trzyma, z polibuszy z tylu jestem skutecznie wyleczony. no - poza f7, bo tu nie bardzo jest co zrobic. przekonuje mnie to, ze dookola srodkowej tulei w f7 zrobione sa podciecia, zeby umozliwic gumce wiekszy luz do skrecania sie poza plaszczyzna wahacza. moze dzieki temu nie poddadza sie tak jak wczesniej skunksy.
generalnie u mnie nadwozie zostaje obswapane w całości i już nie będzie do jazdy na codziennej poza okresem letnim więc sądzę że można to zamontować czy się mylę ?


To nie wiem nad czym sie zastanawiasz.
Wstawiaj cukierka "uniball'owego" i pasz problem z głowy.
Tym razem też jedynie rada bez uzasadnienia .
Było o tym wiele razy. Rozumiem, że nie zawsze sie chce wszystko czytać, czasem ciężko znaleźć wiec w sprawach poruszanych i obgadanych wiele razy wydaje mi się, że prosta, krótka rada wystarczy....