MODEL: 1995, HATCHBACK 3d
SILNIK: ED-20 JEDNOPUNKT, na razie seria. Docelowo głowica na pełnym wtrysku DOHC od CB80/CB70 lub OHC z matiza - W trakcie
UKLAD DOLOTOWY: na razie seria, coś się zmieni przy podmianie głowicy - Status- w trakcie
UKLAD WYDECHOWY: na dniach budowa przelotu na 2 tłumikach, po głowicy nowy kolektor- Status- w trakcie
ELEKTRONIKA: komputer seria, czekają wskaźniki AMP., VOLT., OIL PRESS.- Status- w trakcie
UKLAD NAPĘDOWY: na razie bez zmian, docelowo dłuższe biegi 4 i 5 - Status- w trakcie
ZAWIESZENIE: seria, docelowo KYB ExcelG od matiza (mam nadzieję że znajdę do końca miesiąca), sprężyny -35/-40 mm, stabilizatory, przednie i tylne rozpórki Ultra Racing, jakieś polibushe do dobrania, piasty P/T od matiza (rozstaw śrub 4x100 w miejsce 4x110) - Status- w trakcie
UKLAD HAMULCOWY- seria, podobno z Charady Gtti podejdą i taki jak na razie plan- Status-w trakcie
BODY-KIT: seria, w planach Mira avanzato front, delikatne, czarne poszerzenia, akcesoryjna lotka tylna, tylne lampy od bliźniaczego Suzuki Alto, remont blach- Status-w trakcie
ŚRODEK: Fotele Bimarco Expert, pasy Sabelt, brak dywanu, podsufitki i tapicerek tylnych, docelowo klatka i trochę węgielków- Status-w trakcie
CAR-AUDIO: wywalone status- zakończone
INNE: masa serii 630kg, teraz -???
ZDJECIA:









MOC: 32kW przy 5600 rpm



Auto początkowo kupione z myślą o żonie, ale spodobało mi się na tyle, że postanowiłem je trochę podremontowa i poprawic zachowanie na drodze. Lektura japońskich i filipińskich for internetowych dała mi jako takie pojęcie o temacie i nastawiła na konkretne modyfikacje oraz na zakup kolejnej generacji L700, której usilnie poszukuję w wyposażeniu sportpack, żeby zrobi ją na co dzień, a tego Cuore używac okazjonalnie do KJS`ów i zabawy. Oczekiwana moc to ok 60KM NA. Na razie tego nie widac w modach, ale nastawienie jest w pełni na styl JDM. Robiąc remont blacharki chcę wjechac ze wszystkimi modyfikacjami w tym samym czasie, więc na razie będzie bez widocznych zmian.
ale sie dzieje na forum, atak cuore świetne zabawki

SILNIK: ED-20 JEDNOPUNKT, na razie seria. Docelowo głowica na pełnym wtrysku DOHC od CB80/CB70 lub OHC z matiza - W trakcie
ZAWIESZENIE: seria, docelowo KYB ExcelG od matiza (mam nadzieję że znajdę do końca miesiąca), sprężyny -35/-40 mm, stabilizatory, przednie i tylne rozpórki Ultra Racing, jakieś polibushe do dobrania, piasty P/T od matiza (rozstaw śrub 4x100 w miejsce 4x110) - Status- w trakcie
UKLAD HAMULCOWY- seria, podobno z Charady Gtti podejdą i taki jak na razie plan- Status-w trakcie



Witaj
Ambitne plany...

...ALE czy jesteś pewnie ze głowica od cb70/80 podpasuje do Twojego dołu? Wątpię...

Matiz nie ma przypadkiem rozstawu 4x114?

Hamulce z Gtti/Applause to ślepy zaułek, szukaj czegoś z lepszym aftermarketem.

Ogólnie powodzenia
jak chcesz miec dobrego kjsa to sprzedaj to jak najszybciej i kup jakiegos cieniaka. Czesci z Twoich planow to kosmos. duzo szukania, drogo i to bardzo a rezultat mizerny. co do amortyzatorow. myslisz ze podejda ;d? watpie zeby bylo warto pakowac w takie autko tyle pieniedzy.
jak chcesz części od gtti to pisz, mam kilka głowic i pewnie będe miał kompletny swap hebli, bo sam zmieniam na większe
co do amortyzatorow. myslisz ze podejda


Pół matiza to cuore (zawias, silnik, heble)
Co do kosztów, to nie są takie straszne, jak się wielu wydaje. Ceny aftermarketowych gratów są różne w zależności od rynku, po prostu trzeba szukać tam gdzie taki samochód jest popularny, np. Filipiny, tam graty UR kosztują 1/3 czasem 1/4 ceny z europy tyle, że jest ograniczony wybór, większość do Mitsu i Daihatsu, a na K-car`owych forach można znaleźć zawiasy KYB z gwintem na przód i regulacją twardości tyłu po 1200 PLN nówki. Ostatnio przegapiłem np. zderzak avanzato, poszedł za jakieś 150 zeta + ship., w anglii- około 150GBP +ship. różnicę czuć prawda?
KAMILcom będę musiał podpatrzeć co i jak ze spasowaniem tego wszystkiego, jak się faktycznie da, to się będę pisał na głowę z Gtti.
jak coś to wpadaj pożyczę Ci na przymiarkę, daleko nie masz
jak dla mnie silnik matiza a cuore rozni sie i to bardzo. nie wiem gdzie one sa podobne oprocz tego ze oba sa 3cyl. mocowania amortyzatorow tez wydaja sie byc inne. oczywisice moge byc w bledzie.
co do tych zderzakow. ta roznica to przesada, chcialbym zobaczyc ten zderzak za 150zl. oprocz tego porownaj sobie koszty przesylki z GB a z Filipin