Tein Super Street, dedykowany do Integry 94-01 (oprócz Type R), podchodzi bez najmniejszych problemów do Civic 92-95, niewiem jak z 96-00, sprowadzony z USA - o ile sie nie myle ma twardsze sprężyny niz europejski, stan jak na fotkach - troche poobijany i przypruszony przy malowaniu budy, technicznie moim zdaniem bez zarzutu, regulacja działa, ogólnie bardzo fajnie się sprawował, w komplecie 4 kapturki na regulacje, których niema na fotkach oraz górne mocowania, nie posiadam klucza do regulacji wysokości




2099zł

Dolot AEM Short Ram dedykowany do integry 94-01, myśle, że podejdzie do większości B-serii, stan dobry, miejscami poprzycierany i porysowany




199zł

stabilizator, wahacze przód integra 94-01, civic 92-95

199zł

stabilizator, wahacze tył integra 94-01, civic 92-95

149zł
kanapa integra Type R DC2

249zł

rozpórka tył JDM Integra Type R - duuuuużo lżejsza niż europejski odpowiednik

99zł

Kompletny swap B18B1 - 144km - skrzynia S80 (LS), półosie, wiązka, łapy - wszystko co potrzeba, silnik w bardzo dobrej kondycji - w budzie LS'a (1200kg) na krókim dolocie i wydechu radził sobie np z Civicami VTi
1999zł

do wszystkich cen należy doliczyc koszty wysyłki
Jeżeli TEIN podejdzie do 6 gena to biore. REZERWACJA! Ktos wie czy da rade?
Rezerwóje stabilizator i wachacze Tył PW poszło
Powinien gwint podejść. Trzeba będzie wymienić tylko tulejke w wahaczu z tyłu od amorka. W 5gen jest 50mm długa a w 6 jest 40mm długa
kanapa sprzedana
stabilizator tylni tez