prawy przod:
drazek stabilizatora (stabilizator to to samo ?)
wahacz dolny+zwrotnica+lozysko kola

prawy tyl:
wahacz wzdluzny (kompletny)
zwrotnica+lozysko kola

takie czesci mi potrzebne. orientujecie sie moze czy od innego modelu hondy pasuja ? wiem ze cos pasuje z Accorda i cos z CRV-ki ale bez konkretow..
napiszcie tez ktore czesci mozna wkladac zamienniki a ktore trzeba oryginaly..

z gory dzieki za pomoc
wszystko z anglika VTi będzie pasować, ale rozstaw koła 4x114, jak w ITR przed liftem.
hm mam to rozumiec ze jak wymienie na te z VTi to bede mial felgi na 4 sruby ? to chyba nieoplacalne przerabiac..
nieopłacalne przerabiac z 4 na 5 śrub czy co?
przód
łącznik stabilizatora - ITR
dolny wahacz - każdy 5gen ze stabilizatorem
zwrotnica z piastą - crv 98-01

tył:
wahacz wzdłużny - dowolny civic 92-00
piasta - ITR
Tak pati tylko zapominasz ze piasta od CRV nie pasuje pod przegub z ITR.
ok wiec tak:
przod:
stabilizator i lacznik stabilizatora - mowisz Pati ze z ITR tylko? czyli zostaje ASO ? czy sa jeszcze jakies opcje ?
dolny wahacz - civic 94
zwrotnica z piasta - tu widze zdania sa podzielone.. to jak mam to rozwiazac ? skoro nie pasuje od CRV do przegubu ITR ? zgaduje ze z civica nie podejdzie..

tyl:
wahacz wzdluzny, stabilizator z lacznikami - z civica 95 - bedzie to pasowalo bez przerubek?
zwrotnica tez jest do wymiany - tez z civica szukac ?

lozyska kola kupie od ITR nowki
piaste na tyl jeszcze potrzebna - to tylko w ASO czy gdzies jeszcze szukac ?

pomozcie bo mechanik ze mnie zaden
Gr00by - CRV ma wieloklin 36mm?
tak jak napisałem anglik VTi ma TAKIE SAME zawieszenie jak ITR, rózni sie to tylko rozstawem śrub.
Ma duży wieloklin jak JDM ITR do którego nie ma przegubów... Na szczęście przeguby z CRVki podobno pasują.
a czy drazek stabilizatora a stabilizator to to samo ?

no i skad wziac zwrotnice z lozyskiem ? tez VTI 1.8 ?

tyl juz jest zrozumialy i zamowiony
a czy drazek stabilizatora a stabilizator to to samo ?

to samo.
prawy przod:
drazek stabilizatora - civ vti
wahacz dolny - civ vti
zwrotnica - ????? - skad to ? gdzie tego szukac ?
tarcza hamulcowa - znacie jakies TRW ? pan mi dzis proponowal.. 150zl sztuka
lozysko - ERV - takie cos rowniez mi zaproponowano.. 200zl sztuka

prawy tyl:
wahacz wzdluzny (kompletny) na tarcze - VTI angol
i pewnie zwrotnica - i tu tez nie wiem skad ?????
lozysko - ITR

i jeszcze te piasty nieszczesne.. gdzie ich szukac w uzywce ? bo w zamienniku chyba nie ma ;(
piasty tylne są w komplecie z łozyskiem.



na tył wkładasz cały wahacz z VTi, do tego piasta z łozyskiem ITR i koniec!

dlaczego temat nie jest w dziale zawieszenie? Juz jest.
prawy tyl: (...)
i pewnie zwrotnica

zwrotnica z tylu?

piasty tylne są w komplecie z łozyskiem.



na tył wkładasz cały wahacz z VTi, do tego piasta z łozyskiem ITR i koniec!

dlaczego temat nie jest w dziale zawieszenie? Juz jest.

hm no tak ale jesli mam piaste tez do wymiany? lozysko to nie problem do ITRa ale piasta ?
z tego co dzwonilem to niedostepne jest narazie.. byly jakies firmy KANAKO ale obecnie nie ma

czyli laczniki stabilizatora kupie dopiero jak bede mial stabilizator ? bo nie wiem czy bede mial 24mm czy 26mm wiem ze z VTI 1.8 ma to byc..

hm no juz oswiecili mnie ze nie ma z tylu zwrotnicy ^^
lozysko to nie problem do ITRa ale piasta ?

dzizas.. przeciez masz napisane, ze piasta wystepuje w komplecie z lozyskiem, nie da sie tego kupic osobno!

laczniki sa takie same w itr i w angliku, do stabilizatorow 24 i 26mm.
no wlasnie nie jest dostepna piasta z lozyskiem.. a moge wprasowac nowe lozyska w stara piaste ? jesli da sie odratowac piaste ?
Zmień sklep. Piasta na tył występuje w przyrodzie tylko w łozyskiem. Inaczej nie są sprzedawane.
ok znalezli mi nippartsa i kosztuje 850zl
jutro sie dowiem czy w moja piaste moge wbic nowe lozysko czy musze kupic calosc nowa..

[ Dodano: 2009-12-09, 18:05 ]
No to jak zmieniłeś sklep (zresztą na niezbyt dobry skoro zaproponowali Ci nippartsa za 900zł) to teraz pora zmienić mechanika bo ten to jakiś nieogar.
hm zobaczymy co powie jak czesci przyjda.. piasty narazie nie zamowilem.. sproboje wprasowac lozysko w stara piaste jesli jest prosta i w przyszlosci kupie dwie nowe piasty w zamienniku.. gr00by nie pomagasz mi tym... lepiej zasugeruj gdzie szukac tej piasty..

no i jeszcze ta zwrotnica z przodu.. ona jest ponoc z piasta razem i z lozyskiem i teraz jesli tam jest piasta vti to i lozysko vti i teraz czy piasta od itra z lozyskiem podpasuje do zwrotnicy z vti ?
przyjacielu, wejdz na strone Inter Cars, tam masz katalog i znajdziesz wszystko, chyba jest we wROClovie(lol) filia IC. Łozysko nabijane na ta piaste, jak nic sie rozjebie w dosc szybkim czasie, pozatym gdzies pisałes, ze kupujesz łozyska z ASO.. generalnie tak, jak napisał gr00by, zmień mechanika od polonezów i sklep np. na IC.