Panowie
Jako że macie ogromny bagaż doświadczeń, proszę o opinię, czy jest sens założyć większą przepustnicę + rozwiercić kolektor, założyć kolektor na heatshield-zie (nie wiem czy dobrze nazwałem tę "uszczelkopodkładkę" między głowicę a kolektor), a do tego odłączyć ogrzewanie przepustnicy? Wszystko to miałoby na celu maksymalne ochłodzenie powietrza zasysanego. Do tego CAI. Wszystko to w D16Z6 z kolektorem 4-2-1, przelotem zamiast kata i środkowym przelotem (średnica wew. 48mm), a na końcu... seria tłumik.
W punktach wypiszę:
1. Czy coś dzięki tym zabiegom się poprawi (np reakcja na gaz)
2. Czy dałoby radę założyć przepustnicę z F20A4 (mogę mieć za grosze)
3. Czy końcowy, seryjny tłumik zabija mi wszelką poprawę osiągów (podejrzenie), zmiana na jakiś od np B18 ma sens?
Podpowiedzcie coś, zasugerujcie, no i skrytykujcie