Poszukuje malej grupki polskich uzytkownikow 350z . Wiem ze jest ich kilku i sa rozproszeni po roznych forach.moze udaloby sie ich zebrac w jeden watek.

PS. Co z tego ze chyba wszystkie sa seryjne.Fura jest spoko ,nie ma sie czego wstydzic!
Jest jeden ale na starym forum zarejestrowany. Ma Z33, na razie tylko z dolotem K&N Typhoon, ściągnę Go tu. Swoją droga miło Cię tu widzeć.
Na turbokillers.com jest 2 lub 3 posiadaczy Z33. Ale raczej nie często tam zaglądają...
Na Nissan klubie napewno jest jeden z ospoilerowaniem neodesign.
Fura jest spoko ,nie ma sie czego wstydzic!



Fura jest bardzo spoko tylko dlaczego tyle kosztuje i czemu tak drogie jest dłubanie tego.

Na turbokillers.com jest 2 lub 3 posiadaczy Z33. Ale raczej nie często tam zaglądają...



Jak ktoś sie troche zna na samochodach to na turbokillers raczej nie często wchodzi... :oczami:
Fura jest bardzo spoko tylko dlaczego tyle kosztuje


A ile ma kosztować? Moim zdaniem jest bardzo rozsądnie wyceniona. GT bargain. A że mnie nie stać to już inna bajka

Jak ktoś sie troche zna na samochodach to na turbokillers raczej nie często wchodzi


Zaintrygowało mnie to...
A ile ma kosztować? Moim zdaniem jest bardzo rozsądnie wyceniona.



Chyba w usa bo napewno nie u nas.

Banzai, ile Twoim zdaniem powinien kosztowac taki samochód w PL? Problem lezy w zarobkach i cenie życia w PL a nie w ty mże Z jest drogie. Stany to w ogole inna bajka.


To moja opinia, każdy może mieć inną


No i to jest oczywiste, ja prosiłem o rozwinięcie wątku.
Biorąc pod uwagę tylko i wyłacznie inżynierię i technologię czyli to co w samochodzie rzeczywiście kosztuje i zestawiając Z-tkę z Evo, STI, S2000, RX8 i 200sx gdy był jeszcze u nas oferowany to wg. mnie powienien bardziej kosztować w okolicach 140-150tyś max.
EDIT: OT
Fura jest bardzo spoko tylko dlaczego tyle kosztuje i czemu tak drogie jest dłubanie tego.

Ok,to moze ja jako uzytkownik sie ustosuje. O strategie cenowa trzeba byloby zapytac Nissan Polska. Ja widzac roznice zakupilem moje auto w USA.

Dlubanie. Oczywiscie sa lepsi konkurenci w klasie do dlubania. Mozesz kupic EVO i za jakies $3000 czyli z grubsza 12.000 PLN zamienic go w street potwora

Przyklad znajduje sie tutaj:
http://www.amstuning.com/amsevopacks/

Ja generalnie zakochalem sie w stylistyce i dlatego jezdze Z a nie EVO.

Dlubanie profesjonalne nie jest chyba nigdzie tanie i Z nie jest wyjatkiem aczkolwiek przyznam racje ze zabawa w bolt-ony jest droga i przynosi marne efekty (aczkolwiek wystrarzczajace zeby wydymac stockowe STI)

Dziekuje.

Panowie trzymajcie poziom i zakonczcie watek o "innym forum"

C-west
Ok,to moze ja jako uzytkownik sie ustosuje. O strategie cenowa trzeba byloby zapytac Nissan Polska. Ja widzac roznice zakupilem moje auto w USA.



Zrobiłbym dokładnie to samo gdybym zamierzał je kupić.

EDIT: OT
.

Pozdrawiam
Bartosz Stolarski aka brt
Przede wszystkim witaj Brt na naszym forum. Goraco namawiam abyś się na nim udzielał.
EDIT: OT
Chociaż rozumiem racje obu stron to proszę dalsza dyskusję prowadzic na PM a w tym wątku trzymamy się tematu.
EDIT: OT

Skoncentrujmy sie na Z33 może C-West wraca do PL zdaje sie niebawem, w 3miescie Z33 coraz więcej z czego jedna na pewno zaopatrzy się w TT.

Panowie, ja nie żartuję. Sporów tego typu na tym forum zamierzam uniknąć, posty sprawiedliwie wyedytowałem. Powiedzcie sobie co chcecie już na PM.
Skoncentrujmy sie na Z33 może C-West wraca do PL zdaje sie niebawem, w 3miescie Z33 coraz więcej z czego jedna na pewno zaopatrzy się w TT.

Panowie, ja nie żartuję. Sporów tego typu na tym forum zamierzam uniknąć, posty sprawiedliwie wyedytowałem. Powiedzcie sobie co chcecie już na PM.



Tak bede dokladnie za pare dni a auto za miesiac.
Rozumiem ze do TT przymierza sie Alanos z Nissanklubu? W razie czego sluze teoretyczna wiedza z zakresu FI nabyta na codziennym sledzeniu my350z.com.
Z jednym uzytkownikiem wymieniam dosc czesto PM na street racing. Ma na imie Adrian i jego zetka przyplywa tez jakos niebawem (do 3miasta ).
Jedna zetka widzialem na stronie jakies firmy tuningowej yakuza.com.pl? Pelny stock z obszyta kierownica.

ale jak powiedzial Brt pewnie wiekszosc uzytkownikow z33 uwiklana jest w kombosa dzieci,praca,zona,kariera i w modowanie bawic sie nie bedzie. Lepiej dla mnie haha.

Pozdro 600
dostepne jest kilka kitow.

Greddy TT
Jim Wolf Technology
APS z Australii
Power Enterprise

Nie ma oczywiscie idealnego kitu z pudelka .Wszystko zalezy od budgetu i poziomu WHP ta osoba chce osiagnac. Tu sie chyba wszyscy zgodza.

Najtanszy kit to Greddy TT ktory kosztuje okolo $6300. Sam kit z pudla jest po prostu jezdzaca bomba z opoznionym zaplonem. Trzeba dolozyc system zwrotu paliwa,walbro 255 itd itp. Wydaje mi sie ze koszt z wskaznikami powinien zamknac sie w $10.000.

Wydaje mi sie ze Greddy ze wzgledu na polskie warunki bylby najbardziej wskazany bo na pewno ktos ma doswiadczenie z tymi kitami.Jak nie z nissana to z hondy itp.

Aha, do tego jeszcze jakis komputer bo chyba stcostamcostam nie wydoli. Greddy E-manage Ultimate albo Turbo XS UTEC. Ciekawe kto to wystroji hahaha.....

Zycze powodzenia i silnej woli....
Bardzo przydadza nam się Twoje rady. Tak, to Alan kombinuje a ja jestem w to zamieszany
Piszcie jak bedziecie potrzebowac wskazowek albo konsultacji. Moj kolega/sasiad wlasnie zalozyl TT to swojej zetki. Chetnie pomoge w kwestii wyboru itp.
Na pewno będziemy w kontakcie, dzięki!
Alan kombinuje a potem będzie jeszcze bardziej narzekał że na paliwo brakuje
Zeby nie bylo ze tylko gadam to prosze------> kilka uturbionych przez AAM 350z .

http://www.alteredatmosphere.com/customers/
no wiec wczoraj po zalozeniu bodykitu na moja zetke :

przod -Wings West
progi-JP Vizage
tyl -JP Vizage (polecam google pics)

kolega zabral mnie na przejedzke jego FI 350Z. Kit z pudelka (oczywiscie po "pobieznym " wystrojeniu AFR) wykrzesal 400 whp i 400 niutkow. Auto nie jest wcale glosne ,jedyny oglos ktory rozroznia auto od innych to DIABELSKI oglos wastegata (kit nie posiada BOV'a) odwracajacy glowy tych co wiedza co to znaczy. Auto jest diabelskie szybkie i az prosi sie o cisniecie gazu. Turbo spooluja juz od 1800 obrotow i chyba wiadomo co to znaczy.Generalnie przebieg krzywej jest taki lagodny ze nie trzeba tym autem przekraczac 4000rpm.

Co jeszcze......super kit ,ktory na prostej zamiata tylem auta na oponach 265/35/19 i na pewno wymaga upgradu hamulcow bo po wcisnieciu gazu auta z przodu przyblizaja sie z predkoscia nadlatujacego F-22. Tyle na razie. Filmik nie powstal bo obaj mielismy dosc po walce ze srubkami bez podnosnika.......

Peace
No i potrzebuję Twojej rady. Musze przygotowac kompleksową wycenę do 350Z w setupie single bądź twin turbo Na razie optujemy za TT i zestawem Greddy. I tu pytanie co poza samym zestawem zakupić?

Takie cudo:
http://www.kinetixracing....&ProdID=12&HS=1

Czym stroimy, co dodajemy do zestawu itp...

moja wizja z33. podoba sie? ; )
Dla mnie body kit za bardzo odstający stylem od nadwozia i toporny. Stylizowane na wyścigowe ale takie tjuninkowe. Poza tym wypas
a do 350Z nei lepiej wrzucić sprężarki mechanicznej? Vortech, te sprawy?
Vortech wyje jak potepieniec, inne wcale nie lepsze. Jedyny naprawdę fajny to HKS ale za chorą kasę. Będzie TT myślę.
sprężarka fajnie wyje, to jest takie LanSerskie wycie :hyhy:
Jak kompresor to tylko Roots... Stillen ponad rok temu wypscil caly kit - wykres momentu wyglada jak fabryczny, tylko jest na nieco wyzszych numerkach. Skoro padlo pytanie o 350Z, moze ktos tu upala starsze Z i ZX?