Witam,mam problem tego typu ze miedzy 1500-2000obr auto zaczyna mi szarpac tak jakby odcinalo prad albo paliwo,musze odposcic gaz i łapie i jedzie dalej.powyzej 2000obr nie ma zadnego problemu.swiece filtry i kable wymienione w grudniu 2008r.Raz ten problem jest a raz jezdzi normalnie.moze ktos cos pomoc co jezcze posprawdzac.
Obstawiam aparat zapłonowy.
Byłem dzis u mechanika i katalizator do wymiany bo wszystko w nim brzęczy a w nim jest druga sonda i prawdopodobnie to przez to dzieją sie takie cuda.
Byłem dzis u mechanika i katalizator do wymiany bo wszystko w nim brzęczy a w nim jest druga sonda i prawdopodobnie to przez to dzieją sie takie cuda.



sonda nigdy w życiu nie spowoduje szarpania samochodem..to ze katalizator popękany.. owszem objawy brak mocy.. sprawdz filtr paliwa czy poprawnie paliwo dochodzi do listwy i jak kolega pisał wcześniej do sprawdzenia układ zapłonowy w d14 druga sonda ma bardzie funkcję sprawdzania działania katalizatora..czyli pierwsza optymalnie ustawia skład mieszanki a druga sprawdza co się dzieje za kat..
a na co zmienic kat,na jakas uzywke czy jakis uniwersalny z otworem na sonde,bo mam 2 sondyi podobno nic za bardzo nie da sie wymodzic.
Mój typ to układ zapłonowy. Katalizator na pewno nie jest odpowiedzialny za te objawy.
ja obsiawiał bym jednak swiece. mialem tak niedawno / silniczek krokowy ?
świece wymieniane jakies pol roku temu,kable nowki,co jeszcze posprawdzac w ukladzie zaplonowym??
aparat, i pewnie najczęściej tak się dzieje na rozgrzanym
dokładnie,jak sie rozgrzeje i przejade sie bardziej ostro to juz calkiem w tedy wariuje i mi ja dławi i szarpie.

[ Dodano: 2009-05-07, 08:08 ]