witam

mam takie pytanie, czy silnik d15 zmodyfikowany na 150-160km w N/A w nadwoziu civica eg-ej jest wstanie pokonać bmw o mocy 200km na dystansie 1/4 mili?
jeżeli nie jest w stanie to prosze o posty z odpowiedziami co trzeba by było zrobić oprócz zwiększenia mocy aby bmw widoczne było tylko w lusterku

z góry dziękuje za odpowiedzi
zejść z wagi i mieć dobrą skrzynię
nie wiem jaką masą dysponuje eg ale powiedzmy że pozbęde sie tylnej kanapy koła zapasowego oraz plastików do tego wrzuce jakieś gwintowane zawieszenie zrobie skrzynie a bmw nie poradzi sobie od momentu przekroczenia paska startu?
A o jakim silniku BMW mówimy i w jakim to miałoby być nadwoziu? Bo jeśli zdrowe 2.8 w budzie E36 to myślę, że masz niewielkie szanse - zrobi Cię sporo większym momentem.
Bo jeśli zdrowe 2.8

chyba nie, bo w temacie jest mowa o jakims 2.5
2,5 w nadwoziu e36 moc 193km
2,5 w nadwoziu e36 moc 193km



No to będzie ciężko. Zamiast mocno dłubać D15 nie lepiej zmienić silnik na większy?
można ale to mój cel objechać bmw 2.5l d-serią
to se turbo doklej, powinno sie udac.
widziałem pojedynek gdzie d13 o mocy ponad 100km wygrało z seryjnym bmw 1.8l mocy chyba 136km seryjnie dlatego wydaje mi się że d15 ma szanse z seryjnym 2.5l
widziałem pojedynek gdzie d13 o mocy ponad 100km wygrało z seryjnym bmw 1.8l mocy chyba 136km seryjnie dlatego wydaje mi się że d15 ma szanse z seryjnym 2.5l



To trochę żle Ci się wydaje. Może zacznijmy od tego, że 1.8 w BMW to silnik czterocylindrowy, który ma niewiele wspólnego z rzędowymi szóstkami.
to se turbo doklej, powinno sie udac.



turbo nie wchodzi w gre
gościu masz faktycznie zajebisty plan, godny pozazdroszczenia....

jeśli Ci to w czymś pomoże to ja seryjnym ek4 objezdzałem o pół długości 328 tylko że w cabrio więc najcięższe w całęj rodzinie 3 e36
to kompresor i turbo fajny masz cel w życiu może byś pomógł przeprowadzić babcie przez pasy więcej frajdy Ci to sprawi i zrobisz coś dla społeczeństwa
turbo nie wchodzi w gre

szkoda, byloby ci latwiej
zdajesz sobie sprawe z tego, że dłubiąc D15 na 160KM wydasz tyle kasy, że bardziej Ci sie oplaca wsadzi B serie i zrobisz to 325/8...?

chlopak ma cel w zyciu, a proponujac swap wcale mu nie pomagacie
wsadzaj nitro! pogonisz bmw ...a pózniej i tak będziesz musiał wsadzic inny silnik
Na początek zacznijmy od prostszych rzeczy np. 160KM w D15 a potem będziemy się martwić o objechanie BMW
wsadzaj nitro!



Czy ja wiem, swoje waze ... .



Nie widze szans niestety dla H w tym pojedynku, jezdzilem 2,5 l kolegi i to naprawde fajnie jezdzi.
no po filmikach na youtube widze że to nie takie proste z N/A a gdyby tak włożyć jakiś kompresor?
ale po co rzeźbić w gównie?
to co lepiej założyć np. b16?
na przykład...
dla porównania. bmw e30 coupe wydmuszka (driftowóz OLA) 2,8l z e36 szedł na 1/4 równo i szybciej z CTR'em Nozdera (ponad 230 HP).

Wydaje mi się, że 2,5 litra bmw wciągnie nosem d15.. na samym starcie wypierdoli tak, że będzie widział Cię już do końca we wstecznym.
To w ogóle nie ta liga...nie wiem, co to za pomysł
nie ta liga jesli chodzi o seryjny silnik... bo 1.5MiniMe zdlubane mocno na 160km pomijając fakt, ze to nie opłacalne(no ale kolega ma taki cel więc oplacalnosc schodzi na drugi plan ) moglo by objechac seryjne 325 e36
Litości - co to za temat