..panowie..prosze o pomoc..b mocno jestem zainteresowany tym silnikiem..co sadzicie w kwestii montazu...jaka rzezba wchodzi w gre?za i przeciw..prosze o naprawde fachowa rade..silnik zdaje sie byc ciekawy,napewno to nie b16 ale to jednak kompletny zestaw no chyba ze cos pominalem i trzeba by cos podokupowac jeszcze..pzdr

ps wiem ze jest problem zdaje sie z wiazka co by ba dobra strone przerobic co myslicie?


http://www.civicklub.pl/f...ff1a9f2c#323781
zdaje mi sie że nie napisałeś do jakiej budy chcesz to włożyć... a od tego ciut jednak zależy
a w co chcesz to wsadzic?

W Autobus, motorówke, wózek widłowy?
..sorki..6 gen 3d hb za silnik d14a4 96 rok :wstyd:
jesli w łapy pasuje (a na 99% pasuje) to tylko wkładasz go zamiast tamtego, ciagniesz dodatkowy kabel od VTECa, przedłuzasz pozostałe i jechane :hyhy:
..czyli co Pati myslisz ze warto?,warte tych 3 patoli?..dzieki za rady.. :padam:
..czyli co Pati myslisz ze warto?,warte tych 3 patoli?..dzieki za rady.. :padam:




Ja mysle ze Pit to nie Pati :rotfl:
mysle ze warto ale bedzie sporo roboty z wiązką elektryczną. d15b to obd1 a w d14a4 to jakis wynalazek pomiedzy obd1 a obd2a.
ja bym tego do 6 gena nie pakował
..sorki za blad PIT :zawstydzony:


..no to Pati zbiles mnie teraz :zalamany: lipka widze a myslalem ze to tak pieknie bedzie ..jakies propozycje w tej kwestii?


...Siela..a mozna wiedziec dlaczego?
po pierwsze dlatego że ja nie lubie jak silnik jest swapowany do modelu w którym nie wystepował ;] po drugie duzo pracy z wiązką, po trzecie do 6 gena lepiej chyba jednak wsadzic d16y8

ale to tylko takie moje głupoty
w 6g tez byl d15b tyle ze vtec byl trzystopniowy. i tez mial 130 koni.
.ej no ja wyczailem takie cos..
http://www.civicklub.pl/f...ghlight=15b+jdm


to jak w koncu jest z ta wiazka?juz zglupialem zupelnie teraz :znudzony:
po drugie duzo pracy z wiązką



u mnie 1 dzien i auto smigalo, i wiazka zajmowala sie 1 osoba a nie zaprzeg inzynierów
jakby to bylo wyzwanie na miesiac to nikt by sie w dzien nie wyrobil :padam:
jeśli chodzi o elektrykę musisz mieć coś takiego i będzie po sprawie! http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=25030~ żeby było łatwo!

tylko, że akurat na tej aukcji jest przejściówka od budy po lifcie z obd2b, ale wojtrek napewno taką załatwi dla obd2a!

wtedy wsadzasz d15b i wpinasz przesjciowke w wiazke od auta i w przejsciowke kompa od d15b obd1 i wszytsko powinno być Si!
ale pierw sprawdz dokladnie czy masz kompa obd2a. w tych budach z silnikiem 1.4 czasem były jakieś zubożone wiązki.
a ja sadze ze masz ten komp co ja i jest to dziwny komp w ktorym trzeba wszystko przerabiac zeby doprowadzic to do stanu uzywalnosci i nie pasuje ta przejsciowka co byla na poprzedniej stronie bo niestety ona pasuje tylko do modeli od 98 roku wiec lipa
mysle ze warto ale bedzie sporo roboty z wiązką elektryczną. d15b to obd1 a w d14a4 to jakis wynalazek pomiedzy obd1 a obd2a.


... ale koledze chodzilo chyba o kompletny swap wiec roboty raczej wielkiej nie bedzie z tego co mi wiadomo
a ja sadze ze masz ten komp co ja i jest to dziwny komp w ktorym trzeba wszystko przerabiac zeby doprowadzic to do stanu uzywalnosci i nie pasuje ta przejsciowka co byla na poprzedniej stronie bo niestety ona pasuje tylko do modeli od 98 roku wiec lipa



a teraz jeszcze raz przeczytaj mojego posta, bo nic z niego nie zrozumiałeś! napisałem, że przejściówka jest na obd2b, a nie obd2a.
a w tych silnikach byl kom cos pomiedzy obd2a a obd2b gdyby to bylo takie proste to nie mial bym robionej nowej wiazki tylko byla by zalozona przejsciowka ...
Kevin chodzi o przejsciowke z kompa ktory wychodzil tylko w EU i ma uwaga 2 wtyczki... pomoge Ci taka przejsciowka nie wystepuje i nie jest to obd2a ani obd2b. Tez czytaj uwaznie:)