SILNIK: D15B7
- głowica od D16Z9
- kolektor ssący od D15B - rozwiercony pod przepustnice
- przepustnica z B16A2
- świece NGK Iridium + przewody NGK niebieskie
- pasek rozrządu Gates Racing (niebieski)
UKŁAD DOLOTOWY:
- rura + filtr K&N
- customowe doprowadzenie powietrza ze zderzaka
- obudowa oddzielajaca filtr od komory silnika
- uszczelka Hondata
UKŁAD WYDECHOWY:
- brak katalizatora
- kolektor 4-2-1
- kompletny wydech Magnaflow (2.25')
ELEKTRONIKA:
- strojenie Crome
- procedura 3.5 rpm
- shiftlight 7.0
- odciecie 7.5
UKŁAD NAPĘDOWY:
- sprzęgło exedy
- lekkie koło zamachowe Fidanza
- hybrydowa skrzynia (3 i 4 z crx-a)
- shortshifter B&M dual + energy susp.
ZAWIESZENIE:
- Koni Sport Kit 1130
- felgi Rota Slipstream Gun Metal + czarne Muteki
- opony Toyo T1R 195/50/15
- stabilizatory przód/tył od VTI
UKŁAD HAMULCOWY:
- swap przednich i tylnych tarcz z VTI
- tarcze EBC Turbo Groove przód/tył
- klocki EBC Red Stuff przód/tył
BODY-KIT:
- ambery
- jdm-owe kierunki
- lusterka Spoon
- lampy przednie JDM clear black
- klamki, listwy i progi w kolorze nadwozia
- lampy tylnie Stanley USDM
- JDM Fog Light w zderzaku
ŚRODEK:
- fotele F1-Z
- gałka Type-R gunmetal
- kierownica momo
- dywaniki momo
- pasy sparco 4-pkt
CAR-AUDIO:
- radio Alpine CDE-9870RM
- głośniki (system) Alpine Type-S SPS-171A
- wzmacniacz Alpine MRP-T220
INNE:
- wersja pro-tec (klima jest i będzie!)
- rozporki górne: przód i tył Ultra-Racing
- reservoir tank covers by Spoon
- VTEC Solenoid cover by Vision
- Honda OEM Oil Cup
MOC:
140 HP @ 7015 RPM
148 NM @ 6585 RPM

Auto tuż po zakupie (luty 2008):

Kilka pierwszych zmian (marzec 2008):


Aktualne zdjęcia:









i jeszcze kilka:



