mam pytanie czy trudno wepchnac ten silnik do 5gen1.5 i czy reszta pasuje plug&play?
nie jestem znawcą ale to raczej nigdy nie jest plug&play
przy tym silniku to raczej tylko trzeba przjsciówke OBD2 OBD1 trzeba i pozniej strojenie bo wsadzenie to zaden problem .... ale 1.5 w 5 gen po minime i odetkanym dolocie i wydechu bedzie duzo lepszym rozwiazaniem
tylko ze ten silnik z 6gena napewno niepozostal by seryjny poprostu ma 20km wiecej w seri niz 5gen
To jest VTEC-E, duzo trudniejszy do modyfikacji.
Do tego ma zapewne długie fd.
lepiej odrazu wrzucic d16z6 czy minime
mody które bym planował dolot wylot regulowane kółko przepustnice+strojenie i to by było na tyle wiec myślę ze niepowinno być większych problemów a z 130+ powinno dać
ale zrozum, że to nie jest silnik nastawiony na osiągi lecz na ekonomię...

widziałeś kiedyś żeby ktoś modował Z8? nie? zastanów się dlaczego...
mody które bym planował dolot wylot regulowane kółko przepustnice+strojenie i to by było na tyle wiec myślę ze niepowinno być większych problemów a z 130+ powinno dać



ni civicklubie jeden z posiadaczy D15Z8 wstawil kolektor 4-2-1 (ebay), dolot i srodkowy tlumik z VTI i wyszło mu az 130 koni, wiec jak odetkasz cały wydech i zrobisz dolot to 130 koni bedzie i przedewszystkim skrzynia bo jest najdłuższa z D-serii .... sam myslałem nad takim rozwiazaniem bo mam ten silnik w aucie na codzień
Dokladnie tak. Zanim zaczniesz sie bawic i wsadzac szmal w ten silnik to zajmij sie skrzynia. Duzo lepsze efekty gwarantowane.
ten silnik to tylko jedna z opcji ale zalozylem ten post bo niewiele jest onim informacji i chcialem sie conieco wiecej na jego temat dowiedziec Pozdro