Witam,
chciałem zapytać kogoś doświadczonego w "swap-ach" Czy dużym problemem będzie włożenie d16a9 do budy ej2 (seryjnie d15b7) ?
Chodzi mi o wszystko czy łapy pasują czy trzeba nowe robić/kupić itd. itp.

Z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
Panie, w "naszych" okolicach jest tylu kombinatorów, że nie musisz tutaj pytać:)
Chyba, że kolega z Krosna Odrzańskiego
Krosno woj. podkarpackie
To wie ktoś jak jest z tym silnikiem dużo roboty z włożeniem?
może byc problem z OBD, te z crx i 4gen mialy obd0 a ulepy z civicow limitowanych miały obd1
Jeśli OBD1, to byle P28 z programem P29 da sobie radę. Ewentualnie downgrade na OBD0 i wtedy PM7 z IMA sensorem i jazda. Łapy i cała reszta powinny mechanicznie pasować. A silnik potrafi dać dużo radości. Szczególnie jeśli przechodzisz z D15B7
problemem jest aparat bo ten z p29 kosztuje chore pieniadze
, albo przerobisz ten od h22 i masz OBD1 albo przejsciowka na OBD0
tak samo wtryski

skrzynie od d15b2 albo d13 zeby bylo krotko + 3,4 z CRXa i moze byc wesolo
aparat podejdzie z d16y3 (non vtec) td41U (obd1) - czyli od każdego anglika sohc nawet 1,4 , tylko mocowanie trza custom

i daje radość daje, a ciężko go zabić, próbuje od 3 lat i tylko kaszel go łapie raz na rok...