Czy ktoś z Was wie jak można zabrać się za ten silnik żeby było z niego +/- 20-30 km więcej ??
!markos2009-06-26, 03:19
30 koni to zajebiscie duzo. tak duzo, ze nie zdajesz sobie sprawy ile trzeba zrobic, zeby tyle wyjac z silnika, ktory ma ich cale szalone 116, a do tego nie ma vteca. mysle, ze pora zmienic samochod, albo silnik w tym samochodzie.
Kras2009-06-26, 08:22
VTECa mozna dolozyc, do tego dolot, wydech, strojenie i moze te 140 peknie
nitro202009-06-26, 08:44
VTECa mozna dolozyc, do tego dolot, wydech, strojenie i moze te 140 peknie
Co masz wladowac w ten to lepiej odloz i zrob swap albo zabierz kobiete na wakacje .
Pati2009-06-26, 08:45
w dupie jest bo łapy są pod Dserię...
nitro202009-06-26, 08:57
w dupie jest bo łapy są pod Dserię...
No to zostaje wycieczka .
Pati2009-06-26, 09:16
albo dlubie to D albo zmienia samochod.
Robson2009-06-26, 10:50
w dupie jest bo łapy są pod Dserię...
Łapy w Accordzie pod H/F serie to raczej nie problem, ja bym uderzył w H22A, zamiast dłubać D16, za stosunkowo niewiele więcej będziesz miał seryjnie 200 konny silnik z dużym momentem który tą dłubaną D serie objedzie dookoła. Żeby nie było ten silnik nie jest strasznie paliwożerny...
Pati2009-06-26, 11:00
w nadwoziu masz punkty mocowania pod łapy Dseriowe. ciąć i spawać? dziękuję. wolałbym zmienić na taki z F18 i tam swapować na H22.
Robson2009-06-26, 12:26
Masz racje, zmiana budy jest tu najrozsadniejszym rozwiazaniem. Taka buda...
Mati792009-06-26, 15:34
a skoro jest D-seria to moze B18 wskoczy tak łatwo jak do EG/EJ i bedzie juz min 169 koni ?!