Mam pytanie bo teraz przekładam D16Z5 na D16A9 i tu zastanawia mnie jedna sprawa czy jak podepne komputer z Z5 do A9 to nie będzie problemu?? Bo z tego co Mi się wydaje to w A9 chyba nie ma sondy a w Z5 chyba jest bo tam są katy, i tu właśnie się zastanawiam czy nie będzie błędów?? Jak ktoś zna temat to niech odpowie.
Bedzie problem ... wywali checka i silnik bedzie sie zalewal.
O kur@# :kwasny: to co jak cos to wziąść kompa od A9?? Ale wtedy tam nie będzie gdzie sondy podłączyć. Jakaś paranoja.
Podstawa jest pierdolnik ktory jest przykrecony do kompa [nie pamietam nazwy]... on w jakis sposob zastepuje sonde ... trzeba pare kabelkow przelutowac do niego i gra gitara.
IMA sensor...

Musisz jeszcze sprawdzic czy przypadkiem u Ciebie na B20 nie jest Ignition Timing Adjusting Connector. W Z5 zdaje sie wlasnie jest, a w A9 znajduje sie na C16, wiec musisz przepiac ten pin z B20 na C16. Jesli cos pokrecilem, to niech mnie Elmer poprawi
Szczerze mowiac to nie wiem za bardzo o czym do mnie mowicie Tylko mnie to zastanawia bo ja mam katy i wszystko wiec jak podepne czujniki do A9 to dla kompa nie będzie to samo co Z5?? Dodam że wszystko jest stockowe. Ja mam sonde i nie chce jej odpinać bo wnioskuje że radzicie mi jak ją ominąć a jak dla mnie to może ona sobie narazie być.

Dodam jeszcze że cały osprzęt idzie z Z5. bo A9 kupiłem sam korpus tzn. silnik bez osprzętu.
korpusy sa takie same. zakladasz blok od a9, gore z osprzętem od z5 i wsio gra i buczy. eletryke, wiązki i tak dalej zostaw sobie z z5.
Jeśli przekładasz góly silnik, a osprzęt i komputer zostaje od Z5, to nie będzie żadnego problemu, bo silniki mechanicznie są takie same.
To generalnie zmienia postac rzeczy , sądzilem ze caly motor sie zmienia :zdegustowany:
No wlasnie
No własnie



ciastosz debilu. :rotfl:
Hola hola, spokój do chuja.
korpusy sa takie same. zakladasz blok od a9, gore z osprzętem od z5 i wsio gra i buczy. eletryke, wiązki i tak dalej zostaw sobie z z5.




Tzn. co masz na myśli pisząc góra?? Chodzi ci o głowicę?? bo ta zostaje z A9.
moze byc i z a9. jest taka sama jak w z5. chodzi mi o osprzęt i wszelkie czujniki, kolektor dolotowy itd.
Aha tak też myślałem że chodzi Ci właśnie o cały osprzęt Ok, dziękuje wszystkim za szybką pomoc w problemie, jak wszystko będzie siedziało i banglało to napisze co i jak
Robilismy taka przekladke w CRX'ie... najprosciej przelozyc wiazke silnikowa od z5 (absolutnie p&p), dac komputer od z5 i wspawac sonde. Jedzi bez problemu.
W wiązce są dwa kable różnicy + IMA sensor na kompie, więc bez sensu przekładać całość.
no ale jesli w budzie był z5, to tylko goły blok z gołą głowicą wskakuje z a9, a kolektory, wiązki i wszystkie inne pierdy zostają z z5 i hula aż miło, nieprawdaż?
Tak, ale to już wyjaśniliśmy na poprzedniej strone
Samochód wczoraj wyjechał z garażu i śmiga jak zły
Jedyni problem jaki występuję to falowanie obrotów w zakresie 1000-1500. Po dołączeniu kostki od silniczka krokowego efekt falowania nie występuje. Można jeździć z odpiętą kostką??
Ja miałem taki efekt jak od razu po odpaleniu zimnego silnika po resecie komputera zacząłem jeździć.
i co wystarczy niby zresetować jeszcze raz, odpalić, poczekać aż się nagrzeje i dopiero wtedy pojechać?? Bo nie rozumiem??
Tak tak sss sss :hyhy: sprobuj
i co wystarczy niby zresetować jeszcze raz, odpalić, poczekać aż się nagrzeje i dopiero wtedy pojechać?? Bo nie rozumiem??



Dokladniej , poczekac az sie wlaczy wentylator
dla pewnosci - wyczysc silniczek krokowy, zrob reset i powinno byc ok.
Zobacze spróbuje go wyczuścić ale jak się spotkałem z Chlewiorem i się go pytałem co i jak to mi powiedział żę może się tam coś poprzestawiać i będzie jeszcze gorzej :kwasny:
A jeżeli czyścić to zwykłą benzyną??
Ekstrakcyjną.