Na amerykańskim Honda-techu znalezłem małe how-to odnośnie swapa skrzyni na manualną w Integrze DA9 po lifcie.
http://www.honda-tech.com/zerothread/2304301

Parts list:
center console shift boot (90-93 integra)
5spd pedal assembly (90-93 integra, some have cruise control some don't)
clutch cable (90-93 integra)
B series manual transmission (S1,J1,Y1 from the 90-91 or a YS1 from a 92-93)
B series flywheel (to my knowledge any b series flywheel will work)
B series starter motor (make sure its from a manual transmission)
Clutch (if you got a S1,J1, or Y1 then you need a clutch for a 90-91, YS1 is 92-2001
Throw out bearing (most clutch "kits" include a new throw out bearing, pilot and tool)
pilot bearing ( " " )
clutch alignment tool ( " " )
Shift linkage - (90- 93 integra, best to get one complete with shifter)
Intermediate shaft - ( 90-93 integra w/manual trans)
ECU - (in 90-91 the ecu's were year specific, if you have a 92-93 u can use 92-95
Transmission mount (Innovative makes a NICE conversion mount HERE , though it is also possible to modify a stock manual transmission mount with longer bolts and washers.)




Jak z opłacalnością takiego zabiegu w PL ? Chodzi głównie tu o dostępność części, gdyż wiadomo że z tą generacją nie jest zbyt kolorowo.
Jakie mogą być orientacyjne koszta takiej operacji?
Przy okazji jak z trudnością wykonania takiego swapa?

Z tego co już zdążyłem wyczytać można zostawić ECU z automatu z tym że wymagane jest parę modyfikacji. Powinno to być OBD-1 (natomiast pewności nie mam), więc jak z zastapieniem np. przez P28, aby potem użyć Crome. Jak z użyciem innych skrzyń np. Y21 z B16 czy S9B z B18C4 ?

Obecnie jeszcze stoję przed zakupem auta, a z dostaniem Integry 2gen w manualu są problemy, natomiast często są okazja kupna w automacie za dobre pieniądze. Czy jest to opłacalne?

Z góry dzięki za odpowiedzi.
No na moje oko to nie OBD-1 tylko OBD-0. Generalnie jak dobrze poszukasz to znajdziesz wszystkie części. Podpowiem, ze pasują z iVT Skrzynie też musisz miec na linke chyba ze chcesz jeszcze większą rzeźbe.
Z lektury G2IC wynika, że przedliftowe 90-91 mają OBD-0, natomiast 92-93 OBD-1. Także jedna rzecz z głowy.

Przy okazji czy jest przechodzić na hydro czy lepiej pozostać przy lince ? Chodzi tu też o dostępność skrzyń. Mocowania aftermarketowe (auto manual/auto manual-hydro) robi Innovative.

W jakich granicach może oscylować koszt takiego swapa i czy to w ogóle jest opłacalne??
pewnie w +-3000 się zamkniesz przy dobrych wiatrach