http://www.honda-tech.com/zerothread/2304301
Parts list:
center console shift boot (90-93 integra)
5spd pedal assembly (90-93 integra, some have cruise control some don't)
clutch cable (90-93 integra)
B series manual transmission (S1,J1,Y1 from the 90-91 or a YS1 from a 92-93)
B series flywheel (to my knowledge any b series flywheel will work)
B series starter motor (make sure its from a manual transmission)
Clutch (if you got a S1,J1, or Y1 then you need a clutch for a 90-91, YS1 is 92-2001
Throw out bearing (most clutch "kits" include a new throw out bearing, pilot and tool)
pilot bearing ( " " )
clutch alignment tool ( " " )
Shift linkage - (90- 93 integra, best to get one complete with shifter)
Intermediate shaft - ( 90-93 integra w/manual trans)
ECU - (in 90-91 the ecu's were year specific, if you have a 92-93 u can use 92-95
Transmission mount (Innovative makes a NICE conversion mount HERE , though it is also possible to modify a stock manual transmission mount with longer bolts and washers.)
Jak z opłacalnością takiego zabiegu w PL ? Chodzi głównie tu o dostępność części, gdyż wiadomo że z tą generacją nie jest zbyt kolorowo.
Jakie mogą być orientacyjne koszta takiej operacji?
Przy okazji jak z trudnością wykonania takiego swapa?
Z tego co już zdążyłem wyczytać można zostawić ECU z automatu z tym że wymagane jest parę modyfikacji. Powinno to być OBD-1 (natomiast pewności nie mam), więc jak z zastapieniem np. przez P28, aby potem użyć Crome. Jak z użyciem innych skrzyń np. Y21 z B16 czy S9B z B18C4 ?
Obecnie jeszcze stoję przed zakupem auta, a z dostaniem Integry 2gen w manualu są problemy, natomiast często są okazja kupna w automacie za dobre pieniądze. Czy jest to opłacalne?
Z góry dzięki za odpowiedzi.