MODEL: G112 - 1990r
SILNIK: swap z 1.3 16v - 90 KM na 1,6 16v - 105KM
UKLAD DOLOTOWY: jeszcze brakuje turbinki .... będzie
UKLAD WYDECHOWY: głośny , 2" z tłumikiem końcowym od Kawasaki
ELEKTRONIKA: komputer jakiś tam do paliwa ponoć
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia krótka do 200km/h , sprzęgło 190mm , Full Time 4WD
ZAWIESZENIE: twarde , regulowane , fajne
UKLAD HAMULCOWY- wieksze servo hamulcowe ,
BODY-KIT: elementy zewnetrzne, lampy itd. - Coś świeci
ŚRODEK: fotele, kierownica itd. - Są
CAR-AUDIO: Jest
INNE: hmmmm
MOC: Seria - 105 , Obecnie ponad 105 (120):)
Waga - 870kg
Przyspieszenie - ponizej 8

Zdjęcia ?
moze nie wyglada suuuper - tak jak Hitmana GTti ....


a to moja kolejna - tylko ze 1.3 90KM ale również 4x4:

a takie miałem kiedys :
1.0 - 54KM Automat :

i była moja GTti


Pozatym to standardowe autko Pozdrawiam
Zajebiste furki.
W tej białej była odwrotnie założona opona :wstyd:
no proszę, zawitały Daihatsu na forum- SUPER!

GTti i 4WD - rodzyneczki :hyhy:

co szybsze jest?
GTti czy 4WD 1.6?
na torze czy na 1/4 ?
ja stawiam że w obu przypadkach GTti daje rade
poprzedni wlasciciel mierzył w tym aucie na silniku 1.3 ..... 7,5 sekundy wyszło do 100km/h , a teraz mamy 1,6 , lekko dłubięty .... ale cóz okaze sie w rzeczywistości ...
pamietajcie - brak problemów z trakcją i niewielka róznica w masie 810 - 870kg , seryjna moc 101KM w GTti , w 1,6 105KM .... , w przyszłym roku mam zamiar ją uturbić .... 220KM , wystarczy zeby Impreza miała problemy

autko ma juz nowy wał , dotarty ladnie , w listopadzie dostanie nowe tloki , sworznie i pierscionki , a pozniej tuurbo