Małe niepozorne 993ccm z dopalaczem ,maleństwo czasami potrafi zadzwić niejednego uczestnika ruchu ;]
Dane:

MODEL:Charade GTti, 1991r, Hatchback, 3drzwi
SILNIK:narazie seria ,101ps ,modyfikacje napewno będą...
UKŁ.DOLOTOWY: dolot-seria ,Turbo seria "IHI TURBO", intercooler seria
UKŁ.WYDECHOWY: seria z katalizatorem 5cm za turbo;p
ELEKTRONIKA: Brak;]
ZAWIESZENIE:seryjne... twarde... sprężyny progresywne.
UKŁ.HAMULCOWY:seria... heble jak brzytwa...
BODY KIT:Seryjne dokładki od GTti ,czarna maska (przymusowa)
ŚRODEK:narazie seryjne kubełkowe fotele ,w tym tygodniu Kubeł BIMARCO BRAVO +pasy 4 punktowe SHROTH'a
CAR AUDIO:Pioneer deh835r + Emphaser Impulse (niedługo będzie brak audio -kuracja odchudzająca)

FOty trzy (narazie...)







Plany na najbliższą przyszłosc.
-kuracja odchudzająca...
-Kubeł Bimarco Bravo +Szelki SHORTH'a 4punktowe -GOTOWE
-Układ wydechowy 2,5" (całkowicie przelotowy)
-downpipe z bypassem własnej roboty - GOTOWE
-Dolot: filtr stożkowy raceland ,power'rury własnej produkcji - GOTOWE
-Intercooler na front'side
-zawór MBC (planowane doładowanie 0.9bara ,seryjnie jest 0,6bara) -JEST
-Wskaźnik doładowania
-Sprzęgło wzmacniane - GOTOWE
-szersze kapcie na przod (185/55) -GOTOWE
-wzbogacenie mieszanki by podołała wiekszemu doładowaniu (w trosce o łopatki turbo i głowicę... -zwiększona temperatura spalania...)

cel:około 140-145ps na przyszły sezon...
Opis wg. wzoru zrób.
Ziom
Czy te auto stoi czasem pod PG

Małe niepozorne
Jakie oiągi na 1/4 mają seryjne ??
Witamy kolejnego Charadowca na forum


seryjne GTti nie wiem ile mają na 1/4 , ale seryjna 1.3 - 4x4 ma ET 16,4 , pozdro
cześć Bartosz, najładniejsze GTti z 3miasta
z poprzednią właścicielką autka ścigałem się kiedyś z pod świateł- niedobra nie chciał mnie wpuścić na swój pas... :wstyd:
Ziom
Czy te auto stoi czasem pod PG



To nie ta GTti ,mi nie zdarza sie stać pod PG;]
ale słyszałem że widać tam czasami podobnego sleppera ,Ja osobiście jeszcze nie widziałem drugiej GTti z Gdańska.

Dzisiaj wżuciłem w GTti Kubeł Bimarco Bravo +Szelki Shroth'a



śmiga sie znacznie przyjemniej;]

///////////
Pozdrowienia dla panów (H3M) z dzisiejszego streeta;] i sorka za to koło Mc'donalda ;]
.dajcie namiary jakieś...
Siemano.
Przyzwyczaiłem się że ludzie czasami chcą mnie zepchnąć z drogi :rotfl: więc nawet się nie zdenerwowałem - nic się nie stało przecież.
Masz zajebistą furkę - dbaj o nią.
Acha - dla mnie ta wielka naklejka "1.0" na tylniej klapie jest mistrzostwem świata. Pomyśl jak się muszą czuć objechani przez Twoje Daihatsu.
Pozdrawiam.
Po ostatnim niedzielnym spocie (DT3M and friends) szarada nie wytrzymała presji ;]
Wydmuchało uszczelke pod głowicą.
Dzisiaj rozebrałem conieco ,by w najblizszym czasie wymienic wszystko co potrzeba... 8)
Popstrykałem troszke fotek ,może ktoś będzie miał ochote pooglądać...
(z nudów wżucam pare sztuk fotosów)

(poczekajcie chwile na załadowanie zdjęć)
(kliknij an fotke by powiekszyć do realnego rozmiaru)

Tak sie to zaczeło \:D/ :



5 minut później :twisted: :twisted: :twisted:



Brak przodu +troszke rudej ,widać skromne turbo IHI ,oraz wlot powietrza do intercoolera (tak tak ,intercooler oryginalnie schowany jest za chłodnicą :? naszczęście zmieni sie to :twisted: )



COOLEREK wraz z obudową i wlotem powietrza



W tym miejscu będzie zamontowany cooler po modach...



Łopatky turbinky ,a kuku!!!



Lecimy dalej...
Czegoś tu brakuje... Turbina wykręcona...



Zestaw tjuningoffca (Turbosprężarka wraz z katalizatorem :shock: -ostre dławienie...)



Kanały wydechowe ,oraz nasza nieszczęsna uszczelka pod głowicą...



Kolanko z którego będzie wyrzeźbiony downpipe pod turbo. Początek przelotowego układu wydechowego.



//Na dzisiaj to wszystko ,w czwartek jak znajde chwile ,to wykręce dolot z wtryskami i zżucam głowice. Strzele pare zdjęć.

Jak sie podoba robota ;p
POOZDROO.
bedzie sial terror, ja juz sie zaczynam bac tego auta :szok: :przestraszony:
Daihaisu wiele i bedzie latać
Dzisiaj znalazłem wolną chwilke.
Oto Ciąg dalszy Fotostory:


Wykręcony dolot.



Wtryski Nippon Denso 365 cc/min outside



Rozrząd na wierzchu...



Krzywki wałka rozrządu -seryjnie azotowane...



Zżucona głowica...



Komory spalania - odrazu żuca sie w oczy usterka... -uszczelka ;]



Wydmuchana uszczelka ,nie wytrzymała temperatury i ciśnienia ;]
(oryginalne zawody DAIHATSU dają rade...)



Tłoki zalane płynem chłodniczym...
(tłoki zakute oryginalnie... =Daihatsu rulz...) Próg na cylindrach nie istnieje;] mimo 170.000km katu;]



Teraz pozostaje zamówić uszczelke pod głowice ,jak najlepszej jakosci...
oddać głowice do planowania ,oraz wymienić termostat ,który był najprawdopodobniej powodem całej sytuacji...

Pozdro.
GTti to bardzo fajne auto ale kupic cos w dobrym stanie jest ciezko a dwa to i tak trzeba sie liczyc z tym ze trzeba zainwestowac troche kasy ale efekty sa konkretne! zapierdzielacz niesamowity! :padam:

Fajnie ze umiesciles tutaj foty ze swojego remontu :padam:
Pozdro
Ello.
Dzisiaj rozebrałem głowice i zawiozłem do planowania.
Teraz to dopiero ładnie wygląda;]







Teraz poszukiwania uszczelki pod głowice firmy Tokei - Najlepsza uszczelka do Charadki GTti.

Są uszczelki Ajusa -ale te uszczelki są tragiczne... :? :?
Pozdro.
nie lepiej coś metalowego?
nie lepiej coś metalowego?



nie rozumiem?!
metalową uszczelke.
Metalowa zupełnie nie ma sensu;]
ewentualnie uszczelka odprężająca ze stopu miedzi.
lecz nie mam zamiaru pompować wiecej niz 1.4bara -bo od tylu jest wskazana uszczelka miedziana w tym silniku ,a pozatym nie chce oringować całej głowicy.
Pozdro. ;]
Czemu metalowa nie ma sensu ?? jest mocna i tania poza tym nie musisz dmuchać 1.4 bo ktos napisał że od tyłu się stosuje metalowe.
metalowa to też miedziana :hyhy:

Sam jezdze na miedzi i jest git. A kompresje mam dość dużą.

Walter ma racje. Zakładasz miedz i masz spokój z uszczelką do końca świata. O co chodzi?
to teraz powiedzcie mi gdzie jest zakład który dorabia uszczelki z miedzi?

tylko jest problem bo przy uszczelkach miedzianych należy również wymienić śruby/szpilki głowicy na wytrzymalsze.
Dla GTti najodpowiedniejsze były by 10.9 czyli 1000MPa Rm (odporność mechaniczna na zrywanie) i 900MPa Re (90%Rm, odkształcenie plastyczne)
i pozostaje sprawa oringowania głowicy...
jak skreciłem głowice na (44 seryjnie) 60Nm i to jest wystarczające u mnie. Z jaką siłe dokręca sie u ciebie?
Zapytam sie taty i podam Ci adres zakładu od uszczelek.

O co chodzi z tym oringowaniem ??
Szlif zaworów? Wymiana prowadnic? hgw.
na powierzchni glowicy lub bloku, wokol kazdego cylindra robimy zaglebienie, a w to zaglebienie wkladamy okrag z drutu (o-ring), tak zeby troche wystawal ponad powierzchnie. Jak dojebiemy glowice to bedziemy mieli pieknie uszczelniony kazdy cylinder z osobna. Oringowac mozna i glowe i blok.
Jak znajde dobra fote to wrzuce to bedzie wszystko jasne

o prosze, tu jest o o-ringowaniu:
http://www.popularhotrodd...307pon_ringing/
i uszczelki sie nie zakłada?
Jasne że sie zakłada... miedzianą...
Dorabianie uszczelek:
ul. Szymańskiego we Wrzeszczu na przeciwko kina znicz. Robią uszczelki z czego chcesz.

PS. fajne te oringowanie
firma się zwie UNITAL
Ello
Wczoraj w końcu dostałem uszczelke pod głowice:
(Pozdro dla Japonca)
KP made in japan:




Wczoraj również skończyłem robić flansze do Down'Pipa
(pare godzin rzeźbienia wiertarką stołową ,frezem i różnymi narzedziami w blasze 10mm 8) )




Dzisiaj założyłem głowice ,przykręciłem turbo i zajołem się Down'Pipem z bypass'em WG:
(rura fi.55mm + fi.30mm na bypass)
Oto co dzisiaj wyrzeźbiłem \:D/ :smile: :smile: :smile: \:D/

Profi czy nie? :smile:






Downpipe z bypassem na turbince:


Pare godzin walki ,ale wydaje mi się że sie opłacało i całkiem przyjemny down'pipe wyszedł.


i jeszcze jedno:
Przekręcona spirala tłocząca ,wylotem w dół -by była mozliwość zamontowania intercoolera na froncie:


pozdro ;]
Niezła robota.
W jakie czasy celujesz po modyfikacjach?
wporzadku :hyhy:


Pizgnij w intercooler karcherem(ostatnio czysciłem taki jeden i wyleciała z niego taczka piachu), jak jest czysty to powinienes widziec przez niego świat.
Ejjj no nieźle

Jak giełeś rury ??

ale te spawy mogleś troszkę szlifnąć.
po co zdejmować materiał, zeby go osłabic jeszcze?








A co jest obciążony czymś że musi być wytrzymały

Ten lekki szlif ma być dla poprawy wyglądu.
jezdzisz wyglądem?
To po co malowales kółka i czemu masz wydech z polerowanej stali, po co Ci kolorowa pokrywa zaworów itp itd wiec nie pitol.

Poza tym nierówna spoina może mieć wpływ na wytrzymałość zmęczeniową.
wporzo,
downpipe mogłeś jednak zrobić większy 65-70mm i potem wydech 55-65
wykonanie profi, teraz zbieraj na FCD, bo fuel cuty nie uniknione :hyhy:
Niezła robota.
W jakie czasy celujesz po modyfikacjach?



Pozyjemy zobaczymy ;] nie wiem , Chciałbym żeby była najszybszą 1.0 w 3mieście... ;] a może i na pomorzu.

Pizgnij w intercooler karcherem(ostatnio czysciłem taki jeden i wyleciała z niego taczka piachu), jak jest czysty to powinienes widziec przez niego świat.



Intercooler czyściłemjakiś czas temu , tak jak mówisz było mnustwo syfu... ;]
Teraz montuje natrysk wody na IC.

znakiem tego masz za male turbo
rób 50mm wydech, jeden tłumik przelotowy z dużą puszką- będzie w miare cicho i efektywnie

ale myśle jaki masz plan na boost cut, bo mnie to męczyło strasznie w GTti
Nevada miałeś GTti?


a przy jakim maxymalnym doładowaniu komp odcina zapłon?

czemu polecacie wydech 50mm? a nie 60mm? za duzy przekrój przy 1.0?
na stronach zachodnich do GTti pisza że najlepszy wydech do GTti towydech z rur 2,5cala bez zadnych tłumikow.
Lecimy dalej...

Silniczek już złożony ,rozrząd ustawiony... można działać dalej...

Wiatrak chłodnicy który seryjnie znajdował się przed chłodnicą (ponieważ za chłodnicą w serii był Intercooler i nie było miejsca na wiatrak) ,został wżucony za chłodnice:





Krok następny:
Niestety po założeniu chłodnicy i reszty gadżetów ,okazało się że na froncie nie ma miejsca na Intercooler ,a rury IC-dolot musiały by iść dosłownie milimetry od Downpipa...
Trzeba było zmienić porojekt ;]

Intercooler A'la Subaru:

Mocowanie Intercoolera może niezbyt profesjonalne ale ważne że sztywno trzyma Coolerka.

Rury Turbo-IC i IC-dolot będą bardzo krótkie ,co za tym idzie bedzie mniejsza turbo dziura ,i silnik szybciej bedzie reagował na depnięcie pedału gazu.

Na fotce widać już zamontowany stożek Raceland Highperformance ,oraz własnej roboty dolot z PCV

Zawór MBC: BOOOST UP!!


Jutro jade po rurki na wydech i zapewne do wieczora będe spawał przelota.

Pozdro.
zamierzasz robic w masce dolot powietrza do IC ?
Wyspawaj przelota
Ogarnij klamota
Na forum niech zawita fota :hyhy:

Masz migomat ??
z jakich rurek będziesz spawał ??
zamierzasz robic w masce dolot powietrza do IC ?


Oczywiście że tak.
Będzie wlocik ,maxymalnie duży -żeby zagarniał jak najwiecej powietrza...
będzie też natrysk wody na IC ,by powiekszyc teoretycznie objętość IC ,a w praktyce bedzie ten sam mały Intercooler.

Masz migomat ??
z jakich rurek będziesz spawał ??



Tak mam Migomat.
Rury 2" 50mm cienkościenne szwowe , Made in BOSAL.

Foty oczywiście będą ;]
ten IC na montowany na górze to raczej słaby pomysł, silnik będzie go mocno grzał i nie zapewnisz dobrego przepływu powietrza przez niego

nie da się założyć go przed chłodnicą?
ten IC na montowany na górze to raczej słaby pomysł, silnik będzie go mocno grzał i nie zapewnisz dobrego przepływu powietrza przez niego

nie da się założyć go przed chłodnicą?



Rozmawiałem już z wieloma osobami i mowili że pomysł całkiem spoko. A odległość intercoolera od silnika i wydechu jest wystarczająca ,Intercooler będzie odizolowany od komory silnika.

Przy montazu intercoolera na froncie rury od powietrza musiały by przechodzić milimetry od Downpipa -i to jest najwiekszy problem ,dlatego wolałem wżucic Cooler na góre ,a pozatym i tak bedzie natrysk wody wiec schładzanie bedzie odpowiednie.

Ello.
a jak chłopaki na zachodzie rozwiązują sprawe z IC? Wkładają wiekszy i jakos mieszczą go przez chłodnicą.

Tez wydaje mi sie, ze ten sposob nie zapewni dobrego przepływu.

BTW. wiatrak po zmianie strony chłodnicy musi dmuchac odwrotnie.
Pit.
Subaru jest zacofane wkładając Intercoolery pod maske tak?

wiadomo że na froncie jest lepiej zamontowac IC ,ale w przypadku GTti rury od powietrza IC->Dolot musiały by iść 10mm od Downpipa... -co naprwno negatywnie by wpływało na temperature spalin.
Jeżeli odleglość dolotu od wylotu to jedyny problem to bym zaizolował wydech i zrobił IC z przodu.
Sprobuj wsadzic ic pod wiekszym katem tzn z przodu troche nizej z tylu wyzej. Polepszy to przeplyw powietrza przez niego.

Wiatrak to chyba najmniejszy problem wsadzasz wtyczki + - odwrotnie i dziala w druga strone.
Wiatrak to chyba najmniejszy problem wsadzasz wtyczki + - odwrotnie i dziala w druga strone.



Nie wszyscy są tacy wspaniałomyślni jak My
Oczywiście wiatrak pracuje w odpowiednim kierunku...


Przelocik:

Rurki 2 1/4cala (55mm) x 1.5mm :



porównanie średnicy seria vs. przelot:



pierwsze spawy:




No i przelot gotowy:
(porównanie wydechu serii z przelotem)



Pozdro.
Pit.
Subaru jest zacofane wkładając Intercoolery pod maske tak?



W subaru silnik sobie lezy tuz nad ziemia a w rzedówce stoi pionowo. to zasadnicza róznica. Jestem pod wrazeniem predkosci z jaka jesl ulepszane autko :hyhy: Bardzo mnie sie podoba to kieszonkowe gti :padam:
Profi robota :cwaniak:

Poka co będzie na końcu wydechu
a co ma być? ;]
Jakaś puszka

nic :orany:
Niech zostania zwykła rura. Bez koncówek i innych zboczeń .
Mały update: zgodnie z zyczeniem Pit'a :]

Nie ma tego zbyt wiele... :

Silnik już od jakiegoś czasu pracuje. Po paro miesięcznym postoju w garażu zastał się alternator i podczas pierwszej proby odpalenia engin'a ,spalił sie pasek klinowy na kole pasowym alternatora . No cóż -zdarza sie , Alternator zreanimowałem ,silnik pracuje świetnie (zapłon ustawiony na oko)

Orurowanie intercoolera zrobione , zderzak przeszedł lekką modyfikacje -zlikfidowana została wnęka na tablice.


Aku przeniesiony na tyły...


Zrobiłem wlot na masce z nierdzewki (nawiew na Intercooler)


Wszystko jeszcze wymaga dopracowania.
Narazie jezdze na seryjnym doładowaniu ,musze wymyslec jakis sposob na zwiekszenie dawki paliwa ,potem bede zwiekszał doładowanie.

Wydech...:
robota profi, aż miło popatrzeć
gdzie kupiłeś rury jeśli mozna wiedzieć ? Poszukuję 2.5'' (około 4m + 3,4 kolanka).
Ty jesteś tym ziomkiem od GDRadka? ;]


rury kupiłem na ul.Żaglowej ,za urzędem skarbowym jest warsztat/sklep z gadżetami wydechowymi. Tam napewno dostaniesz.
koszt to ok:
30zł/metr rury
25zł/kolanko
BartoszGTti, taaa, pewnie już wspominał, bo prosiłem żeby spytał przy okazji SPOT'u
dzięki za namiary
Zajebi(s)te auto. Kiedy hamownia? Jakiś wykresik by się przydał :hyhy:
uważaj na skrzynie biegów, jak podkręcisz boost zacznie sie sypać- GTti ma taką samą skrzynie jak każda inna G100- one potrafiły się rozsypać przy seryjnych 100 konikach...

P.S. Wiosną liczę na sparring :hyhy:
P.P.S. Aku z tyłu w aucie do ścigania się ze świateł jest średni- najkorzystniej dla FWD mieć jak największy docisk kół które napędzają auto
swietne auto ciekawe ile hamowania pokaże :hyhy:
P.S. to wsadz na przod worki z cementem :wstyd: :niepewny:
Bardzo fajne auto , można się naprawde naciąć na ulicy .Ktoś by pomyślał małe , ale za to jakie kąśliwe .
fajny pocinak
radziłbym założyć spinki na maske bo z tym wiatro łapem jeszcze nie raz może ci podwiać maske
ciekawy i zadziorny samochodzik, jedyne co mi nie pasuje to forma wlotu powietrza...

p.s
jakie seryjne czasy ma takie szarade?
Dzięki za miłe słowa.
Charadka stoi w garazu i czeka na nową front szybke.
Dzisiaj kupiłem wskaźnik doładowania i gadżety potrzebne do podłączenia (thx for Jabi) ,mam również zapinki na maske -o ktore aż sie prosiło od dłuzszego czasu.

seryjna GTti robi ok.8 do paczki. Na internecie różnie opisują -od 7.8 do 8.2.

ja cały czas mam problem ze zwiekszeniem dawki paliwa ,muszę dowiedzieć sie jakim sygnałem sterowany jest wtryskiwacz ssania ,coś sie wymyśli ,nie ma innej opcji...!

Pozdro.
Przyszykowałem niespodzianke dla was ;]
Nieliczni juz wiedza o co kaman ;]

na dniach info;]
a ja wiem :rotfl: :rotfl:
Pewnie szybę dostałeś
eee tam szybe ...
ja nic nei wiem :wstyd: :rotfl: :rotfl:
No zdecyduj się

dobra, wiem ale nie powiem :wstyd:
GTti nr.1:
doszło:
lepa password'a
zapinki na maske
wskaźnik doładowania
zbita szyba :]





a tutaj niespodzianka:
Sprawiłem sobie drugą GTti i powiem że jest to niespotykana wersja (wersja typowo na tor - szeroko i nisko) . Moja jest drugą taką w Polsce.

GTti Nr.2

obecnie w fazie rozkładu :]



gratuluje kanarka jest piękny tylko zajmij się nim optycznie i bedzie malina :hyhy:
Zajebista ta torowa wersja :padam: :padam: naprawde mi sie podoba :padam: :padam:
To wersja seryjna jest?
żółty szerszeń, fajny :hyhy:
oooo :przestraszony: to profi jest!!
To wersja seryjna jest?


Seria 100%

Pare zdjęć tej wersji:


:zdziwko: :przestraszony: ale bedzie zolty zapierdalaka, ten szary tez niczego sobie byles moze juz na hamowani?
nie do końca seria bo z fabryki taka nie wyszła tylko niemiecki tuner na wyścigi torowe takie robił, ta konkretna przyjechałą ze szwecji razem z druga czarna która zakończyła żywot na drzewie - na szczescie silnik nie umarł i przeszcepił się do mojej :hyhy:
no to wypas. Te poszerzki są z laminatu?
Konkretne auto do którego trzeba konkretną felge........tak na marginesie dodam że te "wloty" na tylnym nadkolu strasznie mi przypominają projekty Riegiera z lat 80'-90'
ten szary tez niczego sobie byles moze juz na hamowani?


w przyszłą sobote bede miał szybe ,i trzeba bedzie podskoczyc na hamowanko.

naprawdę na wypasie. aż by się chciało mieć takie pod domem. :padam:
Nieźle!! :padam:
jak sie nie myle to to auto jedziło po elblagu parkowało niedalego mnie 2 wlascicieli widywałem bardzo zaniedbane i skatowane
Wypas :hyhy:

To dobrze że jednak nie dyzel
jak sie nie myle to to auto jedziło po elblagu parkowało niedalego mnie 2 wlascicieli widywałem bardzo zaniedbane i skatowane



zaniedbane jest ,na szczescie chłopaki zrobili remont silnika na gratach japońskich ,wiec si. a cena była bardzo atrakcyjna.
wiem grosze, ciesze sie ze trafiło w rece pasjonata i znawcy marki powodzenia :padam:
doszło:

-wskaźnik doładowania
-zewnętrzny obrotomierz
-kierownica Raid HP 300mm
-końcowy przelotowy wydech (jest dużo ciszej niż było...)


chcesz tanio wskaźnik doładowania? taki poważny.
Ten jest zajebisty ;]
ma być funkcjonalne i na kieszeń studenta.
chcesz tanio wskaźnik doładowania? taki poważny.

Czy uważasz że pożądne wskaźniki przemysłowe są niepoważne
Czy tylko poważne są te z napisem turbo ??

Swoją drogą to polecał bym taki wskaźniczek z gliceryną.
przemyslowe sa bardzo dokladne. po prostu nie pasują do wnętrza samochodu. w jakiejś hali fabrycznej to rozumiem
swoją drogą to takie wskazniki przemysłowe to jest dosc ciekawa opcja, jak dla mnie :ok:
manowakuometr od -1 do 1,5 bara z 20 pln klasa dokładności 0,5 żaden autogauge tego nie pobije. Z gliceryna niema sensu to nie ursus żeby była wymagana dodatkowa odpornośc na wibracje. Co do samego designu to manometr ma średnicę 50 mm więc zabudowanie go w jakiś kubek to nie problem, tak samo wymiana tarczy.
mały update:
-nowa szyba
-blow off






Blow OFF The'Sun:

A co słychac u kanarka?? :hyhy:
Blow elegancki też sie chyba na The Sun skusze
A co słychac u kanarka??



Kanarek miewa sie dobrze ,ostatnio nie miałem czasu by sie nim konkretnie zająć. powoli zbieram graty- kupiłem juz turbosprężarke ,laminaty doprowadzam do stanu oryginalnego itp.

Bartosz wrzuć jakiś filmik z dżwiękiem Blova. Ciekaw jestem czy jest głośny.... :hyhy:
ciekaw jestem jak smiga na real
ostro jedziesz bart z modami, robi się cieplej więc tez wezmę się za odbudowe drugiej gtti :hyhy:
Jestem pełen podziwu szaradce jak i właścicielowi autko pierwsza klasa nie ma to jak japońska technologia:) Małe i szybkie jest piękne :rotfl:
Mały update:
-uglebiona suka
-felgi w czarnym macie
-opony : przód Uniroyal RainSport1 195/45 R14
tył Yokohama U510 195/45 R14
-stosowna wlepa na bok;]





podoba sie?;]
wiatrołap hardkor ale spełnia zadanie.
Hardcore -taki właśnie ma być :] SUUROWY

pełni również funkcje podstawki pod piwo
Function over fashion :rotfl: Nie no ale pięknie jest naprawde Super :padam:
Bardzo mi sie podoba naprawde wypasione autko male zwinne szybkie takie lubie :padam: gratki
dobrze wygląda :padam:
Kosa, wypas matchbox
gleba juz calkiem fajna Podoba mi sie
lubie takie małe japońskie furki
zajebisty jest, od progów zwalniajacych to sie juz przednia tablica wygiela :rotfl:
ta naklejka machbox dodaje mu charakteru :zdziwko: generalnie jest super. oby tak dalej.
Swietnie wyglada :hyhy:
Musze zapytac co tam u kanarka bo zajebiscie mi sie podoba :hyhy: :wstyd:
Czasami widuje takie autka ale w seri i rost staJlu, ale to to sam nie wiem co powiedziec. Cieszy to ze ktos jeszcze pamieta takie autka :padam:
uglebiona suka :rotfl: jak tak patrze na ten telefon to wydaje sie być całkiem wielki prawie jak szara ogólnie malina :]
Wypas :padam:
Daje... Oj cholernie daje radę! Zajebiste auto!
Czasami widuje takie autka ale w seri i rost staJlu, ale to to sam nie wiem co powiedziec. Cieszy to ze ktos jeszcze pamieta takie autka



uwierz że więcej osób pamięta te auta :hyhy: będzie gruuboo ale narazie nie zapeszam :cool: Bart tak jak rozmawialiśmy respect za furę, wygląda świetnie!!
Zbieraj fundusze i działaj z kanarkiem, pejot odmalował swoją i kończy składać silnik więc pewnie pierwszy wyjedzie poszerzaną siać terror na ulicach :hyhy:
SUPER