MODEL: 1998 ITR DC2 NH0

SILNIK:
- Seria.
- Zalany Valvoline Racing 10w60
- Filtr oleju HAMP

Plan:
- Brak.

UKLAD DOLOTOWY:
- Parówa z laminatu, filtr Fujita.
- Homemade airbox.

Plan:
- Brak.

UKLAD WYDECHOWY:
-Kolektor 4-1 2.5 cala owinięty bandażem
-Wydech DC Sports 2.25 cala + test pipe

Plan:
- Brak.

ELEKTRONIKA:
- Seria.

Plan:
- Strojenie Crome.

UKLAD NAPĘDOWY:
- S80 z LSD.

Plan:
- Exedy Stage 1
- Nowe synchronizatory 3 i 4

ZAWIESZENIE:
- Seria.
- JDM "16 ITR po renowacji
- OEM "15 ITR po renowacji
- Bridgestone Potenza RE040 215/45/16

Plan:
- Brak.

UKLAD HAMULCOWY:
- EBC Turbo Groove
- EBC Red Stuff

Plan:
- Tarcze OEM ITR
- DS Performance

EXTERIOR:
- OEM
- Nowy lakier
- Xenon 6000k.
- JDM owiewki.

Plan:
- Brak.

ŚRODEK:
- OEM gałka
- OEM dywaniki
- Czerwone Recaro
- Nakładki na pedały Sparco
- Start button S2000
- Kierownica z nowym obszyciem
- Mieszek z czerwoną nicią

Plan:
- Brak.


CAR-AUDIO:
- Alpine CDE-9872RM

Plan:
- Brak.

INNE:
- Skunk2 Battery Tiedown
- Skarpety Password:JDM
- Mugen Oil Cap
- Mugen Radiator Cap
- Skunk2 VTEC Solenoid Cap

Plan:
- Pokrywa świec carbon

ZDJECIA:







MOC: 185,4KM / w obecnym setupie jeszcze nie mierzone
Plan: +200KM
Będę pierwszy ładne auto tez bym kiedyś chciał mieć takie... Jeśli to jest ta na WY to nie uraj tak jak głupi szkoda auta
Pomyliłeś mnie z kimś innym, auto nie jeździ na blachach WY i jest traktowane należycie.
No to dobrze Nie jest to sztuka z legionowa ?
Nie. Zastanawiałem się nad tamtą, ale zrezygnowałem i po jakimś czasie kupiłem tą i to była bardzo dobra decyzja...
no nic gratuluje zakupu i zapraszam na niedzielne spoty
wyrastaja te itry jak grzyby po deszczu...
wyrastaja te itry jak grzyby po deszczu...




pati a ty gdzie ukryłeś swojego
bardzo ladna integra. to te emblematy o ktorych mi wspominales??
WX? Widziałem dziś na toruńskiej
Co tak wolno się poruszasz nią?
Majlo, przedni tak. A z naklejkami to szkoda, że tak późno się zdecydowałeś, bo jedna leci do mnie z USA, zamówiłoby się i dla Ciebie. Tylną kup w ASO, bo grosze kosztuje w porównaniu z bocznymi.

EDIT:

Gaseb, no tak właśnie myślałem, że to Ty. Ja ledwo wjechałem na Toruńską, a już musiał skręcać w Czorsztyńską, także nie było sensu się rozpędzać nawet
łoł naprawde ładna

a jak srodek?
Marek, ładna sztuka Ci sie trafiła...

jak kiedyś wreszcie zdecydujesz się odebrać ode mnie te koszulki to obadam sobie ją na spokojnie...

P.S. Kermit, to nie możliwe żeby to Marek był... Marek jeździ bardzo spokojnie i nie pajacuje w korkach...
coraz bardziej mi sie te integry podobaja
Marek, ładna sztuka Ci sie trafiła...

jak kiedyś wreszcie zdecydujesz się odebrać ode mnie te koszulki to obadam sobie ją na spokojnie...

P.S. Kermit, to nie możliwe żeby to Marek był... Marek jeździ bardzo spokojnie i nie pajacuje w korkach...



jaki Kermit mosiu?

bardzo ladnie sie prezentuje ITR kolor bedzie NH0 czy jakis inny? powodzenia w planach
bardzo ladnie sie prezentuje ITR kolor bedzie NH0 czy jakis inny?



kupił auto w nh0 żeby przemalować na blady róż...

btw. chodziło mi o Kamo...
nie wiem to sie pytam tak? ja kupilem w barcelona green a pomalowalem na bialy.
bo barcelona green nie wyglada
Karpak, środek zadbany, fotele w dobrym stanie, jedynie kiera doczeka się obszycia zapewne. Foty wrzucę jakos na dniach.

Kolor zostaje Nh0 rzecz jasna
wow, 165 tysi, sporo. Ale ladna.
wow, 165 tysi, sporo. Ale ladna.



sam wiesz ze przebieg przebiegowi nie równy...

Bardzo ładna szuka, może ustawimy się na jakieś fotoseszyn ?? Ta na blachach WY to moja, ale narazie jej nie pałuje bo torche przesadziłem na początku i czeka na przegląd
PS: naklejek się juz pozbyłem.






















Zdjęcia by Michał Nowak vel. Lucky
KOOOOOSAAAAAA nie no furka zajebioza i zdjecia zajebiste. nie ma to ja ITR inda haus
michal nowak vel. lucky tez poprosze takie zdjecia bo spoiler juz jest
Wszyscy mają Skunka - mam i ja.



Trochę OEMu



i na koniec manualna klima JDM





z tym ostatnim to przegłeś
z tym ostatnim to przegłeś


gdzie tam, dobre jest

Moja klima z cvc leży w piwnicy to trzeba taką też zakupić
Zajebiste zdjęcia. A to na avatarek by sie nadawało.


manualna AC mnie rozjebała
Co racja, to racja
no jasne, swietny pomysl. Jakby co oglaszam sie wszem i wobec ze ja mialem pierwszy avatartka w tym stylu. I moj w dodatku jest w lepszych wymiarach
Kurde, a już chciałem napisać na wszystkich możliwych forach, że to ja pierwszy miałem taki avatar i że to mój ma jedyne słuszne rozmiary...

Damn.
hehe macie problem bo dwie biale ja sobie tez taki zrobie a ze mam czarna wiec to ja bede jedyny i niepowtazalny
Doszła paczka zza wielkiej wody:

Naklejki + Honda rear trunk emblem



Zestaw czysciocha



filtr i skarpety





[ Dodano: 2009-01-31, 16:45 ]
dla mnie ten przycisk startowy jest mega nędzny
czerwone nakrętki zapewne Gorilla

szykuj fele fo ciecia gniazd
Wiem, wiem, tylko jeszcze się nie zdecydowałem do końca... może już w 16" tak zrobie... ale to najmniejszy problem, także moge sie zastanowic na spokojnie ;]

Kamo, grunt że będzie szał pod gimnazjum.
a mi sie przycisk podoba
nie którzy kupują samochody żeby robić "szał" a to chyba niema nic wspólnego z tematyka forum prawda ?
Lol, no przecież sobie żartuje, troche dystansu.

Przycisk mi się podoba, to go kupiłem. Owszem nie jest to mod dający +20KM ale chyba nic się nikomu nie stało, jak go tu wrzuciłem. Taki jdm-owy gadżet i tyle.
nie którzy kupują samochody żeby robić "szał" a to chyba niema nic wspólnego z tematyka forum prawda ?



To w twoim toku rozumowania powinno wylecieć z tego forum 95% CVC 5 gen. w skład których wchodzą jedynie modyfikacje pod tytułem fogi, spojler spoon look, no i max to zestaw sprężyn obniżających nie wspominając już o masie naklejek "I love my honda".......
A te skarpetki są w innych kolorkach?
Eee?

Jeśli chodzi o skarpety P:JDM, to obie czarne.
Popieram wypowiedzi kamo te przyciski startowe e są podobno wadliw e
Marek, ogarniaj budę i będzie pięknie...

p.s. Noemi, weź trochę może odpocznij od pisania...
Popieram wypowiedzi kamo te przyciski startowe e są podobno wadliw e


Skąd takie info - zepsuł się Tobie ???
Fajny gadżet i tyle, nie ma o co robić halo...
a mi sie przycisk podoba


mnie tez się podoba bo tez mam taki i działa już ze 2 lata bez zarzutu
Popieram wypowiedzi kamo te przyciski startowe e są podobno wadliw e



A co tam sie psuje? Plastik zielenieje? Widziałeś taki przycisk rozmontowany? Wnioskuję że nie bardzo. Miałem w i-VT i mam w ITR, i żaden się nie "zepsuł".
musiales zle uzywac
start button to fajny gadzet, szczegolnie jak ktos oglada auto, wsiada do srodka i bez pytania chce odpalic silnik samym kluczykiem
bez pytania chce odpalic silnik samym kluczykiem

a u mnie można odpalić kluczykiem lub przyciskiem
Wykres:



(Mam kiepski skaner także w sumie niewiele widać )

Ogólnie lepiej niż się spodziewałem. Może troche Nm mało i końcówka nienajlepsza, ale jak na totalną serie to tragedii chyba nie ma...

Za jakiś czas wjedzie kolektor wydechowy 4-1, wytnie się kata, włoży dolot jakiś, wystroi i znów zawitamy na hamownię.

Start Button już się zadomowił:



Xenon też, fotki wrzuce kiedy indziej.
i wyjdzie +-200 tak jak umnie
Wynik w porzadku jak na seryjnego ITR-a, 3mam kciuki za 2 z przodu po zmianach .
i wyjdzie +-200 tak jak umnie



Oby, oby

Bo jak nie to dzień później złomuje grata.

Gratulacje dwójki z przodu.
ziom, to daj znać jak coś... jak sie złomuje 2 naraz to moze jest jakis rabat...
Dzisiaj ITR wrócił z lakierni i z nowy lakierem wygląda jak nówka sztuka, nieśmigana

W przeciągu 2 tygodni powinny wjechać nowe, letnie kapcie i w tym czasie felgi idą do renowacji.

Tutaj mam prośbę do ludzi z Warszawy - byłbyś ktoś na tyle pomocny, że pożyczyłby mi felgi 5x114.3 z oponami na około tydzień (bo tyle mniej więcej moje fele będą się lakierowały)? Odwdzięczę się jakimś czteropakiem/flaszką, co kto woli...

Jak felgi wrócą z renowacji, wjadą OEM naklejki to zrobie jakieś porządniejsze zdjęcia i wrzuce...
ziom pokaz jakies zdjecia jak to wyglada.
czyli malowales auto czy poprostu renowacja lakieru??
Malowałem całe auto z zewnątrz, wygląda lepiej niż się spodziewałem A foty muszę zrobić jakieś porządne bo z komórki to nic nie widać...
Widziałem auto dzisiaj rano jak wyjeżdżałem z osiedla do pracy. Teraz ITR wygląda pięknie!!! Brawo sąsiedzie
Miałem się nie bawić w jakieś korki, srorki i inne pierdoły, ale dawali prawie darmo, to brałem...

I oby wiecej rzeczy z takimi znaczkami
Słyszałem, że zielony teraz w modzie...



Tragedia, szczęście że to VT
to nie jest vt. to sa felgi motyla.
tragedii też nie ma
To wentyl też jest pomalowany?
nie jest to wsciekla taka green, ale tez spoko:)) fajnie sie komponuja z biala buda. napewno na zywca wyglada jeszcze lepiej przy pelnym sloncu i czyste, bo jak widac na obu zdjeciach, odcien jest inny:)

DC2 NH0 - moje marzenie z liceum:DDD
nakrtka wentyla nie jest pomalowana, zielony teorytycznie oznacza ze w oponie masz wieksze stezenie azotu
nakrtka wentyla nie jest pomalowana, zielony teorytycznie oznacza ze w oponie masz wieksze stezenie azotu



Daja takie nakretki np. w Norauto jak im pozwolisz za chyba 10 zl od kola napompowac sobie azotu .

DC2 NH0 - moje marzenie z liceum:DDD



No popatrz, moje też.

Jeszcze nie wrzucałem jak to pod maską wygląda, póki co bida ale z biegiem czasu trzeba będzie tutaj namoncić troszke...

dawaj mnie rozpórkę!
Takie kapcie do mnie zawędrowały dzisiaj



Jutro pewnie już będą na aucie troche pojeżdże i dam znać czy dobrze palą laka

i tak przy okazji nowa Alpina wjechała...



koniecznie daj znać jak się jeździ na tej oponie...

btw. ide zaraz na parking zobaczyć czy przypadkiem moja Alpina nie wyjechała... bo jeszcze 3 dni temu miałem taką u siebie... nie było w środku płyty barbary straisand?
Felgi wróciły z renowacji, opony już siedzą (jak się jeździ to napisze za pare dni, bo po dzisiejszym dniu mogę jedynie stwierdzić, że toczą się dobrze ). ITR umyty to i pare fot cyknąłem. Telefonem tradycyjnie więc słaba jakość. Na żywo wygląda jakby z salonu wyjechał i ciężko mi było iść do domu dzisiaj z parkingu







Tak wiem, czepiam się, ale dlaczego pomalowałeś ramkę tylnego przeciwmgielnego na biało?

Jak reszta czekam na jakieś info jak sprawują się te opony, szczególnie na mokrym...
Tak wiem, czepiam się, ale dlaczego pomalowałeś ramkę tylnego przeciwmgielnego na biało?

Jak reszta czekam na jakieś info jak sprawują się te opony, szczególnie na mokrym...



Lakiernika poniosla fantazja i przez przypadek pomalował ramke... ale jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, więc go nie zabiłem.

Info wrzuce za pare dni...

Pozwole sobie jeszcze 2 foty wrzucić



książe na ksenonie...
tak patrze na zdjecia... i jak ITR to tylko biały
Dzisiaj rano przyszedł kurier i przyniósł takie coś, sztuk 4.



Desmond Regamaster EVO "16 i opony Bridgestone Potenza RE-01 w rozmiarze 205/45/16

Zakup trochę niespodziewany, więc jeszcze nie wiem czy się u mnie zadomowią, czy pójdą na sprzedaż. Przymierze do auta i zobacze jak leżą i się pomyśli.
zakup życia...

tylko zdejmij te dekielki...
kamo bierz te koła od kolegi!! i w pomarańcz
zakup życia...


x2
zostawiaj bo regi są kozakami - piękne i do tego mega lekkie.
kamo bierz te koła od kolegi!! i w pomarańcz



jakby co to ja ja je kupie tylko skocze wcześniej do providenta
tylko zdejmij te dekielki...

to sa oryginalne dekle regamaster..

jakbym mial integre, to nawet nie przeszloby mi przez mysl, zeby sprzedac te felgi..
jakbym mial integre, to nawet nie przeszloby mi przez mysl, zeby sprzedac te felgi..



ale nie masz
markos, dla mnie moga być nawet od swarovskiego...

sa brzydkie i tyle... tak samo jak oryginalne dekle od ats dtc...
Wiem, że dekle oryginalne, ale też mi średnio podchodzą dlatego jeśli felgi zostaną to dekle pewnie posiedzą w szafce

Też bym nie myślał o sprzedaży, gdyby nie fakt że troche cienko z kasą u mnie ostatnio, no ale pewnie mimo wszystko zostaną... czas pokaże.

Szkoda, że miesiąc temu wydałem 1500zł na nowe opony "15 i renowacje OEMowych felg, tak to by nie było problemu...
dobra a teraz szczerze itr z edm front wygląda mega rzadko na tych felgach na 15 calowych jest ok
Hmm no nie wiem, mi tam się w sumie podoba...



(VT zrobione przez użytkownika Pilar)
bierz pod uwagę ze na seryjnej sprężynie itr na 16 stoi jak kozica
kozak !! nawet nie myśl o sprzedaży

chociaż na czarnym ITR wyglądają lepiej
bierz pod uwagę ze na seryjnej sprężynie itr na 16 stoi jak kozica



jak kozica? Jaka jest róznica w obwodzie koła 195/55/15 a 205/45/16 ???? Kozica? czy profil 45 z 16tki pomniejszy obwód kola do tego jaki jest na 15 tce?
Wygląda świetnie. Zostaw tak jak jest!
yaak, chodzi o efekt wizualny.
Wygląda świetnie. Zostaw tak jak jest!



Tak jak jest, czyli na OEM ITR, czy tak jak jest na VT czyli Rega?
Tak jak jest, czyli na OEM ITR, czy tak jak jest na VT czyli Rega?


Desmond Regamaster
kamo mistrzu itr stoi tak samo na 15 czy 16.
te re01 to nowe?? jak tak to biore!!!!!!!!!!!
super wygladaja.
ATRX jaki itr to tylko bialy albo czarny na 16' !! [/b]
Tato nie stoi tak samo i dobrze o tym wiesz
Synu stoi tak samo bo sam sprawdzalem srednice kola i przystawailem dwa rodzaje jak montowalem swoje.
jest mniej gumy i daltego jest taki efekt
efekt jest taki że stoi jak kozica tylko wstydzisz się przyznać

te re01 to nowe?? jak tak to biore!!!!!!!!!!!



Używane.

Jutro, albo w piątek je przymierze i sprawa z kozicą się wyjaśni...
Jak na 16 będzie kozica to ja chętnie wymienie się na 17 a wtedy to ładnie wypełnia...

Fela kozak
nie stoi tak samo i dobrze o tym wiesz

ale bzdury gadasz..

16" i seryjny zawias i jest zajebiscie. ta felga jest dosc masywna i o ile na czarnym samochodzie moglaby wygladac komicznie, to na bialym powinna zabijac. tylko zrob moze jakies normalne zdjecie, a nie takie jak to poszarzale vt, na ktorym nic nie widac.
Ciekawa kompozycja Czekam na zdjecia z profilu.
ATRX jaki itr to tylko bialy albo czarny na 16' !!


only NH0
VT chuj*we więc nie widać efektu ale powninno być bardzo ładnie jak je już zalożysz!
ziom, schudłeś coś...
Przecież pisałem że z kasą cienko, bo wszystko władowałem w samochód









Sam już nie wiem....
opona wyglada jak za mala.
Wyzsza opona+zawias w dol, bo tak jak jest to dziwnie wyglada.
wygląda to z dupy tak jak mówiłem możemy się umówić i zobaczysz jak wygląda na niskim itr jakby co to PW
Dobra, jakoś nie przekonały mnie dzisiaj te felgi, więc chyba idą na sprzedaż. Jak ktoś chętny do zakupu to niech wyśle oferte na PW a ja sie zastanowie. Sprzedaje razem z oponami, jak ktoś chce dodatkowe zdjęcia to niech napisze o tym w PW.
PW
wyglada tak bo jak ktos tam napisal felga wyglada na masywniejsza i daltego wydaje sie jak 15 z itra.
kamo u ciebie to 16 z itra miazdzyla by cycki ale nie pisz domnie PW bo i tak nieoddam
jaki tam jest rozmiar opony? albo za maly, albo ja mam cos z oczami..
Tak jak juz pisalem 205/45/16.
no.. to dlatego tak lipnie wygladaja. 215/45/16 i bedzie duzo lepiej.
itr na regamasterach wygląda kiepsko. Zostałbym przy seryjnej feldze w tym przypadku.
itr na regamasterach wygląda kiepsko.



pierdolisz...





Zostaw seryjne kola.Markos a co ma szerokosc opony 215 a nie 205 do jej wysokosci?
no pomysl co ma..



















juz wiesz?
Markos a co ma szerokosc opony 215 a nie 205 do jej wysokosci?



profil 45 to nie jest stała wartość tylko stosunek do szerokości o ile dobrze pametam...
Zostaw seryjne kola.Markos a co ma szerokosc opony 215 a nie 205 do jej wysokosci?



Profil opony to procentowy stosunek jej wysokosci do szerokosci.
Wiec przy tym samym profilu opona szersza, bedzie "wyzsza"...

45% z 205 to 92,25 mm
45% z 215 to 96,75 mm
Czyli przy oponie 215 cale kolo jest wyzsze o 9mm.

Szersza i wyzsza->wiecej gumy->bardziej "pękata"->wyglada potezniej
michasek - sam wyglądasz kiepsko
Dokładnie. Weź chłopaku coś zjedz bo niedługo znikniesz


Mnie tam się podoba tylko trzeba go rzucić chociaż o 25-35mm.
No na niższym zawiasie i jeszcze z jdm frontem to nie nazwałbym tego "kiepskim" wyglądem

Ale już postanowione - felgi idą na sprzedaż.

Mimo wszystko chyba zostane przy pierwotnym planie, czyli 16tki z JDM ITR.
słaby plan
ja mysle, ze niezly.. regamaster urosl w jakis chory kult, ale wedlug mnie wygladem nie powala. imo 16" z jdm itr pasuja o niebo lepiej.
słaby plan



Co kto lubi, mi się bardzo podoba to połączenie.

Jest jeszcze kilka innych alternatyw, ale o tym będę myślał w przyszłym sezonie, a może i później...
nie ma to jak enty ITR na 16" jdm feldze. zero punktów za oryginalność
nie ma to jak enty ITR na 16" jdm feldze. zero punktów za oryginalność



Dobrze, że rankingi oryginalności mam głęboko w d...
"Enty" to we Władcy pierścieni były

Pieprzyć oryginalność. Ma się podobać ownerowi. Kropka.
zerknijcie tutaj:
c l i c k
Ciamach - przyznaj sie ze zaklepałeś już te koła
Przyznaję się.

Nie zaklepałem. Będą 15' te co mam, nic innego nie wjedzie.
michasek - sam wyglądasz kiepsko


i po co od razu po mnie jedziecie
wyraziłem swoją opinię i tyle. Rzadkie są te koła na iteerze i kropka
Dzieki SDpoon za wyjasnienie,stary kon ze mnie a nie wiedzialem o tym.Dla mnie opona o profilu 195/45/15 a opona 215/45/16 miala ta sama wysokosc.Tak czy siak zostaw oryginalne z DC2 15-tki lub JDM-owe 16-tki.Btw ladny ten ITR.
Miałem wrzucić jakieś porządne foty z nowym lakierem to wrzucam...

















Zdjęcia robił Lucky, któremu bardzo dziękuje. Jakby ktoś chciał podobne foto to podaje numer gg Michała: 4903875.
ten samochod bardzo potrzebuje 16" jdm felgi.. z reszta tak jak kazda inna biala integra

oraz ktos ci za mocno dokrecil uszczelke pod szpilka pokrywy.. oliwa sie saczy
ten samochod bardzo potrzebuje 16" jdm felgi.. z reszta tak jak kazda inna biala integra

oraz ktos ci za mocno dokrecil uszczelke pod szpilka pokrywy.. oliwa sie saczy



Co do pierwszego to niewykluczone, że zawitają szybciej niż się spodziewałem

Nowa uszczelka czeka na najbliższą wizyte w warsztacie.
Te fotele tak rożowo wyszły na zdjęciu, czy zmęczone są już?
Tak wyszły na zdjęciu.
ale to nie spod uszczelki cieknie tylko spod tej podkładki pod nakrętką.
Fajna sesja. Pierwsze zdjęcie widziałem na pewnej stronie poświęconej szeroko pojętej 'sztuce' i jakoś to auto znajomo wyglądało
zajebiste fotki! zakładaj 16" najlepiej grafitowe
zajebiste fotki! zakładaj 16" najlepiej grafitowe



Dzięki. Jak wjadą 16" z JDM ITRa to na 90% białe... chociaż grafit a nawet pomarańcz też mi przeszły przez myśl...
pomarańcz



o tak
x2
byłoby najs...
Pomarańcz bardziej do czarnego mi leży, ale wiadomo - to Twoja decyzja
zrób coś ciekawego/oryginalnego a nie setny itr na 16", ładnie ale piekielnie nudne zastawienie
efektowne. nawet bardzo. nudne to okreslenie, ktore zdecydowanie do tego kola nie pasuje, niezaleznie od tego w jakim jest kolorze.

a takie zarowiasto pomaranczowe wyglada fatalnie
no przecież napisałem że
chcialem jakis kontrast, a biale juz mialem. szare podobaly mi sie w sumie tak samo jak zielone, ale tylko na zielonych geba mi sie cieszy jak patrze na samochod, a mniej wiecej o to chodzilo
zrób coś ciekawego/oryginalnego a nie setny itr na 16", ładnie ale piekielnie nudne zastawienie



W Warszawie zdaje się takie zestawienie (biały ITR + białe JDM 16") występuje w... jednym ITRze. Więc piekielnie nudno chyba nie będzie. A to że na fotkach z USA to częsty widok to już mnie jakoś nie boli... z resztą jak już kiedyś pisałem - rankingi oryginalności mnie grzeją jak zeszłoroczny śnieg.

Decyzja jeszcze nie zapadła, ale napewno na białe 16tki się nie obraże jak zawitają...
nie no jasne, zrobisz to co ty uważasz za najtrafniejsze
Doszedł wydech DC Sports, montaż jak zakupie kolektor wydechowy. Sorry ale nie miałem czasu nawet zrobić real photo.



Jakiś czas temu ktoś uznał, że widocznie moje auto za dobrze się prezentuje, więc postanowił ukraść mi emblematy H z przodu i z tyłu. Jakby tego było mało, ów miłośnik marki Honda był na tyle niezdarny, że porysował trochę lakier w okolicach znaczków. Na szczęście nie były to na tyle głębokie rysy, żeby delikatna polerka sobie z tym nie poradziła. Więc na szczęście historia z happy endem rzecz można.

Wydzwoniłem od razu ASO, ale kiedy usłyszałem, że komplet emblematów bedzie mnie kosztował ponad 440zł stwierdzilem ze nie ma sensu inwestować w to takiej kasy (tymbardziej jesli za tydzien znow je ktoś mialby zwinąć) i kupiłem tanie kopie. Jak wiadomo nie jest to produkt najwyższej jakości, czasem potrafią parować, więc kupiłem spray imitujący chrom i pomyślałem, że się pobawie troche. Oto efekty:

Po lewej znaczek po przeróbce, po prawej bez.





W sumie to nie jestem do końca przekonany. Na dodatek zdjęcie nie oddaje dokładnie sytuacji, ale może mi pomożecie w wyborze... Na plus jest ciemniejszy kolor czerwieni, tak jak w oryginale i fakt, że przerobiony znaczek parować nie będzie. Na minus to że nie świeci sie jak psu jajca. Sam nie wiem...
mi sie bardziej podoba z prawej. fakt ze cena z aso zabija. ale tamte nie maja porwnania dlatego ja kupilem z aso.
załóż i zobacz efekt na aucie
Doszły nudne JDM "16...




Teraz udaje sie na zasłużony urlop więc na aucie zagoszczą za jakiś czas dopiero...
wspaniale zioom
nuuuddaaa

Doszły nudne JDM "16

tylko 2? na ktora os, albo wzorem adama - na ktory bok?
Sztuk cztery rzecz jasna, tylko obiektyw nie zmieścił kompletu.

Gaseb coś Ci sie pomyliło, bo ten kot ewidentnie krzyczy "zajebiścieee!"
a może "this is sparta" ???
Ewentualnie "są świnieeeeeee?"

Fajne koła.
Tak się prezentuje na 16tkach...







imo właściwy rozmiar i właściwa felga do tego auta

Niedługo znowu wyjeżdżam, więc dopiero po powrocie, w okolicach września, kupię kolektor 4-1 i w końcu zamontuje wydech DC Sports.
Będę pierwszy!!! Dzisiaj widziałem na żywo i jest pięknie!!! Lepiej chyba już nie może wyglądać!!!
Dzięki, dzięki

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny to dojdą jeszcze owiewki i to tyle... no chyba, że rozwale kiedyś przód to wjedzie JDM front. Ale mam nadzieje, że mimo wszystko, to nie nastąpi...
o dzizas, czym robiles te zdjecia? aparatem zorka 5 chyba wyszlyby lepiej
Ajfołnem.
kolejna kozica
Ajfołnem

powaznie?
imo jest git



imo nie w dół ją i będzie super
Poważnie. A czemu pytasz?

bo jestem zaskoczony fatalna jakoscia fotek. szczerze mowiac spodziewalem sie czegos wiecej jak na taki superultramultimedialny zabawkofon nie wkrecalem sie ogolnie w ajfona. a poza tym to przepraszam za offtop

co do felg - lepszych do integry chyba nie wymyslono.. zawias wcale nie musi byc obnizony, imo jest git tak jak jest teraz. jedyne co zawsze mnie w integrach klulo w oko, to biale kierunkowskazy w zderzaku, na blotniku i w tylnych lampach.. sa jakies takie bezplciowe. nikt nie robi pomaranczowych?
Seria zdaje się ma pomarańczowe w błotniku. Chyba USDM ma pomarańcz w zderzaku, a JDM w tylnych lampach.

Ale co z tego, skoro takie zestawie jak mam podoba mi się najbardziej
kolejna nuuuudna biała Integra...... ale zajebiście piękna bo jednak 16" na tajpie robia swoja robote

brawo za ladny egzemplarz!
Ja mam pytanko z innej beczki.
Czy wszystkie ITR fabrycznie mają tak kiepsko spasowane zderzaki z błotnikami ?Widzę to już nie po raz pierwszy.
Jeśli chodzi Ci o tył, to chyba taka tendencja wśród ITRów, że opadają zderzaki. Na forum Integry ktoś wrzucał DIY, jak temu zapobiec, będę miał chwile to i tym się zajmę.
przelatywałem dzisiaj obok i imo nie musi być niżej... jest git i się dobrze prezenci
Wpadly nowe laczki, Bridgestone Potenza RE040 w rozmiarze 215/45/16. Montaz juz na wiosne, przy okazji 16tki pojda do renowacji.





W koncu oddalem do obszycia kierownice, bo skora byla juz mocno wysluzona...



Wydech DC jeszcze nie wjechal bo caly czas czekam na kolektor. Po montazu wrzuce jakis filmik jak to mruczy...
kierke obszywałeś na Żeromskiego?
Tak. Strzelales, czy mnie szpiegujesz?

Ogolnie polecam, wykonanie calkiem niezle. Moze tylko skora troche za jasna, bo wydaje sie byc bardziej ciemnoszara niz czarna...
może nie uwierzysz ale poznałem po kolorze skóry, szwach i wykonaniu LOL
też tam kiedy jedna kierke dałem do obszycia
Pogratulowac wprawnego oka A sam zaklad bardzo klimatyczny...
no no gosc jest dobry
ładnie to wyszło co to za nogi?
co to za nogi?



W.?

jak oddajesz felgi do renowacji to dawaj jakis szałowy kolor...

jak oddajesz felgi do renowacji to dawaj jakis szałowy kolor...



Chyba brak mi jaj Z reszta, jak sie zastanowilem to kazdy kolor bylby z dupy bo by do niczego nie pasowal... wszystko w samochodzie jest biale, czerwone i czarne. Wiec gdzie tu pomarancz, zielen czy niebieski...
to daj w czarny mat
imo szkoda tych kol na czarny mat...
Imo tez. Wiec raczej zostanie biel... wiem, wiem - nuuudaaa...
A tam nuda, jest fajnie, JDMowo i kultowo .
parafrazując kultowy już tekst tego forum...

Marek, widziałem Cię dzisiaj na mieście... jechałeś jak pizda!
Od kiedy założyłem LPG auto zaczęło troche zamulać
Znajdź Integrę na zdjęciu

oż k... dobrze że to nie ta pierwsza kupa śniegu
fota dobra ma max a i tak po zderzaku poznac
szkoda integry
ale domyślam się że to przez brak garażu
czerwony znaczek przebija, type r nie daje sie ukryc zimie

bedzie troche odgarniania zeby wyjechac
o lol, wlasnie skonczylem odsniezac, wchodze na forum i...

Dzisiaj wstawiam do garazu, bo wlasnie sie takowy znalazl...
Dobrze, że się znalazł. Nowy lakier, sam we własnej osobie ITR szkoda, żeby się męczył w takich klimatach.
Jak się wczoraj chwile przejechalem po kilku tygodniach przerwy, to dopiero zatęskniłem za jazdą Integrą...

ITR już się grzeje w ciepełku, do tematu powrócimy na wiosne...

[ Dodano: 2010-02-14, 13:49 ]
niewiele widać na fotach, podkład + spray?
Tak jest. Pomaluje reszte i wtedy się zastanowie czy zostawie tak, czy oddam mimo wszystko do regeneracji.
Pomijając sam aspekt wizualny to i tak warto oddać felgi do regeneracji bo taka powłoka z puchy ma się nijak do tej nanoszonej np. proszkowo, a felgi jeżdżone nawet tylko w sezonie letnim i tak zawsze po dupie dostaną
Bull shit
Bull shit



Aż tak źle wyglądają?
a zrobiles cos z nimi przed polozeniem podkladu..? np bardzo dokladnie zmatowiles stara powloke?
Tak. Wszystko zgodnie ze wszelkimi znalezionymi instrukcjami DIY jakie zna Internet
kurwa, malowanie proszkiem z piaskowanie to koszt 160zł u nas. Wszelkie inne metody tracą sens pod kazdym wzgledem
U nas 240-400zł.

Ale nie robilem tego ze wzgledow finansowych, tylko ot tak zeby sprobowac i zobaczyc jak wyjdzie.
Pit, ale nie wziąłeś pod uwagę, że może chciał to zrobić sam, a nic nie zastąpi tej satysfakcji, ot co.

MrK-WX jest dobrze, tylko żeby objeździły "trochę" bez odprysków czy schodzenia farby to wtedy będziesz jeszcze bardziej z siebie zadowolony.
Taki niespodziewany zakup, parówa + filtr Fujita:



Będę musiał pomyśleć nad odgrodzeniem filtra. Zamontuje, zobacze czy jest lepiej, tak samo, czy gorzej i wtedy się okaże czy zagości na stałe...

Jeszcze porównanie przed i po malowaniu :




EDIT:

Posiada ktoś może wzór na kompie czerwonego H na dekielki od 16calowych felg? Felgi już pomalowane, teraz tylko muszę skołować naklejki...
pogadaj z CMQ dopiero co swoje dekielki malował
Tyle, że on nic na nie nie naklejał zdaje sie...
Ale kleil wczesniej.

Chodzil na siłke, ale grozny nie jest, w morde nie da.. zapytaj.
Pytanie czy robił mase czy popierdalał na steperze przez 2 godziny.

Pytałem, CMQ nie ma, więc prośba wciąż aktualna...
Gumek - nadal chodzi, i ostatnio leje w mordę

Mrk- proponowałem ze wyślę Ci mój zapasowy dekielek. To powinno rozwiązać wszystkie problemy.
16tki znów na aucie, tym razem już z Potenzami RE040.

Cały czas czekam na kolektor i tym samym na montaż wydechu DC Sporta. Dolot też póki co leży na półce i czeka aż znajdę wolną chwilę.

Dzisiaj kupiłem owiewki:





Niestety klipsy są tak powywijane, że raczej do niczego się nie nadają. Ktoś ma jakiś pomysł, jak inaczej można zamontować owiewki?
Potenzami RE050.



195/45?
na 16 JDM? Zwariował?
no na 16" rozmiarówka RE050 jest słaba... no zostaje jeszcze 205/50

tak źle i tak nie dobrze
215/45/16
Gdzieś Ty dorwał 215/45/16 RE050? W Polsce raczej niewesoło z takim rozmiarem opon jest
O takim rozmiarze mówię, bo taki powinien siedzieć.
Sorry ciężki dzień miałem RE040 miało być...
Czyli masz takie jak ja.
A to zmienia postać rzeczy Jak usłyszałem RE050 to najpierw się zdziwiłem, że kupiłeś taki dziwny rozmiar, a jak napisałeś że są w fabrycznym rozmiarze to zrobiłeś mi nadzieję. No ale spoko, już wszystko jasne
Wjechał cały wydech - kolektor 4-1 na wyjściu 2,5 cala, test pipe + reszta DC Sports. Wcale nie jest tak głośno jak być miało, jest wręcz idealnie wg mnie Do 4k rpm jest ok, potem troche głośniej, no a potem to wreszcie słychać jak sie VTEC załącza.... Jeśli chodzi o przyspieszenie i moc to róznica jest odczuwalna. Bede miał chwile to wrzuce jakiś filmik jak to chodzi.

Za szybkie, sprawne i niedrogie ogarnięcie tematu dziękuję EMPIRE RACING







Wpadł też Skunk2 VTEC Solneoid Cap i mieszek z czerwoną nicią.



ITR umyty i nawoskowany Meguiarsem Tech Wax 2.0 gotowy do jazdy







Odstaw tego techa, dobrze radzę, kocha przyciągać kurz i jest przeciętnie trwały.
No o tym że przyciąga kurz przekonałem się pewnego dnia na SSS na Bemowie... Postawiłem dać mu jeszcze jedną szansę.

Miałem zmieniać lampy na OEMy, ale przy okazji uszczelniania tych odłączyłem ringi, które już nie szpecą i w sumie tak mi sie podoba wiec te reflektory zostają. Wymieniłem też komplet żarników, bo jeden ksenon zaczął świecić z deka inaczej niż drugi...

Następna w kolejce jest parówa do zamontowania, ale dalej jeszcze nie ogarnąłem odgrodzenia filtra bo czasu ostatnio miałem niewiele...
wrazie co mam cai aema od sprzedania
Nie, dzieki za propozycje, ale CAI'a nie mam w planach...
A szkoda, bo to świetna sprawa
B. ładny ITRek sam na coś takiego odkładam
Zamontowałem parówe. Jakiejś większej róznicy, ani w jedną ani w drugą strone, nie odczułem chyba. Póki co doprowadziłem powietrze ze zderzaka przy pomocy rury od seryjnego dolotu. Teraz jest troche bardziej nakierowany na filtr, niż na ostatnim zdjęciu. W sumie nie wiem czy to coś daje ale zaszkodzić nie zaszkodzi raczej. Może niech ktoś bardziej ogarnięty sie wypowie. Jeszcze odgrodzenie filtra od komory mnie czeka.







Homemade airbox. Jeszcze tylko mocowanie musze zrobić. Przymierzałem na aucie, wpasował się idealnie.

Szkielet:



Kleimy...



Lakierujemy...



Voila.
akwarium
Ja bym zostawil przezroczyste.
słabo wygląda ten airbox, nie lepiej założyć dolot spoona albo mugena ? droższe w zakupie ale przynajmniej wiesz czego się spodziewać, a po takim wynalazku nie.
albo mugen style od tegiwy
spoonPL, niestety przezroczysty trzeba skleić, a poklejony już tak ładnie nie wygląda co widać na 2 zdjęciu

Yarko, airbox ma spełniać swoje zadanie, a nie wyglądać. Dolot Spoona? Rozumiem, że chodzi Ci o gąbke? Słabo wypada. Dolot Mugena? Owszem można. Tylko, że przy dzisiejszym kursie dolara to 3000zł bez shippingu. Nie dziękuję.
Mrk-WX, 270F wierna kopia...
To i tak ponad 1000zł więcej niż ja dałem za swój dolot. Nie należę do ludzi którzy mają mega ciśnienie na każdego konia mechanicznego na wykresie. Chciałem poprawić reakcję na gaz montując parówe, a czy przybędą 2 konie, czy 6 to już mnie mniej obchodzi. Napewno nie na tyle żeby dawać za to worek kasy. A airbox jest po to, żeby tych koni nie ubyło.
dobre myslenie, nie kazdy ma miliard
ta parówa pozostawia sporo do życzenia jednak(w sensie, że daje się ja poprawić)-mimo iż to kopia sławnego wyrobu (JS jak widze)...
ale nie jest złą rzeczą i w na pewno dba o bezpieczeństwo w dobie ostatnich częstych opadów...
izolacja jak najbardziej wskazana..
Lcfr, a czym sie rozni ze az tak pozostawia do zyczenia?
Mrk-WX, air box bardzo dobrze ja wlasnie swoj modze tez i mysle ze powinno to zdawac egzamin nie gorzej niz te doloty mugena itp jakies roznice napewno beda ale jaka tez kasa
Lcfr, a czym sie rozni ze az tak pozostawia do zyczenia?


jako lajkonik zrobiłem sobie "swoją" wg własnego, nieliczonego pomysłu i doświadczenia
i hamowałem obydwie-jedna po drugiej
i bezproblemowo uzyskałem zauważalnie lepsze wyniki ( w całym zakresie w sumie)
więc na podstawie tego doświadczenia uważam, że można ją poprawić/zmienić....

EDIT:
czerwony i niebieski to JS
a zielony i fioletkowo-różowy to mój wyrób
pomiar na tej samej hamowni w przeciągu 7-10 minut
różnica jak na sam dolot kolosalna IMO
Lcfr, no zeczywiscie spore roznice to moze zdradzisz jakie zmiany musialy zajsc zeby tak poprawic ta parowke?
a jak widzisz parowke simoty a js sa jakies roznice czy tylko wizualne? mysle ze
mrk-wx tez ciekawy
Dla mnie ten pomiar to o kant dupy potłuc. Skoro różnica ledwie parunastu minut to skąd takie różnice w stratach w napędzie? Coś się zmieniło np. dociąg pasów i takie porównywanie przy małych różnicach IMO jest bez sensu.
nie ja mierzyłem...
miedzy pomiarami było tylko zamienienie dolotów-auto nie zjeżdżało z rolek, nic nie było ruszane...
można mieć pretensje do Kreatora...
ja zamieniłem doloty tylko co trwało około 7-10minut...
pomijając sam pomiar to IMO parówa ma mała pojemność jak na B serię...
Do tego pije. W krematurze non-toper takie dziwne wykresy wychodzą
spoonPL, niestety przezroczysty trzeba skleić, a poklejony już tak ładnie nie wygląda co widać na 2 zdjęciu



Wiem, wiem. Ja bym zrobil malowanie na czarno krawedzi, tak by zakryc slady klejenia. I zostawic przezroczyste "okienka".
Wazne zeby dzialalo.
Zabawa z dolotem dobiegła końca. Zamontowałem airbox, poprawiłem nieco doprowadzenie powietrza ze zderzaka i tak to finalnie wygląda:



no i jest izolacja spełniająca swoje zadanie
co to po lewej od airboxa?
to jest chyba jakieś ustrojstwo od ABSu
Tak, ustrojstwo znane centralką hydrauliczną.
jakoś do tej pory nie miałem przyjemności z absem w Hondach...
Sprzęgło zakończyło swój żywot, co przyspieszyło remont skrzyni.



Na załączonym obrazku Exedy Stage 1, synchronizator trójki i znany wszystkim MTF.
Sprzęgło zakończyło swój żywot, co przyspieszyło remont skrzyni.

Obrazek

Na załączonym obrazku Exedy Stage 1, synchronizator trójki i znany wszystkim MTF.



Dawaj przy okazji IV bieg z VTI + jakis lekki zamach

PS. Troche nie na temat, ale rowniez zainteresowalbym sie klimatyzacja - przy obecnych upalach musi sie niezbyt fajnie jezdzic, szczegolnie ze w ITR, jak zreszta w kazdym innym Type-R nie bylo w opcji szyberdachu
Sprzęgło wysrało się w najmniej odpowiednim momencie, na kolejne mody nie mam teraz kasy.

Miałem klimatyzacje w poprzednim samochodzie (EG4) i używałem jej jedynie późną jesienią żeby odparować szyby. Mało jeżdże, wszędzie mam blisko, więc zanim klima zacznie działać to już jestem na miejscu. A jak wychodze pośmigać dla przyjemności to zawsze wieczorem, kiedy temperatura jest znośna.
a ja mam 4 i 5 z vti ktorych nie chce
Auto odebrane z JHMu, wszystko gra. Sprzęgło troche twarde ale powoli się przyzwyczajam. Dziwne to uczucie kiedy skrzynia nie skrzypi przy zmianie biegów powyżej 8000 rpm, do tego też będę musiał się przyzwyczaić

Na dniach jakieś focenie będzie pewnie, niebawem wrzucę zdjęcia.
ale tego MTFa na zdjęciu to o 0,2l mało, hehe, widziałem Twoje auto w JHM garage przy okazji wizyty, chłopaki wyjmowali jakieś fajne graty i wkładali jakieś stare brudne
Czyli podwarszawski standard, przyzwyczaiłem się