1992, EG2 (coupe?), 2 drzwi
SILNIK:
b16a2, wtryski 450 - zrobione
UKLAD DOLOTOWY:
Kompresor JRSC 0,6bar, alu rura, stożek K&N (największy jaki był), kominorura spod zderzaka - zrobione
Zabudowa stożka - soon...
UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor Kamikaze 2,5'' 4-1, przelot 2,5'' by Kaliński zakończony tłumikiem upgrade - zrobione
ELEKTRONIKA:
Hondata s300, wskaźniki Omori: boost, EGT, OT - zrobione
UKLAD NAPĘDOWY:
seria - zrobione
ZAWIESZENIE:
Właściwie to wiem tylko, że jest gleba -60/-40 (tak już kupiłem) - zrobione
UKLAD HAMULCOWY:
Tarcze brembo standart, klocki EBC (zamienniki) - zrobione
KOŁA:
Rota Circuit8 15'' flat black, gumki Toyo Proxes 4 195/50/15 zrobione
BODY-KIT:
Czarna maska (żeby był JDM heheheh), a poza tym seria - zrobione
ŚRODEK:
seria - zrobione
CAR-AUDIO:
Jednostka sterująca Alpine CDE-9850Ri, głośniki odseparowane HELIX Blue 52 MKII 130mm (przód), tył seryjny, wyciszony... - zrobione
MOC:
seria ze stożkiem - 164,6KM, 156,5Nm
non intercooled JRSC 0,6bar - 216,2KM, 199,4Nm
ZDJĘCIA:
(ewolucja silnika




(ewolucja body






Omori (proszę tylko nie naskakiwać tak bardzo, jak w temacie o zabudowie, bo mi będzie przykro .


Wykresy:
(czerwony tylko ze stożkiem, niebieski dolot + wydech z ebayowym kolektorem 2'')

JRSC 0,6bar (do 3000rpm na półgazie, żeby wszystkiego nie ładować na niskich obrotach)

Jak na razie to tyle, na wiosnę pewnie coś nowego się pojawi
Aaaa, ostatnie zjęcie komory silnika jest już nieaktualne, zmieniono dolot, ogarnięto troszkę kable, linkę gazu i parę innych pierdół.