MODEL:
1992, EG2 (coupe?), 2 drzwi

SILNIK:
b16a2, wtryski 450 - zrobione

UKLAD DOLOTOWY:
Kompresor JRSC 0,6bar, alu rura, stożek K&N (największy jaki był), kominorura spod zderzaka - zrobione
Zabudowa stożka - soon...

UKLAD WYDECHOWY:
Kolektor Kamikaze 2,5'' 4-1, przelot 2,5'' by Kaliński zakończony tłumikiem upgrade - zrobione

ELEKTRONIKA:
Hondata s300, wskaźniki Omori: boost, EGT, OT - zrobione

UKLAD NAPĘDOWY:
seria - zrobione

ZAWIESZENIE:
Właściwie to wiem tylko, że jest gleba -60/-40 (tak już kupiłem) - zrobione

UKLAD HAMULCOWY:
Tarcze brembo standart, klocki EBC (zamienniki) - zrobione

KOŁA:
Rota Circuit8 15'' flat black, gumki Toyo Proxes 4 195/50/15 zrobione

BODY-KIT:
Czarna maska (żeby był JDM heheheh), a poza tym seria - zrobione

ŚRODEK:
seria - zrobione

CAR-AUDIO:
Jednostka sterująca Alpine CDE-9850Ri, głośniki odseparowane HELIX Blue 52 MKII 130mm (przód), tył seryjny, wyciszony... - zrobione

MOC:
seria ze stożkiem - 164,6KM, 156,5Nm
non intercooled JRSC 0,6bar - 216,2KM, 199,4Nm

ZDJĘCIA:
(ewolucja silnika


(ewolucja body


Omori (proszę tylko nie naskakiwać tak bardzo, jak w temacie o zabudowie, bo mi będzie przykro .


Wykresy:
(czerwony tylko ze stożkiem, niebieski dolot + wydech z ebayowym kolektorem 2'')



JRSC 0,6bar (do 3000rpm na półgazie, żeby wszystkiego nie ładować na niskich obrotach)


Jak na razie to tyle, na wiosnę pewnie coś nowego się pojawi
Aaaa, ostatnie zjęcie komory silnika jest już nieaktualne, zmieniono dolot, ogarnięto troszkę kable, linkę gazu i parę innych pierdół.
JRSC 0,6bar - 216,2KM, 199,4Nm



dlaczego nie przełożyłeś cooler z wojtrka, to ja mam lepszy wynik w seri D niż ty w B.. i takie same doładowanie
Rób cooler będzie lepiej i nie zabijesz tak szybko silnika...
to prawda jak na takie doładowanie to mało mocy i momentu cos wyszło .... ale może cooler pomoże w tej kwestii
masz przeciez rdzenie.. wykorzystaj to, a jak nie to mi sprzedaj, a ja ci oddam swoj kolektor jacksona
Nie mam rdzeni, ogólnie to jest długa historia, w każdym bądź razie jest to czysty kompresor.
aaa, to zmienia postac rzeczy..

tam na serio jest jakas gleba? jakos tak seryjnie wyglada a moze poprostu widzialem same solki z obnizanym zawiasem
Kurcze fajnie że wpadłeś ogranij wszystko do końca jeśli chodzi o chłodzenie, a ta maska to w laminacie by siadła, ewentualnie w carbonie i już na czarno malowac nie trzeba
tam na serio jest jakas gleba


-60/-40... seryjna wygląda tragicznie i prezentuje się tak:


Cześć Bedo

Ładnie ładnie, lecz może być lepiej

Teraz na pewno nie będę się z Tobą ścigał
No Walterku, chociaż Ty we mnie wierzysz
wiara wiarą, fakt faktem cooler jest tu potrzebny i już ! jak z trakcją na 195 ?
Teraz raczej ciężko, ale jak było jeszcze sucho, to tylko troszkę na jedynce zamieliło, ale ogólnie przyrost jest tak równy, że nie ma z tym problemu