Mam plan zamontować dodatkowe zegary i tu pada pytanie co z czujnikami? Można wrzucić podkładkę pod filtr oleju, ale to za proste Można np wkręcić czujnik ciśnienia oleju w miejsce oryginalnego, robił to ktoś u siebie? Silnik d15b2
i co, seryjna kontrolka bedzie sie caly czas swiecic? super pomysl.

a moze by tak zrobic kawalek rurki z odpowiednimi koncowkami i zamontowac seryjny czujnik i czujnik dodatkowego zegara w trojniku...?
Szczerze nie wiem po kiego sobie utrudniać życie zamiast rzeźbić zastosuj podkędke i masz tam miejscówkę pod temp. i ciś. oleju
a moze by tak zrobic kawalek rurki z odpowiednimi koncowkami i zamontowac seryjny czujnik i czujnik dodatkowego zegara w trojniku...?


myślałem właśnie nad trójnikiem sęk w tym, że czujnik ciśnienia oleju ma troszkę niestandardowy gwint i z trójnikiem byłby problem (przynajmniej z tego co znalazłem na którymś forum tak wynika nie pamiętam czy sr czy crx-info)
chyba faktycznie zainwestuje w podstawkę wydatek w końcu nie duży, a problemów sporo mniej, może uda trafić się jakąś używkę
ja bym właśnie chciał trójnik i czujniki w miejscu oryginalnej kontrolki, orientuje się ktoś czy da się gdzieś taki kupić żeby potem nie ciekło? jakie są gwinty?
polamie sie ten trojniczek i bedzie ciekl.

pomysl miales dobry.... tylko o rurce zapomniales.

jaki to jest niestandardowy gwint?
może uda trafić się jakąś używkę



Używki mają w większości wyrobioną gumkę (uszczelkę od strony bloku silnika), no chyba że to nie jest podstawka za 100zł.
1/8 NPT ponoć coś takiego, czyli raczej niezbyt często spotykany gwint i nie każdy ma taki gwintownik w garażu
nieszczegolnie ci poszlo, bo wszystkie drobne gwinty w silniku sa calowe.
to może mnie ktoś uświadomić jaki dokładnie ten gwint jest od oryginalnego czujnika ciśnienia oleju w hondzie?
1/8x28 BSP. Czyli: