W niedalekiej przyszłości planuje zrobić sobie jakiś dolocik. Nie chce wydać na niego więcej niż 300 zł, więc wszystkie AEM'y itp odpadają. Obecnie w coupecie jest totalna seria. Chciałbym poznać Wasze zdanie co zrobić i jak aby było najlepiej :hyhy:

Mam kilka możliowści :
+ wkładka KN'a do seryjnej puszki filtra, a do tego pożądne doprowadzenie powietrza*
+ jakiś aluminowy short made in taiwan plus pożądny filtr (dwie możliwości - gąbkowy pipercross albo jakiś z materiału) + pożądne doprowadzenie powietrza*
+ kibelrurki z castoramy i do tego jakiś stożek (możliwości jak wyżej).

* - doprowadznie powietrza :
W miejscu przeznaczonym na halogen będzie zaczynała się rura odpowiedniej średnicy która będzie szła prosto do filtra, który będzie w obudowie chroniącej go od ciepłego powietrza (albo seryjnej w wypadku wkładki, albo jakiegoś patentu w wypadku stożka)

Czekam na wasze propozycje
Nie mam teraz czasu się rozpisywać - w każdym razie kluczowe jest doprowadzenie powietrza do filtra. A czy to będzie seryjna puszka czy stożek to sprawa konkretnego przypadku i ilości miejsca pod maską.
elmer,

mój pomysł na doprowadzenie powietrza jest opisany wyżej. W corolli się to sprawdziło to myśle że w civicu też sie sprawdzi. Nie zależy mi na tym aby mieć ryczący stożek pod maską, może być cicho
Po rozmowie ze specem od diesli coraz poważniej myśle nad wyczyszczeniem seryjnego dolotu i wrzuceniu wkładki seryjnego filtra, z naprawde pożądnym doprowadzeniem powietrza do niej (po konsultacjach i dłuższych rozmyśleniach miałoby to wyglądać tak). Wyjęcie tej zaślepki :

zrobieniu w jej miejsce czegoś w rodzaju lejka i poprowadzeniu od niego szerokiej rurki do puszki (srebrna rurka z castoramy do okapów średnica ok. 10-12 cm).
Wiem że są takie doprowadzenia dostępne w sprzedaży, lecz ja wolałbym to sam zrobić (ze względu na koszty).

Skoro potwierdziłeś moje domysły, że nie ma tak naprawde znaczenia, czy stożek, czy wkładka to powiedz mi proszę czy ma znaczenie jakiej firmy wkładkę kupie
to się może przydać http://www.streetracing.p...pic.php?t=21369
mialem podobny patent u siebie jak nie mialem CAI - bylo fajnie i autko fajnie ryczało
teraz z dziury w zderzaku powietrze mi na stozek bezposrednio wali
Temat z sr znam, ale i tak dzięki za linka

Problem z CAI polega na tym, że :
+ trudno będzie mi znaleźć coś w kwocie jaką dysponuje :zdegustowany:
+ nie jestem w pełni do niego przekonany :looka:
To zapodaj wkładke i doprowadz te powietrze.

Polecam K&N

Najwiekszym kosztem będzie wkładka(koło 200 PLN) do tego ta alu rura z castoramy i masz komplet.

Tanio i dobrze :oczami:
No i dolocik już dogadany
Wyszedł jednak stożek z PCV itp (bardzo dobra cena mnie skusiła a autko w któym to siedziało naprawde fajnie jeździło). Jak go dostosuje do swojego autka i założe całość (łącznie z doprowadzeniem powietrza i izolacją) to dam info

Pewnie to będzie za jakiś czas, gdyż musze podkładkę pod zderzak znaleźć, aby to wszystko za jednym razem założyć (ta podkładka którą miałem nie pasowała, a na nową z ASO mnie poprostu nie stać) :zdegustowany:
zrobilbys fote jak to wyszlo ? i ile wszystko kosztowalo? takie know how powinno byc dla potomnych
Marcy$- plan masz dobry, powinno działać ekstra
Ja widzę, że sieć Castorama staje się na polskim rynku poważnym dostawcą JDM parts. :rotfl:
Zwłaszcza dział
"armatura łazienkowa".
Mi się podobał patent z kwietnikiem (bodajże w ITR).
Wada - nie jesteś kałużoodporny. :kwasny:
Ja widzę, że sieć Castorama staje się na polskim rynku poważnym dostawcą JDM parts. :rotfl:
Zwłaszcza dział
"armatura łazienkowa".
Mi się podobał patent z kwietnikiem (bodajże w ITR).
Wada - nie jesteś kałużoodporny. :kwasny:



można to tak ogarnąć że bedziesz kałużoodporny, kwestia pokombinowania
Dolot leży w domu Jak kupie podkładkę pod przedni zderzak to założe go na autko (dolot + izolacja + doprowadzenie powietrza) i dam foty całości

Wieczorem (ok 22) jak będe w domu to edytuje posta i dam wam fotki jak to wygląda na "sucho" i jak ma wyglądać na aucie.

Dolocik jest do małych poprawek. Musze go troszke przedłużyć (ok 15 cm), dodatkowo odgiąć (aby był idealnie w miejscu seryjnej puszki) i policzyć pojemność no i pomalować na czarno rurki i nakleić stickera Castoramy :]
W tej chwilii jest nowy filterek na odme, dobry i czysty (4 miesięczny) stożek, 1 kolanko + "lejek" jacky. Całość wyniosła mnie 70 zł.

BTW : W poprzednim aucie przyszło na nim 11 kucy i bodajże 8 Nm (hamownia Grabowskiego , mierzone przed i po)
to tak z tematu Castorama i rurki do wc itp :

http://zonker.dlf.interia.pl/Stozek01.jpg


wyglada jak wyglada ale sprawdzilo sie tez...na wykresie z hamowni tez bylo widac roznice przed tym i po zalozeniu calej drogi rurociagow...po pozniejszych modach weszla jeszcze jedna rura kominkowa...obecnie zdemontowalem to w celach sprzedazy auta...i ponownie mysle nad nowsza generacja tego patentu:lol:

Z gory bylo zakrywane plexi
A w temacie dolotu - czy ktoś z Was robił/miał do czynienia z wodnym Intercoolerem? Interesuje mnie taki o rozmiarze akumulatora bo to jedyne miejsce u mnie pod maska gdzie go mogę zmieścić.
Sugestie o zwykłym FMIC prosze pominąć.
BTW : W poprzednim aucie przyszło na nim 11 kucy i bodajże 8 Nm (hamownia Grabowskiego , mierzone przed i po)


a w jakim?
CRX delsol D16z6 (oczywiście dolot był "wsparty" pożądnym doprowadzeniem powietrza)
A oto obiecane fotki dolotu + odmy :
http://img342.imageshack....dsc054412sq.jpg
http://img342.imageshack....dsc054428xa.jpg
http://img373.imageshack....dsc054433gt.jpg
zeby to bylo takie latwe u mnie niestety mam wiecej zakretow
ChlewioR, u mnie dojdzie jeszcze ok 15 cm rurki i jedno kolanko 15° i wtedy filtr znajdzie sie dokładnie nad wlotem powietrza :cool:
tak to wyglada u mnie:




wiecej fot, cena i historia montazu:

http://www.passwordjdm.pl...php?p=1249#1249
profi konkret.