Co myślicie o takim projekcie realny ?
Co może być nie do przejścia ?
Czy macie sposób na połączenie skrzyń na jednym lewarku ?
szukam materiałów i porad
mam anglika jako dawce
pozdro
bimoto? to nie bedzie mialo 250KM tylko dwa razy 125KM.
ma to czemus sluzyc czy sztuka dla sztuki?
rudziński, łamiesz zasadę zachowania energii?
autko ma być na 1/4 , miałem zakładać turbo ale przemyślałem sprawę że 2 silniki dadzą dużo leszy efekt :
-- napęd na 4 dużo lepsza frajda z jazdy
-- brak turbo dziury
-- możliwość jazdy na jednym silniku ,ekonomia

gdzieś widziałem projekt CRXa na TVN Turbo co miał silnik z tyłu
ma ktoś linki lub foty jak on to wszczepił do paki.
no masz projekt hardcorowy w żadnej hondzie tego nie widziałem ale jest takie coś opisane w GT tyle że na bazie corsy jak chcesz to moge ci podać dokładny rok i miesiąc numeru a nawet sprzedać numer
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1266033 zobacz sobie tutaj jak wstawić motorek do tyłu
rudziński, łamiesz zasadę zachowania energii?

moze zle to okreslilem ale chyba wiesz o co mi chodzilo

do bimoto przymierzal sie adam R, jego mozesz pytac z czym to jest
moze zle to okreslilem ale chyba wiesz o co mi chodzilo


generalnie nie wiem o co Ci chodzilo Ale auto które ma na każdą oś przekazywane po 125KM razem ma ich 250 Cudów w naturze ni ma.
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=1266033


dzięki za materiał
projekt będzie realizowany
generalnie nie wiem o co Ci chodzilo Ale auto które ma na każdą oś przekazywane po 125KM razem ma ich 250 Cudów w naturze ni ma.

czyli zakladajac, ze auto a ma 250KM i 250Nm na jednej osi, drugie 2x 125KM i 125Nm to oba beda mialy identyczne osiagi? oczywiscie upraszamy tu do samej mocy silnika/silnikow
bylem przekonany, ze wyglad to inaczej ale oczywiscie uznaje moja niewiedze.
zagadaj z człowiekiem o nicku balder11 to jego crx jest z tylnym napedem, powiem ci ze ten crx jest 2 miejscowy jest wycieta cala podloga z tylu zawieszenie od shuttla czy rtsi i jeszcze sporo innych pierdólek
w tym linku z hondatechu koles wkozyl 2x h22 z tyi silnikami jest latwiej bo mala skrzynie na linki a z6 ma na ciegna . Oczywiscie jest to do zrobienia tylko ze duuuzo wiecej robotyzapiac dwie skrzynie od d serii
no jest z tym full rzezby ale da sie wykonać jak sobie popatrzyłem na foty tej solki to stwierdzilem ze wymyśleć rozwiazanie do tego patentu nie jest trudno ale wykonać to z tym już gorzej
czyli zakladajac, ze auto a ma 250KM i 250Nm na jednej osi, drugie 2x 125KM i 125Nm to oba beda mialy identyczne osiagi?


ano To drugie nawet lepsze bo 4naped.

Jeśli masz auto FWD i 125KM na przodzie to znaczy, że cała masa jest ciągnięta przez te 125 osłów, tylna oś kręci się bezwładnie. Jak dodasz 125KM na tyle ( oczywiście starta w masie bo dołożony drugi silnik ) to tylna oś już nie będzie bezwładna tylko zacznie pchać cały majdan do przodu z mocą 125KM. Wszystko dzieje się po prostu dwa razy szybciej więc jest 2x wiecej mocy.
Jeśli masz auto FWD i 125KM na przodzie to znaczy, że cała masa jest ciągnięta przez te 125 osłów, tylna oś kręci się bezwładnie. Jak dodasz 125KM na tyle ( oczywiście starta w masie bo dołożony drugi silnik ) to tylna oś już nie będzie bezwładna tylko zacznie pchać cały majdan do przodu z mocą 125KM. Wszystko dzieje się po prostu dwa razy szybciej więc jest 2x wiecej mocy.

to co tu napisales to ja swietnie rozumiem ale piszesz o 125KM vs 2x125KM a to jest spora roznica.

z fizyki zawsze bylem noga i stad blad
Fawor, potruje jeszcze... czy teoretyczna strona w tym wypadku (1x250 vs 2x125) przeklada sie w 100% na praktyczna?
Tak fizyki nie oszukasz
to co tu napisales to ja swietnie rozumiem ale piszesz o 125KM vs 2x125KM a to jest spora roznica.


chodziło mi o proste wyjaśnienie, że te moce jednak się w pewien sposób dodają.

Hmm ciekawe ile śladów będzie to zostawiać??

Co do mocy, nie jest czasem tak iż 2x125 to nie to samo co raz 250??

Z tego co wiem np. montując 2 głośniki o mocy 50w nie uzyskamy takiej mocy dźwięku co z 1 100wat, patrząc analogicznie raczej nie uzyskamy 250km z 2 silników 125... Może się mylę...

tak swoją drogą na moje oko kiepski pomysł, straty mocy dosyć spore, wyregulowanie tego wszystkiego graniczy z cudem, no i masa dodatkowa, na 100 nie wiadomo czy przełożenia w skrzyniach są identyczne...


Na moje oko lepszy było by uturbienie i swap napędu na 4buty...
ale wes i znajdz 4x4 do d seri. To jest biały kruk.
mozna wyrwac naped z shuttle, 4g sedan, rtsi.
znajdz mi naped od rtsi
plan 1
cały przód z zawieszeniem wspawać z geometria na tył
praca na 2 - 3 miech

plan 2
wsadzić silnik , i elektrykę z d16z6


plan 3
łączenie i synchronizacja pracy skrzyń

plan 4
sprzęgło, gaz, chłodnica, klatka bezpieczeństwa

widział ktoś lub foty
600-konny Civic zespołu Kijas Motorsport

http://www.roadlook.pl/sp...t-na-torze.html
http://kijasmotorsport.eu/
tylko to nie jest bimoto i nigdy nie mialo 600KM
oby plan sie udal a masz juz jakis patent na polaczenie skrzyń ?? bo ja chyba juz cos wymyslilem, jak cos służe pomoca w tym projekcie
może lepiej wszczepić na tył B16
bo tak to będzie równy rozkład mocy na koła

160 kucy na tył i 125 na przód
hehe pomyśl zanim coś napiszesz, wsadzenie silników to pikuś ale weś to zsynchronizuj i zestroj
znajdz mi naped od rtsi



znajdź całe rsti... A jeżeli już ktoś znajdzie i je rozbierze ma ode mnie w łep!!

Napęd 4wd z np. shuttle lub civica ee5 wymaga drobnych przeróbek w porównaniu do bimoto...
wsadzenie silników to pikuś ale weś to zsynchronizuj i zestroj


dlatego jest ten temat .
Czy jest możliwa praca dwóch silników z skrzyniami w jednym aucie ??????

nie zamierzam wsadzać napędu z tylną osią np (z shuttle)
tylko druga skrzynia zsynchronizowana z pierwszą
bedziesz musial DOBRZE wzmocnic bude, bo inaczej ci sie rozlezie z powodu braku synchronizacji silnikow, a nie skrzyn. skrzynie to pikus, zrobisz sobie jakis mechanizm z dzwigniami, dzieki ktoremu bedziesz wbijal te same biegi. problem bedzie z silnikami, ktore raczej nie beda mialy idealnie rownych obrotow przy roznych otwarciach przepustnicy.

imo robienie bimoto, tak ogolnie, to sztuka dla sztuki. niepotrzebna rzezba, z ktorej albo cos wyjdzie, albo nie, z czego bardziej prawdopodobne jest to drugie.
ktore raczej nie beda mialy idealnie rownych obrotow przy roznych otwarciach przepustnicy.



Będą miały pod warunkiem, że będzie wrzucony bieg. Inaczej tego nie widze
jedyne co, to pierwszy może pchać drugiego lub ew. ciągnąć