Problem jest następujący:

Auto puszcza bąka przy zmianie biegów na czarno. Nie jest duża chmurka ale jest. Przy odpuszczeniu gazu czy zmianie biegów na wysokich obrotach słychać taki jakby strzał z wydechu. Dźwięk też ten jest słyszalny, kiedy jadę np. 4tyś obrotów- odpuszczę gaz, następnie lekko wcisnę pedał gazu to jest strzał. Z tego co mi się udało dowiedzieć to może to być wina, że nie spala całego paliwa. W czym tkwi problem? Co wziąć pod uwagę…
Druga rzecz (zarazem sedno sprawy) która mnie trapi to jak wykręce silnik do np. 8tyś obrotów i puszcze gaz, auto schodzi z obrotów i pojawia się chuumara za mną. Przy dodawaniu gazu chmury w ogóle nie ma. Kolor chmury nie określiłem przy tej operacji bo było to sprawdzane w nocy, w krótce to ustalę. Dodam że jakieś 15 tyś temu miałem wymieniane pierścienie itd. Ciekawą rzeczą jest, że jak auto chodzi na jałowym i wtedy podciągne obroty do 8 i odpuszcze gaz to nie ma w ogóle żadnego dymka.
Dowiedziałem się, że to mogą być pierścienie ale…
Dlaczego na jałowym biegu nie ma żadnej chmurki? Może być, że w czasie jazdy jak odpuszcze gaz to ta mieszanka nie jest spalana i temu pojawia się chmura? Kiedy auto chodzi na jałowym to nawet podzcas odpuszczania gazu nie ma chmury , bo caly czas mieszanka jest spalana?
Doradźcie proszę co to może być i na co się nastawić podczas wizyty u mechanika?
Na jalowym silnik nie ma praktycznie zadnego obciazenia wiec moze byc tak ze wtedy trzyma szczelnosc i nie kopci. Rowniez potrzebuje wowczas duzo mniej paliwa by te 8k osiagnac niz np. na trzecim biegu.
moze uszczelniacze do dupy lub pekł ci jakis , zmieniales je?
przed zmiana pierscieni byly takie same objawy? bo sama zmiana pierscieni nie koniecznie cos moze pomoc jesli amsz owalizacje tuleji
moze uszczelniacze do dupy lub pekł ci jakis , zmieniales je?
przed zmiana pierscieni byly takie same objawy? bo sama zmiana pierscieni nie koniecznie cos moze pomoc jesli amsz owalizacje tuleji


Uszczelniacze też były zmieniane. Co do objawów, to nie wiem czy były takie same..ale jeszcze wcześniej przed zmiana pierścieni to kopcił nawet przy dodawaniu gazu..teraz jest tylko tak jak napisałem wcześniej
Wykręć świece i obejrzyj, jak wyglądają.
jeżeli prawidłowo okresliłes kolor dymu (a strzały z wydechu jednak na to wskazują) to na pewno nie są to ani uszczelniacze, ani pierścienie. Problemy z układem paliwowym. Stawiam na zawieszający się wtrysk.
Wykręć świece i obejrzyj, jak wyglądają.


Najlepiej pokaż je tutaj.