Siemanko
Tak sobie rozmyslam na temat zakucia silnika, przegladam ebay'a i widze zestawy korb z tłokami cp za ok 750$ i zestawy tych samych korb z tłokami nippon racing za prawie polowe ceny.. jak mniemam tłoki vitara nie sa odkuwane ? Co sie z tym wiaze? Czy bedzie je zabijac egt ok 900st?
nie bedzie. beda za to fajnie stukac i bedziesz sie do tego musial przyzwyczaic.
zalezy na ile się je obsadzi. Słyszałem te tłoki u merfiego na pasowaniu chyba 0,08 i nie było tragedii na zimnym rozruchu. Aczkolwiek Wiseco to to nie jest..
Jeszcze jedno pytanko mi sie w glowie zrodzilo.. Jaką moc sa w stanie zniesc bo na aukcjach pisza ze ok 300 koni .. ale pytanie czy bezpiecznie 300?
zalezy co jeszcze wsadzisz poza tymi tłokami i jak to wystroisz.
kieeedys ktos na d16turbo w silniku z tymi tłokami miał coś koło 420hp.
liczac taki setup na ile koników mozna bezpiecznie w miare liczyc?
zdrowy blok D16Z6 i głowa Z6
wał Z6 panewki ACL
Korby kute i tłoki vitara
metalowa uszczelka wszystko skrecone arp
Tyle samo ile Twój obecny/przeszły. Wyżej 300 i tak nie pojdziesz z racji wytrzymałości tulei.
Jak już będziesz kupował te tłoki to amerykańce piszą, żeby brać Y.C.P bo niby są lepsze niż nippona
Słyszałem te tłoki u merfiego na pasowaniu chyba 0,08 i nie było tragedii na zimnym rozruchu.



mówiąc szczerze pasowanie 0,08 to zajebiście luźno.. przy 0,03 jest git a jak wytrze się do 0,07 to potrafi stukać..
pamietajcie ze to odlewy a nie odkuwane tłoki. pasowanie sie robi jak dla odlewu...
Ja niestety nie powiem ci co kupować, ale może chciałbyś odkupić moją kucizne mam block guarda eagla apr-y oraz 3 tłoki cp i korby eagla, jak byś znalazł jeszcze jedna korbe i tłok (ktoś proponował że może skołowac jedna sztuke) miał byś super kucizne za kutych gratach, a nie odlewanych, po taniości. Sprzedaje ponieważ czuby jednej z warszawskich firm skrecili mi korby najprawdopodobniej bez klucza dynamometrycznego i przekręcili gwint, albo nie dokręcili korby i wszystko co było w 1 cylindrze h*j strzelił. Jak coś czekam na info na pw