MODEL: EC8 '90
SILNIK: seria, zalany MOTUL'em 6100 SYNERGIE, świece NGK
UKLAD DOLOTOWY: brak sitka i zwężki, wkładka K&N, chwyt powietrza w zderzaku
UKLAD WYDECHOWY: kolektor seria, dalej jakiś krajowy syf (2 małe tłumiki przelotowe), końcowy MOHR
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria, gumki shiftera ES
ZAWIESZENIE: seria, Energy Suspension
UKLAD HAMULCOWY: PRZÓD: Tarcze EBC gładkie, klocki EBC green stuff, przewody w stalowym oplocie z teflonowymi końcówkami GOODRIDGE, TYŁ: seria, płyn MOTUL DOT 5.1
BODY-KIT: wlepki, owiewki, czerwona blenda, krzywy przedni zderzak, rdza, rdza, rdza... otarcia itp. ogólnie średnio
WNĘTRZE: zegary z obrotomierzem, wskaźniki VDO (temperatura i ciśnienie oleju, temperatura wody), gałka gun metal, kiera i naba momo, mieszek obszyty czerwoną nicią, zagłówki z tyłu, boczki z kieszeniami z ED7, navi MIO C250
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-2900MP
INNE: skarpetka skunk2, śruby magnetyczne miski olejowej i skrzyni biegów skunk2
MOC: seria:75KM/6300rpm 102NM/3000rpm
aktualna:83KM/5900rpm 105NM/5100rpm
Po kupnie:
Pare fotek, niezbyt aktualne:
Jakieś graty różne:
Wnętrze:
Pod maską, oczywiście jedyny słuszny silnik:
Z zewnątrz narazie tylko takie, bo sie pozmieniało a fotek nie robiłem: