MODEL: 1991, ED6
SILNIK: D15B2 po remoncie
-(uszczelniacze zaworowe, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelki gniazd świec, uszczelka pod głowicę, uszczelka pod miskę olejową, filtr oleju, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego, itd. wszystko OEM Honda, pierścienie NPR, honowanie, panewki King, nowy wał)
-wałek rozrządu z D16Z2
-nadwymiarowe doprężające tłoki z D16A1
-śruby korbowodów ARP
-magnetyczny korek spustu oleju SIMOTA
-pokrywa pomalowana proszkowo na żółto ala spoon
UKLAD DOLOTOWY:
- swap na MPFI
- rozwiercony, pomalowany na czarno kolektor z D16Z6
- aluminiowy dolot dedykowany do crx-a, pomalowany na czarno ze stożkiem K&N
- czarna osłona na stożek
-przepustnica H22A 62mm
UKLAD WYDECHOWY:
-wydech przelotowy SSG 2,25” z końcowym poprzecznym tlumikiem
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
- komputer z D16Z2 zmodyfikowany przez scanikwwo(odcinka na zimnym silniku 4000, na ciepłym 7800, procedura startu 3550 i mapy paliwowe od DOHC, datalogging)
UKLAD NAPĘDOWY:
-lekkie koło zamachowe XTD
-short shifter home made
-felgi z EK4 tzw. wiatraki
ZAWIESZENIE:
- amortyzatory KYB UltraSR2
- sprężyny Eibacha -40mm,
- gumy energy
UKLAD HAMULCOWY:
-seria z EG4 w przerobionymi górnymi wachaczami pod nowsze zwrotnice np: z MB6 lub ITR teraz pasują P&P
BODY-KIT:
- czerwony pasek
- OEM-owa dokładka na przód
- czerowna blenda
- ambery
- OEM-owe chlapacze
- stickery
ŚRODEK:
- kierownica Momo
- mieszek przeszyty czerwoną nicią
- fotele z CRX-a ED9 o przebiegu 97tyś km
- zegary z ED9 z zółtymi wskazówki
- deska rozdzielcza i boczki z CRX-a
-dywaniki OEM Honda
CAR-AUDIO: Dźwięk silnika , głośniki przód Pionieer , brak radia
Moc:
seria-90KM
po modach-ok.125KM
![](http://img217.imageshack.us/img217/2356/img3826q.th.jpg)
![](http://img12.imageshack.us/img12/8128/img3828g.th.jpg)
![](http://img412.imageshack.us/img412/4005/img3830k.th.jpg)
![](http://img714.imageshack.us/img714/7329/img3832rn.th.jpg)
![](http://img23.imageshack.us/img23/7280/img3833r.th.jpg)
![](http://img706.imageshack.us/img706/37/img3834t.th.jpg)
![](http://img534.imageshack.us/img534/7939/img3836yr.th.jpg)
![](http://img571.imageshack.us/img571/6571/img3837v.th.jpg)
![](http://img249.imageshack.us/img249/2411/img3839p.th.jpg)
![](http://img14.imageshack.us/img14/6382/img3849wa.th.jpg)
![](http://img375.imageshack.us/img375/369/img3850.th.jpg)
![](http://img217.imageshack.us/img217/8841/img3851q.th.jpg)
W sierpniu została zrobiona blacharka(nadkola tył, listwa podlampowa, reperaturka wlewu paliwa). DO auta dorzucam listwę podlampową tylną, lewy przedni błotnik, lampy tył USDM i co tam jeszcze znajdę. Z minusów to trzeba wymienić wewnątrz trójkącik od lusterka bo ma pęknięte mocowanie oraz tylną listwę podlampową poniewać pojawiły się bąble(dorzucam do auta drugą). Zdjęcia bąbli mogę przesłać zainteresowanym. Silnik od remontu przejechał ok. 4000km, oleju nie bierze, daje ogromną radość z jazdy.
Cena – 6000zł do negocjacji
Kontakt:
Telefon: 604988195
e-mail: hondaczesci@tlen.pl
PW
Proszę pisać, odpowiem na wszystkie pytania
Sprzedam Hondę Civic EK3 moich rodziców. Silnik D15Z6, 115KM z gazem. Kolor srebrny, rocznik 1997, nie modyfikowany, zadbany, przebieg 167tyś km, wszystko robione na bierząco, nic nie było zaniedbane, olej wymieniany zawsze na czas. Więcej informacji przez telefon, PW lub mail
Wyposażenie:
-ABS
-2xAir bag
-Klima
-elektryka szyb i lusterek
-centralny zamek
-światła przeciwmgielne OEM Honda
-podłokietnik
![](http://img248.imageshack.us/img248/6458/img3791x.th.jpg)
![](http://img180.imageshack.us/img180/299/img3792t.th.jpg)
![](http://img526.imageshack.us/img526/9567/img3793m.th.jpg)
![](http://img132.imageshack.us/img132/1990/img3794w.th.jpg)
![](http://img42.imageshack.us/img42/1897/img3795zq.th.jpg)
Kontakt:
Telefon: 604988195
e-mail: hondaczesci@tlen.pl
PW