SILNIK: swap z D15B2 na H22A JDM
UKŁAD DOLOTOWY: 3" CAI
UKŁAD WYDECHOWY: 2.25" na 2 przelotowych tłumikach
ELEKTRONIKA: ecu P13
Plany: P28 + strojenie
UKŁAD NAPĘDOWY: M2A4 konwersja sprzęgła hydro/linka
Plany: Skrzynia ATR
ZAWIESZENIE: coilovers, felgi Rota Slipstream flat black, custom traction bar
Plany: Gwint, R888
UKŁAD HAMULCOWY: seria
Plany: Zwrotnice przód iVT, przód 282mm z Prelude, tył z ED7.
BODY-KIT: dokładka przód iVT, czerwona blenda, lakier NH0
Plany: dokładki tył i progów iVT, lusterka Spoon style
ŚRODEK: Fotele Speed II + pasy 3", zegary ATR, aku w bagażniku.
Plany: gałka Skunk2, kierownica Personal Grinta,
CAR-AUDIO: brak
MOC: 90HP obecnie bd.
ZDJĘCIA:
![](http://img168.imageshack.us/img168/5365/edh22029sjg8.th.jpg)
![](http://img143.imageshack.us/img143/3929/h22garage2012suc0.th.jpg)
![](http://img143.imageshack.us/img143/5319/img0057shi3.th.jpg)
![](http://img143.imageshack.us/img143/3932/img0052shr5.th.jpg)