MODEL: 1991, ED6 hatchback, 3d

SILNIK: swap z D15B2 na H22A JDM

UKŁAD DOLOTOWY: 3" CAI

UKŁAD WYDECHOWY: 2.25" na 2 przelotowych tłumikach

ELEKTRONIKA: ecu P13
Plany: P28 + strojenie

UKŁAD NAPĘDOWY: M2A4 konwersja sprzęgła hydro/linka
Plany: Skrzynia ATR

ZAWIESZENIE: coilovers, felgi Rota Slipstream flat black, custom traction bar
Plany: Gwint, R888

UKŁAD HAMULCOWY: seria
Plany: Zwrotnice przód iVT, przód 282mm z Prelude, tył z ED7.

BODY-KIT: dokładka przód iVT, czerwona blenda, lakier NH0
Plany: dokładki tył i progów iVT, lusterka Spoon style

ŚRODEK: Fotele Speed II + pasy 3", zegary ATR, aku w bagażniku.
Plany: gałka Skunk2, kierownica Personal Grinta,

CAR-AUDIO: brak

MOC: 90HP obecnie bd.

ZDJĘCIA:







myslales zeby wziasc maske z wypukłym srodkiem? robią laminaty iVT look do lamp z EDka.
pod maska z iVT nie zmieściłby sie silnik?
pod maska z iVT nie zmieściłby sie silnik?



Pewnie się zmieści...

fajnie, bardzo ciekawy pomysł.
napisz jak teraz auto sie "zachowuje"?
jak skreca? jestem bardzo ciekaw.pzdr
2,25" to nie za mało do H22?
Ziom niezły staw tutaj szykujesz
nie wiem czy dobrze kojarze ale chyba widzialem na 4g ja, calkiem przyjemny pomysl to bedzie seria czy cos zmodzone w silniku?? 2,25 to stanowczo za malo 2,5 bedzie dobre powqodzonka
SILNIK: swap z D15B2 na H22A JDM



Zapomniałeś dopisać HOM MODE!!!
HOMO MODE ON
A nie MOM HONDE ?

Tez mnie ciekawi jak autko bedzie sie prowadzilo.
Tak, używałem GOD MODE
h22 n/a to wydech 4' musi byc

nie rób wiecen niz 53mm
53mm


Chyba do D15
no Romi z dupy sobie wymiar wyssał bo zazdrości i sam musi d13 śmigać
no Romi z dupy sobie wymiar wyssał bo zazdrości i sam musi d13 śmigać



co to wnosi do tematu ?

opisz jak najszybciej wrazenie z prowadzenia tego auta? jak waga silnika wpływa na zachowanie? jak zawiast to znosi i obal/lub podtrzymaj opinie ze h22 swapowane do 4tych genów nie skreca/skreca
Łukasz na razie jest na etapie ogarniania blachy i malowania. Myśle, że jak tylko wyjedzie na ulice to podzieli sie z wami swoimi wrażeniami.
Auto już jezdzi o wlasnych siłach:
http://pl.youtube.com/watch?v=Y9bYCk1Ul8c
Pomalutku i z malymi fuck-upami ale do przodu Buda w bieli:


Lukasz respekta za prace przy blacharce i skromnosc. Galdko, w nh0 i bez rudej- poprawki bezbarwnego i jest pieknie

Bez metki ale chyba pasuje
Skracałeś drążki kierownicze żeby zamontować zwrotnice z iVT ?
Takie projekty lubie. Czysto schludnie, a na dodatek właściciel robi co się da własnymi rękami
UPDATE

Auto cały czas składane (niestety mało czasu) na dodatek wszystko sprawdzam i każdą śrubkę dokręcam 2 razy dla pewności.

Z nowych rzeczy: prawie skompletowałem i złożyłem przedni hebel a mianowicie zwrotnice z VTi 5gen, zaciski z jarzmami H22, pompa hamulcowa z serwem H22. Zostały do zakupienia tarcze z klockami i powoli biorę się za tył (w poniedziałek odbieram tylni stabilizator z wahaczami).

Aktualne foto:

fura wypas. silnik + skrzynia są o jakieś 17kg cięższe od D-serii. razem ze wszystkimi gratami zebrałoby się około 20kg nadwagi z przodu. ciekawe jak wpływa to na prowadzenie auta.

ps: to jednak da radę wsadzić heble z vti do IV gena
wypas bedzie jak bedzie skonczona
W jaki sposób zbalansować ten samochód, skoro ta buda pierwotnie nie wychodziła z takim ciężkim silnikiem? Podsterowność tutaj może się często pojawiać
aku od stara w bagażnik i gra gitarra
zawsze mozna zrobić wylewkę betonową w bagażniku

a tak serio to fajny projekt
fura wypas. silnik + skrzynia są o jakieś 17kg cięższe od D-serii.


Chyba od B-serii, chciałeś napisać.
ps: to jednak da radę wsadzić heble z vti do IV gena


Oczywiście, że da, tylko camber będzie zjebany (koła w pozytywie) i trzeba będzie przerobić górne wahacze (bo camber kit żaden nie pomoże).
Zgadza się przednie wahacze przerobione (przesunięte tuleje wahacza w kierunku sworznia).

Waga auta to 916kg.

W ten weekend będę wymieniał trochę części z zawiasu i ustawiał geometrię także dopiero poważniejsza jazda przede mną.

Tak to wygląda pod maską:


no to piiknie ziom , furas wypas i ładnie pochowaleś kabelki pod macha ...żadnych zbednych pajęczyn
Silnik czymś malowałeś ,s że taki czysciutki
wazyles to ze tak zgadujesz?
eeee jakoś mi się nie wydaje .. jak swapowałem u siebie z d16a9 na b16a2 to żuraw do silników cały swap d16 bez półosi trzymał bez problemu w powietrzu przez kilkanaście minut tak taki sam set b16a2 nie wytrzymywał .. więc różnicy 1 kg tak by nie odczuł ..
a h22 to już w ogóle kloc
swego czasu interesując sie h serią wyczytałem na hondatechu (usa) że h seria cieższa jest od b o 35 kg...
ta informacja wydaje się bardziej prawdziwa.

projekt robiony z głową,systematycznie cos, bardzo fajnie...

no i miny panów w porsche boxsterach będą Cie satysfakcjonowały
wazyles to ze tak zgadujesz?


można wyliczyć w przybliżeniu jak napisałem wyżej, ale sam silnik + skrzynia. chyba, że nie zrozumiałem tekstu. jeżeli tak to przepraszam i nie było tematu a na tej stronie hondatech to owszem jest 35... ale nie kg a lbs (w przybliżeniu 1kg=0.45lbs)
lukas a jak to jest z tym zawieszeniem? modziłeś coś, żeby grało?
jeszcze glowica, osprzet... troche sie uzbiera...
lukas a jak to jest z tym zawieszeniem? modziłeś coś, żeby grało?



Jak już pisałem górne wahacze zostały skrócone, dziś na geometrii wyszły nastepujące kąty:
- koło lewe -0,5 st.
- koło prawe -0,2 st.


Korzystając z pogody zrobiłem kilka słabych zdjęć:












Auto przyspiesza całkiem ciekawie zważywszy na fakt że wywala mi błąd Knock Sensora i zapłon jest cofnięty z dupy. Ciągle także walczę z ustawieniem obrotów:(
Na dodatek dzisiaj poleciała mi lewa półoś, niestety wałek był zbyt długi.
zegary wygladaja hardkorowo, ale z zewnatrz fura wyglada naprawde dobrze i czysto.
Projekt jest mistrzem. Mam nadzieję, że jak go ogarniesz do końca to wpadniesz na spota abyśmy mogli popodziwiać i zobaczyć jak jeździ.
Parę fotek wnętrza:

















zegary z ATRa? wygladają ciekawie
Masakra.Pelen szacun dla Ciebie za osiagniety rezultat
fotele z CRXa
Taki zwykły IV gen:









fajny sleeper...
Gitarny
właściciel za długo sobie nie pojeździł...auto zostało sprzedane...
juz?
Krótki filmik, pierwsze trzy biegi na lekko mokrym asfalcie, trakcja pojawiała się dopiero na 4tym biegu...

http://www.youtube.com/watch?v=X4IYtQsnLjM
jak to sprzedane ja mialem kupic
hhehe super auto:D warto bylo kupic:D a za ile poszlo?
i jaka tam moc byla??
duza. za milion.

jesli sprzedane, to zamykam.