Honda CRX EE8 B16A1
Modyfikacje Silnika - W trakcie
Przyjdzie albo turbo, ale tłoki z wałkami.
Układ Dolotowy - W trakcie
CAI, kolektor ssący BLOX.
Mają przyjść trąbki, lub turbo.
Układ Wydechowy - W trakcie
Kolektor wydechowy DC 4-1 JDM, dalsza część nierdzewka 2.5 cala z koncowym tłumikiem ( " tłumikiem " ). W planach możliwe, że będzie turbo.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - W trakcie
Regulator ciśnienia paliwa. W przyszłości będzie strojenie na kompie.
Układ Napędowy - W trakcie
Spiek, wzmacniany docisk, lekkie koło zamachowe Fidanzy, short shifter.
Będzie 4x4
Układ Hamulcowy - Skończone
Tarcze Brembo gładkie, klocki Mintex, płyn Motul RBF600 + generalny remont całego układu hamulcowego.
Modyfikacje Zawieszenia - Skończone
Sprężyny HR race, amorki Bilstein B8, komplet rozpórek
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - Skończone
Kubełki, szelki półklatka
Body KIT i Oświetlenie - Skończone
Dokładka od VR6, Xn, maska laminat
Fabryczna Moc i Moment:
150 koni i strzelam, ze 144 nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
NIE WIEM






Tutaj jeszcze na innych sprężynach:

Tutaj mamy spiek. Jest jeszcze wzmocniony docisk, ale niczym sie nie rozni od zwykłego to go nie fotografowałem 8)

Tutaj natenprzykład fotografia z wymiany korka i uszczelki VTEC

Tutaj mamy światło zarówki ZENON LAJT za 6.90 TESCO

A tutaj już Zenon pd środka. Zdjęcie totalnie nie wyszło, strumień światła sięga o wiele dalej niż widac na zdjęciu. Tam gdzie widać światła e bloku stały samochody i moje żarówki zenonowe oświetlały ich tablice rejestracyjne. Cały strumien światła nie sięga wyżej niż kolana także nikogo nie oślepia.

Mam jeszcze fotke z wymiany LMA ale to musze znaleźć
Z ciekawszych rzeczy to jak odpalam auto to włączają sie alarmy na parkingach. Jak zapnie się VTEC to zostawić można za soba istną orkiestrę :rotfl: Jak coś mi sie przypomni to tu wkleje czy dopisze
pozwolilem sobie poprawic link do jednego zdjecia
!markos