MODEL:
CRX EE8 iVT 91 rok
SILNIK:
wstępnie złożone B20VTEC
- blok B20B
- tłoki RS Machines
- panew ACL Race
- pompa olej ITR
- ATi fluidampr
- głowica adasiowa czyli ITR zawory/sprężynki/talerzyki supertech
- ARP korba + GE głowica
- blockguard
- blockgirdle
- wałki Pipercams lub Skunk2 Tuner stg2
- wtryski Precision 580 lub 440 DSM (zobaczymy które lepiej się sprawdzą przy E85 bo tam potrzeba 30-40% paliwka)
-pompa paliwa Bosch 040 - odpowiednik walbro od boscha, mniejsza siotra 044. W przeciwieństwie do Walbro chodzi z bioetanolem i nie psuje się
miska oleju przegrodzona
UKLAD DOLOTOWY:
- homemade ITB EVO2 - 47,5mm na motylu.
- maska z wloto-tunelem by autor
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy kopia RMF Narrow
- reszte trzeba bedzie pospawać...
ELEKTRONIKA:
- Tunerview II large dash kit
- komplet wskaźników STRI Club Sport
- OBD-I Crome naturalnie strojone bedzie przez Macka
UKLAD NAPĘDOWY:
S80 z 4 i 5 z VTi czyli najkrótsza możliwa skrzynia do B z seryjnych puzzli. Chodzi mi po głowie szpera płytkowa - zobaczymy, czy pozwoli na to budżet
ZAWIESZENIE/UKŁAD KIEROWNICZY:
- B8 bilstein + neuspeed racing springs
- poszerzone mocowania wahaczy na sankach
- tył wahacze 6gen szersze o pare cm na strone
- zwrotnica CRV z piastą pod duży przegub
- quick ratio rack and pinion od Quaife
NADWOZIE
- obspwanawe, odarte z wydłuszeń, szpachlowań i innych wynalazków do żywej blaszki
- klatka wykonana przez Sztygar performance znaczy się Krystiana z Workshop'a
- wycięty wszelkie zbędne mocowania kanapy deski itp
- plastikowe drzwi, maska i błotniki jednocześnie będące poszerzeniem dla rozstawu kół
UKLAD HAMULCOWY:
wyrzucone serwo i seryjna pompa - w ich miejsce pedalbox + regulowany regulator siły hamownia
przód 324x30mm od EVO tył 260mm ITR
No i krótkie fotostory...













I ostatnie z dzisiejszego dnia pracy Nareszcie gotowa, żeby przyjąć lakier.





