MODEL:
CRX EE8 iVT 91 rok
SILNIK:
wstępnie złożone B20VTEC
- blok B20B
- tłoki RS Machines
- panew ACL Race
- pompa olej ITR
- ATi fluidampr
- głowica adasiowa czyli ITR zawory/sprężynki/talerzyki supertech
- ARP korba + GE głowica
- blockguard
- blockgirdle
- wałki Pipercams lub Skunk2 Tuner stg2
- wtryski Precision 580 lub 440 DSM (zobaczymy które lepiej się sprawdzą przy E85 bo tam potrzeba 30-40% paliwka)
-pompa paliwa Bosch 040 - odpowiednik walbro od boscha, mniejsza siotra 044. W przeciwieństwie do Walbro chodzi z bioetanolem i nie psuje się
miska oleju przegrodzona
UKLAD DOLOTOWY:
- homemade ITB EVO2 - 47,5mm na motylu.
- maska z wloto-tunelem by autor
UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy kopia RMF Narrow
- reszte trzeba bedzie pospawać...
ELEKTRONIKA:
- Tunerview II large dash kit
- komplet wskaźników STRI Club Sport
- OBD-I Crome naturalnie strojone bedzie przez Macka
UKLAD NAPĘDOWY:
S80 z 4 i 5 z VTi czyli najkrótsza możliwa skrzynia do B z seryjnych puzzli. Chodzi mi po głowie szpera płytkowa - zobaczymy, czy pozwoli na to budżet
ZAWIESZENIE/UKŁAD KIEROWNICZY:
- B8 bilstein + neuspeed racing springs
- poszerzone mocowania wahaczy na sankach
- tył wahacze 6gen szersze o pare cm na strone
- zwrotnica CRV z piastą pod duży przegub
- quick ratio rack and pinion od Quaife
NADWOZIE
- obspwanawe, odarte z wydłuszeń, szpachlowań i innych wynalazków do żywej blaszki
- klatka wykonana przez Sztygar performance znaczy się Krystiana z Workshop'a
- wycięty wszelkie zbędne mocowania kanapy deski itp
- plastikowe drzwi, maska i błotniki jednocześnie będące poszerzeniem dla rozstawu kół
UKLAD HAMULCOWY:
wyrzucone serwo i seryjna pompa - w ich miejsce pedalbox + regulowany regulator siły hamownia
przód 324x30mm od EVO tył 260mm ITR
No i krótkie fotostory...
![](http://img356.imageshack.us/img356/8408/dsc00004yb2lk8.jpg)
![](http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs050.snc3/13756_1097444816769_1846088329_191691_3743637_n.jpg)
![](http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs050.snc3/13756_1097444776768_1846088329_191690_5733137_n.jpg)
![](http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs050.snc3/13756_1097444856770_1846088329_191692_3267341_n.jpg)
![](http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs050.snc3/13756_1097457217079_1846088329_191735_3933023_n.jpg)
![](http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs070.snc3/13756_1097457337082_1846088329_191738_1588675_n.jpg)
![](http://img19.imageshack.us/img19/6513/zdjcie001to.jpg)
![](http://img31.imageshack.us/img31/9619/zdjcie002sd.jpg)
![](http://img31.imageshack.us/img31/5462/20091210873mini.jpg)
![](http://img340.imageshack.us/img340/5583/dsc00206i.jpg)
![](http://img189.imageshack.us/img189/8950/dsc00126zh.jpg)
![](http://img37.imageshack.us/img37/6870/20091214880.jpg)
![](http://img521.imageshack.us/img521/2716/20091214881.jpg)
I ostatnie z dzisiejszego dnia pracy Nareszcie gotowa, żeby przyjąć lakier.
![](http://img706.imageshack.us/img706/2081/dsc00241kq.jpg)
![](http://img30.imageshack.us/img30/1962/dsc00242tk.jpg)
![](http://img706.imageshack.us/img706/38/dsc00240f.jpg)
![](http://img9.imageshack.us/img9/2748/dsc00243jp.jpg)
![](http://img706.imageshack.us/img706/265/dsc00248k.jpg)
![](http://img97.imageshack.us/img97/3094/dsc00250r.jpg)