Jako, że widać finalny kształt projektu postawiłem go w końcu opisać. Pewnie będzie to też trochę blog z prac nad rexem. A więc po kolei:

MODEL:
CRX EE8 iVT 91 rok

SILNIK:
wstępnie złożone B20VTEC

- blok B20B
- tłoki RS Machines
- panew ACL Race
- pompa olej ITR
- ATi fluidampr
- głowica adasiowa czyli ITR zawory/sprężynki/talerzyki supertech
- ARP korba + GE głowica
- blockguard
- blockgirdle
- wałki Pipercams lub Skunk2 Tuner stg2
- wtryski Precision 580 lub 440 DSM (zobaczymy które lepiej się sprawdzą przy E85 bo tam potrzeba 30-40% paliwka)
-pompa paliwa Bosch 040 - odpowiednik walbro od boscha, mniejsza siotra 044. W przeciwieństwie do Walbro chodzi z bioetanolem i nie psuje się
miska oleju przegrodzona

UKLAD DOLOTOWY:
- homemade ITB EVO2 - 47,5mm na motylu.
- maska z wloto-tunelem by autor

UKLAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowy kopia RMF Narrow
- reszte trzeba bedzie pospawać...

ELEKTRONIKA:
- Tunerview II large dash kit
- komplet wskaźników STRI Club Sport
- OBD-I Crome naturalnie strojone bedzie przez Macka

UKLAD NAPĘDOWY:
S80 z 4 i 5 z VTi czyli najkrótsza możliwa skrzynia do B z seryjnych puzzli. Chodzi mi po głowie szpera płytkowa - zobaczymy, czy pozwoli na to budżet

ZAWIESZENIE/UKŁAD KIEROWNICZY:
- B8 bilstein + neuspeed racing springs
- poszerzone mocowania wahaczy na sankach
- tył wahacze 6gen szersze o pare cm na strone
- zwrotnica CRV z piastą pod duży przegub
- quick ratio rack and pinion od Quaife

NADWOZIE
- obspwanawe, odarte z wydłuszeń, szpachlowań i innych wynalazków do żywej blaszki
- klatka wykonana przez Sztygar performance znaczy się Krystiana z Workshop'a
- wycięty wszelkie zbędne mocowania kanapy deski itp
- plastikowe drzwi, maska i błotniki jednocześnie będące poszerzeniem dla rozstawu kół

UKLAD HAMULCOWY:
wyrzucone serwo i seryjna pompa - w ich miejsce pedalbox + regulowany regulator siły hamownia
przód 324x30mm od EVO tył 260mm ITR

No i krótkie fotostory...





























I ostatnie z dzisiejszego dnia pracy Nareszcie gotowa, żeby przyjąć lakier.












Szatanowy

Co to za springi do tych B8 zakładasz i dlaczego akurat te ? Jak się one mają do H&R -35
W chuj twardsze
Mega to wyglada, body normalnie powala Gratulacje mam nadzieje ze bedzi mi kiedys dane zobaczyc na zywo...

Takie szybkie pytanko: Czy pas przedni da sie sciagnac bez ciecia? i jak jest mniej wiecej waga takiej klatki?
no elegancko, coraz wiecej zapierdalaczy typowo pod tor:)
zazdrosze:D
noooo jest i tajm atakowy kiler
Grubciu moje zdanie znasz, jesteś hardcorem
Już wygląda mega, nie moge się doczekać co będzie po poskładaniu wszystkiego do kupy
Prze kozak będzie
Mam nadzieję że zobaczę na żywo jak jeździ Jestem pod wrażeniem!!
o blać ale masz tu roboty . Powodzenia w pracach
wyglada jak potworek i aby tak tez jezdził!

jaki kolor auta bedzie? jaka felga bedzie pod taki hebel?
UKLAD HAMULCOWY:
wyrzucone serwo i seryjna pompa - w ich miejsce pedalbox + regulowany regulator siły hamownia
przód 324x30mm od EVO



Z jakiego to EVO?

przyczep klatke blachami do słupków A i B.
Jak drzwi pasują? bo ja jeszcze nie miałem kiedy przymierzyć. Czemu zastrzały w drzwiach pojedyńcze?
będzie fajny killer , nie boisz sie o silnik przy e85 ?
Pewnie jakas szesnasteczka

wejdzie 16" na 324x30mm?
GrUUUUbo, zawsze chcialem zrobic cos takiego, b20 w Rexie.


I krecisz az wzniosow zabraknie na walkach ?? Czy jakas granice sobie juz postawiles ??
Czy pas przedni da sie sciagnac bez ciecia? i jak jest mniej wiecej waga takiej klatki?



Starałem się nie zaprzątać głowy takimi drobiazgami. Diaxem odkręciłem Nie ważyłem. Ale pewnie da sie to jakoś wyliczyć.

Deam man ! Zapowiada się niezły zapierdalaka
Masz zamiar dmuchać B20?
o wmorde gruby meeen.
ja pierdykam ale zes telenowele zapodal
wyglada jak z innego kraju normalnie.
tak wiem poszukam tego gowna nie przypominaj mi sam jutro to ogarne
BRAWO
bardzo fajny projekt sie szykuje
Bardzo fajnie,a mega plusem i zajebistą sprawą jest to że robisz większosc rzeczy sam,podziw Panie podziw...
w końcu na tym forum pojawia się coraz więcej takich projektów jak lubię! wypas!
inny świat dodaję do śledzonych i życzę powodzenia przy realizacji
Auto kozak, bedzie napewno fajnie walczyc w sezonie 2010.

BTW: Tylko gdzie tu JDM? Czemu ten temat jeszcze istnieje a inne sa zamykane/kasowane?
performęs i przeznaczenie sa w tym samochodzie jdm.
Może zadam głupie pytanie, ale w jaki sposób będzie chłodzony silnik jak oprócz tego w masce nie ma żadnych wlotów powietrza?
performęs i przeznaczenie sa w tym samochodzie jdm.



przeznaczenie jdm ale bełkot
w jaki sposób będzie chłodzony silnik

zgaduje, ze chlodnica bedzie z tylu..

Felga ori EVO najprawdopodobniej albo Subaru STI

fajny pomysł! pamiętaj, że wczesniejsze subaru miały 5x100
nie przyczepiajcie się na siłę, czymś trzeba się kierować, żadna definicja nie jest wystarczająco dobra a takimi dywagacjami psujecie wątek o fajnym aucie

ciekawa definicja JDMu...



będąc na tym forum nie od dziś powinineś się z nią już spotkać. Chociażby czytając odpowiedni temat w dziale Ogólne.
W końcu założyłeś temat, już nie będe musiał do Ciebie przyjeżdżać pod blok żeby zobaczyć na jakim etapie jesteś Liczę gorąco na to że się wyrobisz ze wszystkim do wiosny i się poganiamy na jakiejś imprezie bo zapowiada się dobry pogromca! Będzie kogo gonić Jeszcze jak bracia wpadną to powoli możemy zrobić mały CRX chalange
Hardcorowe pójście w permormęs

Trochę body mi nie pasuje, wolałbym piękną serię... no ale w tym projekcie nie chodzi o wygląd.


Ogólnie to mega kozak ! CRX są po prostu miodne

Gratulacje projektu, będę śledził go z wielką uwagą
+1 dla Ciebie spoonie. Nie wiem skąd mi się wziął ten rozmiar Tak chłodnica będzie z tyłu, już nawet wyciąłem diaxem dziurę na jej wylot. Body wymuszone poszerzeniem układu jezdnego i dolotem do trąbek. Nie jestem wielkim wielbicielem plastików, ale w tym wypadku nie widziałem innego wyjścia. Na felgi jest plan w stylu oczojębna kamizelka zielona. Zresztą zieleń i carbon bedą podokładane tam gdzie za dużo będzie powierzchni płaskobiałych

Arvidzie widzimy się na wiosne na pojeżdzawce, ale pod jednym warunkiem. Ja się wyrobię na bank bo mi od ch. wolnego zostało do wykorzystania. Pytanie czy Ty się wyrobisz z poduszkami?
no cóż, myślę, że to kwestia dwóch- trzech tygodni, będziemy na łączach!
Gr00bY jaskrawo zielone lub pomaranczowe dodatki bedą mistrz do białego

o, rajdowa nexia!

Grooby składaj tego batmobila i uderzymy nim na kebcia pod Sahare...
na tylnych bocznych szybach jeszcze powinno być motto Rafała - "Giń k..o"
Grooby składaj tego batmobila i uderzymy nim na kebcia pod Sahare...


albo do McDrive
sahara to już parę lat jadliwych kebciów nie robi....
Body to samo co u Krysia?
to jest projekt bardzo podziwiam i jednocześnie zazdroszczę. Jest to droga, którą również chętnie będę podążał w przyszłości niech się dzieje!
no Groobaskuuuu..gratulacje pieknie to wszystko wyglada, bez zbednych duperel w tym projekcie brak jdm? no nie wiem nie wiem...w koncu to nie ED tylko EE8 wiec jakby nie patrzec to rarytas buduj Grooby buduj,piekne sa takie projekty przypomina mi sie moj
Tak chłodnica będzie z tyłu, już nawet wyciąłem diaxem dziurę na jej wylot.

a jak bedzie doprowadzony dolot powietrza do niej? z boku beda wyciete dziury i zrobione prowadnice powietrza?
Jakie są + i - tak umieszczonej chłodnicy?
będzie chłodziła tylko na wsteku...
Jakie są + i - tak umieszczonej chłodnicy?


plusy:
przenosisz masę z przodu na tył,
w sportach kontaktowych, przy walnięciu przodem nie niszczysz sobie chłodnicy
można poprawić aerodynamikę przodu - ale trzeba uważać żeby utrzymać chłodzenie innych elementów oraz skierować powietrze tam gdzie sie chce

minusy:
dodatkowe metry przewodów, czyli dodatkowa masa oraz dodakowe miejsca w których się może coś spierdolić,
trzeba dobrze przemyśleć efektywność chłodzenia chłodnicy przez powietrze
trzeba dobrze przemyśleć jaki wpływ na działanie mają dodatkowe opory liniowe i miejscowe związane z dodatkowymi przewodami.
Czyli sporo rąbania żeby to miało ręce i nogi na koniec.
Jakie są + i - tak umieszczonej chłodnicy?




+ więcej miejsca w komorze
+ dociążenie tyłu
+ zwiększenie pojemności układu chłodniczego
- trzeba jakoś doprowadzić płyn do silnika
- przydałby się jakiś nawiew na tą chłodnicę
- problem z montażem
Plusy minusy jak wyżej. Zależało mi najbardziej na przeniesieniu masy na tył. O braki w chłodzeniu się nie martwie. W civicu po zastosowaniu pełnej grubej aluminiowej chłodnicy wentylator włączył mi się dwa razy przez dwa lata jazdy. Dużo więcej miejsc do awarii przewodów nie będzie gdyż jako, że Hio naumiał się spawać aluminium większość przewodów będzie "sztywna" z rurek alu. Bedą 4 wwiewy (dwa po bokach dwa od góry) więc da rade. Poza tym z przodu nie zostaje nic co mogłoby się uszkodzić po wypałowaniu przodem w plener, a to też ważne w takim wynalazku. Chłodnia oleju też ląduje w bagażniku stąd właściwie komora silnika będzie zabudowana z każdej strony bo plan zakłada płaską podłogę na całej długości.

Dużo więcej miejsc do awarii przewodów nie będzie gdyż jako, że Hio naumiał się spawać aluminium większość przewodów będzie "sztywna" z rurek alu.



a czy stop alu z którego wywtorzona jest taka rurka będzie odporny na korozję przy ciągłym kontakcie z płynem chłodniczym ?
Po to stosuje się płyn chłodniczy, a nie wodę. W ogromnej części samochodów stosowane są króćce aluminiowe seryjnie. Ba, większość samochodów ma obecnie chłodnice aluminiowe zamiast miedzianych. Da radę
Jeszcze jedno być może równie głupie pytanie czy to nie będzie przypadkiem podnosić temperatury w kabinie... w lato może nie być wesoło, zamknięte okna, brak klimy...
Bedą 4 wwiewy (dwa po bokach dwa od góry) więc da rade


i wylot w pasie tylnym, tak?
w lato może nie być wesoło



Grooby powinien trochę zrzucić więc to akurat bedzie plus...
czy to nie będzie przypadkiem podnosić temperatury w kabinie

w jaki sposob, skoro chlodnica bedzie umieszczona w tunelu powietrznym z wlotami po bokach i wyciagiem z tylu?
Po to robię lufciki przesuwane w przednich bocznych szybach. Natomiast w czasie jazdy z jednej strony cyrkulację będą zapewniać wloty z drugiej strony dziura z tyłu powinna robić dekompresję w kabinie. Tyle teorii - jak wyjdzie w praktyce na pewno napiszę

[ Dodano: 2009-12-18, 11:17 ]
ee.. chwila.. to nie robisz prowadnic powietrza tak, zeby chlodnia byla zabudowana?
Na pewno od wlotów będą szły węże giętkie takie jak do C.O. skierowane w wloty wentylatorów. Czy sam zespół chłodnic będzie zabudowany? Nie wiem jeszcze - zastanawiałem się nad zabudową płytami z carbonu bo i tak będę je kupował na boczki, podłogę i elementy deski.
a jak to bedzie funkcjonowac w deszczu? Przy ostrej ulewie moze Ci cale wnetrze obryzgac jak nie obudujesz...
Liczę na to, że co nie odparuje wyleci korkiem który jest w wnęce koła.
mysle, ze tak byloby najrozsadniej. budujac tunel z chlodnicami wewnatrz ukierunkujesz powietrze tak, zeby dmuchalo tylko przez chlodnice, a nie gdzies dookola po kabinie. wiatraki z tylu i dalej wyciag. wszystko w tunelu.
Wyjdzie w praniu. To są tematy którymi będę się martwił za "parę tygodni" jak wszystkie pójdzie zgodnie z planem.
A jak rozwiazesz sprawe pompy wody? Bo jedna seryjna w silniku z przodu dlugo nie przezyje pompujac tyle chlodziwa na 20-razy wiekszej dlugosci.
co mialoby spowodowac skrocenie zycia pompy? wieksza ilosc plynu? bo poza tym nic sie nie zmienia..
abys tylko dobrze ogarnał sprawe odpowietrzenia ukladu
co mialoby spowodowac skrocenie zycia pompy? wieksza ilosc plynu? bo poza tym nic sie nie zmienia..



Zamiast dwoch rurek po 30cm, masz rury po 2 metry...
Wiec zmienia sie bardzo duzo. Przepompowanie chlodziwa przez tak dlugi uklad wymaga znacznie wiecej energii niz przez krotki.

Mialem kiedys w aucie silnik z tylu i chlodnice z przodu...seryjne pompy wymienialem co miesiac, bo padala.
też miałem taki samochód i nic sie nie działo, nawet sie tak samo szybko nagrzewał.
spoon, przeciez nie pompujesz slupa wody, tylko wieksza ilosc plynu pod tym samym cisnieniem. takie cos ma chyba tylko troche wiekszego laga. nie widze powodu, dla ktorego pompa mialaby szybciej padac. w 2x2m rurki o srednicy 30mm wchodza prawie 3 litry wody. to taka masakra dla pompy?
A ta chłodnica będzie w pionie/poziomie? Seryjnie grawitacja też sporo pomaga bo płyn przepływa od góry do dołu przez chłodnicę. Poza tym trzeba by się zastanowić czy się nie będzie zapowietrzać... Ciekaw jestem bardzo jak to będzie wygladać. Ja też chcę "Lufick"

[ Dodano: 2009-12-18, 16:16 ]
No a teraz poprosimy co padało w takiej pompie. Bo nie widzę najmniejszego związku. Chłodnia powinna być w miarę w pionie. Jak posiedziałem nad tym tyłem to faktycznie zrobienie zabudowy żeby odgrodzić chłodnice o świata zewnętrzego nie będzie najmniejszym problemem.

Po dzisiejszych przemyśleniach chyba jednak rozbuduję klatkę do podłużnic - powinno dać radę
moze sie wygłupie

a nie myslales zeby robic pionierskiego crx rwd?
Myślałem - jeżeli już to tylko 4x4.
Już jest taki........
Na pewno nie taki jak ja myśle
Już jest taki........



i co z tego ziooom, rwd też już są. Dla mnie to zero radochy, że piewrszy w Polsce mam mieć coś tam. PIerwsze K w tym pierwsze K w tamtym, pierwsze K/H/F w owym, śmieszne to jest... ważne żeby się tym dobrze dokurwiało
ważne żeby się tym dobrze dokurwiało



Hahaha. Dokładnie
Dla mnie co by nie zrobić to i tak to rzeżba w gównie by była.
I tak samo nie jestem fanem "pierwsze coś w czymś". Jedyne co bym chciał zobaczyć to w pełni uliczny 4gen z Kserią (i z normalną maską..........).
Dla mnie co by nie zrobić to i tak to rzeżba w gównie by była.
I tak samo nie jestem fanem "pierwsze coś w czymś". Jedyne co bym chciał zobaczyć to w pełni uliczny 4gen z Kserią (i z normalną maską..........).



też bym chętnie zobaczył men, na ulicy i na torze też






Szukam takich wlotów. Nie wiecie gdzie można coś takiego upolować? Allegro sprawdziłem i poza toną innych wlotów takich nie spotkałem.
ale w PL szukasz? czy bez znaczenia?
Raczej w PL. Nie chce zapłacić miliona i czekać chuj wie ile
bo nie w PL to mają jakieś tu:

http://www.racerpartswhol...ory/Naca_Ducts2

i tu np.:

http://www.pitstopusa.com...CategoryID=2581

a w PL to może jakieś firmy związane z amatorskim lotnictwem mają na stanie?
Nadałyby. Tylko teraz takie znaleźć w PL

I takie z lexanu to już w ogóle mistrz

http://www.racerpartswhol...145/Naca_Ducts2
mówię ci, trza poszukać w jakichś firmach zaopatrujących profi modelarzy lotniczych czy coś w tym guście. te wloty NACA są szerzej stosowane w lotnictwie niż w motoryzacji...
a nie może Ci ktoś tego wystrugać? hmmm może coś na wzorzeć air ducta z 5 gena (tylko pewnie, przydałoby się coś większego):

nie jest to oczywiście to samo, ale na podstawie tego airducta może udaloby się coś ulepić. Może chłopak, który to ogarnia ulepi Ci od podstaw.
Mam taki łapak powietrza i jest wykonany profi, więc polecam.

[ Dodano: 2009-12-19, 10:06 ]
Jedyne co bym chciał zobaczyć to w pełni uliczny 4gen z Kserią

to sprzedawaj gumki i działaj!
Nie zrobiłbym tego nigdy......... niech się inni pakują w takie studnie.......
co do wlotu taki wyglada nawet niezle

http://www.honda-tech.com...666&postcount=4

tylko moze byc nieco za maly....
Zamówione te co podesłał mike o. także dzieki
gr00by, a macie tam u siebie gdzies na stacji e85? czy bedziesz kupowal banke 1000l etanolu, mieszal z benzyna i wlewal ? bo u nas w zachodniopomorskim to sie nigdzie z e85 sie nie spotkalem;/ - bo tez z checia bym to lal, a wiem, ze jak bedzie mi taka banka 1000litorwa stala w domu to nadlugo nie starczy w dupowozie, bo caly czas bede sobie lal i lal hehe
Wg. jakiejstam dyrektywy unii do końca roku bodajże tego ma się pojawić e85 na stacjach u nas. Ja jestem w dobrej myśli. Peugeota sluzbowczaka mam na co dzień także w najgorszym wypadku i tak nie będzie dramatu z podbieraniem W niemczech, czechach i na słowacji sprzedają to normalnie na stacjach także jadąc do brata w holandii w najgorszym wypadku bede robił zapasy.
no w dojczach tez widzialem na stacjach, do czech mam cala polske hehe, a odnosnie tej dyrektywy, to czytalem cos o bodajze maju tego roku, ze juz mialo byc na stacjach
Jestem w stanie się pogodzić z gorszym dostępem do tego paliwa z powodu korzyści wynikających z jego stosowania
MODEL:
CRX EE8 iVT 91 rok
ELEKTRONIKA:
- Tunerview II large dash kit
- komplet wskaźników STRI Club Sport
- OBD-I Crome naturalnie strojone bedzie przez Macka


Zapowiada sie bardzo ciekawie - już się nie mogę doczekać
O aucie i modyfikacjach wiedzialem od dawna ale dopiero czytajac temat uzmysłowiłem sobie jaka to kupa roboty.. trzymam kciuki za powodzenie projektu !!!

Mam nadzieje,ze na jakis naszych lokalnych imprezach typu Ułęż bedzie zamiatało nie tylko swoją klase
O aucie i modyfikacjach wiedzialem od dawna ale dopiero czytajac temat uzmysłowiłem sobie jaka to kupa roboty.. trzymam kciuki za powodzenie projektu !!!


Ralf,
Czy zainspirowany wczorajszą rozmową również budujesz B20 ?

Sorry za OT
ale chyba w CRVce

Civic bedze D (jak Duzo czesc) seria


wracajac do tematu jak ogladam takie projekty to az chce mi sie grzebac przy swoich zabawkach
Zacisk z evo miał tak niefortunnie uszy, że trzeba byłoby spawać zwrotnicę bo na adapter nie było miejsca. Nastąpiła zmiana na inne brembo z mocowaniem od czoła.

Więc aktualnie to wygląda tak:






Tarcza z którą zacisk oryginalnie wspolpracuje to 312mm. Na zdjęciu tarcza 320mm więc z powierzchnią pracy klocka powinno dać radę.
tak czy siak, dalej jest MĘSKO
Straciłem 4mm ze srednicy tarczy i 4mm z grubości. Nadal zostaje 320x28 więc tragedii nie ma

Zimo wypierdalaj - chce polakierować to gówno i złożyć do kupy
no Gr00bY jest czym się zatrzymać , ale mam nadzieje że przed założeniem wyczyścisz ten syf z zacisków?
Nie sądzę abym się nazbyt z tym pierdolił To są zaciski z rocznego samochodu. Zwrotnicę owszem wypiaskuję, ale zaciski karcherem przejadę. Więcej chemii nie będę stosował bo podejrzewam, że gumki od tłoczków nie będą szczęśliwe.
z karcherem też trzeba uważać żeby lakier nie obleciał
gumki od tłoczków nie będą szczęśliwe.



moze cfany ci zalatwi jakies trwalsze gumki
To fabryczne malowanie. Nie odleci.

A cfanćyś faktycznie mógłby się na coś przydać
Mistrz

Masz tam jeszcze gdzieś mój poliwęglan
Ukradli. A co chcesz wyciąć i mnie od razu?
320mm więc z powierzchnią pracy klocka powinno dać radę.




o ja pierdolę .....


sory ale tylko to mi się nasuwa na myśl o tym że to znajdzie się w tylko ee8 ...
Ukradli. A co chcesz wyciąć i mnie od razu?



Będę ogarniał temat w najbliższym czasie
o fuck, to w 16tkę Ci wejdzie taki hampel. Opony drogie będą. Będzie wyglądać bosko
A cfanćyś faktycznie mógłby się na coś przydać



Mówisz i masz dzisiaj otrzymałem L4 do końca miecha
Taki to pożyje

Będę ogarniał temat w najbliższym czasie



Nie zaszkodzi - ten arkusz poliweglanu "zdobi" filię intercarsu już z miesiąc

przetłusto
Lepiej kup dobre pasy . Bo to chyba szybko bedzie stawać .
Lepiej kup dobre pasy . Bo to chyba szybko bedzie stawać .



no no gratki - męski hebel... kto ostatni hamuje ten wygrywa
Grooby będzie przywiązany do fotela grubymi rzemieniami...
Grooby pamiętasz, jaki miałeś rostaw śrub w mocowaniu w pierwszym Brembo i jaki ma rozstaw jarzmo ??


Męsko .
Nie pamietam bo nawet tego nie mierzyłem. Niestety bardzo podobny co jak pisałem uniemożliwia dorobienie adaptera.



Wracając do tematu pedal box



Nie pamietam bo nawet tego nie mierzyłem. Niestety bardzo podobny co jak pisałem uniemożliwia dorobienie adaptera.



Wracając do tematu pedal box

Obrazek

Obrazek




można w tym czymś wyregulować wysokość pedałów wzgl. siebie oraz odległości między nimi?
Niby w jaki sposób? Nie bardzo rozumiem pytanie
fajny bajer pierwszy raz go widzę tutaj
jak się sprawdzi to zrobimy zamówienie grupowe
Nowe trąby złożone. Trzeba tylko airbox ulepić







Ciekawe, ciekawe Podobno ciężko się do tego przyzwyczaić. Zdaj relacje jak się na tym jeździ po wszystkim.

Nie ciężko. Jeździłem w zeszłym roku i byłem zadowolony

Przód tył będzie dorobiona możliwość. Na boki między sobą można co najwyżej podoginać pedały
Nie ciężko. Jeździłem w zeszłym roku i byłem zadowolony


Hmm, no to chyba sam będę musiał spróbować, bo kilkoro ludzi mówiło mi, że jest kupa, a kilkoro innych, że właśnie lepiej.

wiem, że pewnie masz to gdzieś ale trąbki i mocowanie ich fajnie wygląda w czerwonym VTH
Fajne trabki. Jakie przyrosty miałeś po tym modzie ?
Nigdy nie zmierzone. Ale jak dobrze pamiętam cięższym samochodem i na za szerokich R888 205/50R15 kończąc w połowie trójki ćwiartkę urwałem 0.3 sekundy.







Jaram się nimi tak, że musiałem wrzucić
wyglądają bardzo profi. Mógłbyś je składać i sprzedawać pod szyldem IC
To taka pierwsza na szybko przymiarka jak to będzie wyglądać Jak widać trąbki zamocowane na otwieracze od red bulla
Jak widać trąbki zamocowane na otwieracze od red bulla


napewno dodadza skrzydel
fajne mody sie dzieja , a te trabeczki to mnie juz dlugo mecza moze kiedys cos i ja pomodze w tym kierunku
musze zobaczyc go w akcji na tym calym setupie
trabki dobra sprawa i dobra reakcja na gaz w czasie jazdy wygladają si

ps. a wiesz ze długością trąbek można zmieniać charakterystyka przebiegu mocy/moomentu
Bardzo bardzo fajnie to wyglada . A trąbki ogarniete na miejscu czy z jebaja??
ps. a wiesz ze długością trąbek można zmieniać charakterystyka przebiegu mocy/moomentu



Akurat to grOOby wie nie od parady przecież zmienił ITB..........
coś jak TVIS w 4AGE i 3SGE


nie ważne - chce usłyszeć jak to bedzie morde darło
no spoko, nie sledze watka dokładnie, tak zapytałem ;]
Wiem. Jeździłem już na trąbkach w zeszłym roku.

Trąbki to można powiedzieć moje dziecko. Właściwie drugie podejście do ITB w moim wykonaniu
Moje będzie pierwsze kiedyś musi być ten pierwszy raz ;]

Jeśli to drugie to już masz ocykane co i jak zapewne.
Grubciu a co z wlotami?
Przyszly juz?
Chyba nie. Musze Showa przycisnąć co z nimi
Nie miałeś kapcia po 4 red bullach? Mnie wtedy już zaczyna język swędzieć i zastanawiam się czy inni tez tak mają
Powoli do przodu. Heble sprzymiarkowany







Między felgę a tarczę musiał pójść mały dystans bo jednak zbrakło miejsca na brembusa.
wygląda dość męsko.
Było dać fotke tego obdrapanego ATSa
No obfelgowanie miało chrzest bojowy. Wynik starcia 1:1 - felga porysowana trochę, ale i 20cm kawałek toru urwany
Robi wrażenie
W kwestii formalnej setup przodu wygląda więc tak:

Dunlop 205/620R17 mieszanka średnio twarda
ATS DTC 17x7.5" 5x114,3
Zacisk Brembo Megane F1 R26
Klocek na OEM Renault
Tarcza Brembo ORO STI 2004+ 326x30
Dystans 4mm między tarczę a felgę

Docelowo tylko klocek na jakieś DS2500/DS3000 pomienić i będzie git.
Fajnie że trąbki są łączone z częścią kolektora za pomocą gumy - można podbić na hamkę i zobaczyć co da jak się ją zmieni na dłuższą bądź krutszą... O ile miejsca starczy.
No właśnie oprócz tego, że spasowanie tego tak, żeby na gumie nie było progu spowodowało u mnie wielokrotną białą gorączkę to właśnie tak kombinowałem, żeby można było delikatne korekty robić. Natomiast z doświadczenia po poprzednich trąbkach wiem, że ta długość powinna być optymalna. Wyliczona z oczekiwanych obrotów i długości od końca trąbki do końca zaworu.
Kurcze szkoda że nie shamowałeś auta przed ITB i po jego zapodaniu...
U Siebie w sunnym za cel postawiłem sobie granicę 250KM i nie wiem czy iśćw ITB czy poprostu rąbnąć przepustnicę z Q45 fi 85mm i do tego zrobić jakiś porządny dolot i oczywiście customową górną połowkę kolektora ssącego...
Dunlop 205/620R17 mieszanka średnio twarda



duże koło wsadzasz do tego malutkiego wozu Obawiam się że przy mocnej glebie zabraknie nadkola w sensie będzie tarło o blachę nadkola. Na pewno dystanse pomogą, ale będzie ciężko...
Bedzie dobrze. Przeciez mam wahacze dalej na zewnatrz wysuniete na sankach i blotniki poszerzone. A nadkoli nie planuje zakladac
mysle ze jeszcze nie raz nie dwa to napisze w tym watku KOT!!
Gr00bY, skąd wystrzasnąłeś trąbki (chodzi mi o same velocity stacki)?
USA. Ebay konkretnie. Kupiłem w sumie 3 komplety.
o to jakieś ci zostały
Ja u siebie chce zrobić dużą puszkę zbiorczą w środku w niej właśnie trąbki no i dochodzić poweitrze do niej będzie z przepustnicy fi 85mm
Zaraz CI PW klepnę odnośnie trąbek
No i polakierowane. Fotek nie ma bo... nie naładowałem baterii. Jutro jak będę go przewoził coś może zrobię.


EDIT:


No prawie nie ma







jest progres groznie wyglada
Zło
Oj grubasne te hample funkcjonalnosc funkcjonalnoscia, ale jak to pieknie wyglada


Locked and loaded.



Nareszcie w domu
ty jak ty go wcisnołeś do tego garażu ??
Na siłę. Tak jak do tej srebrnej waszki Ważne, że nie kapie i nie zardzewieje od razu Muszę przeprowadzić deburdelizacje powierzchni tam bo miejsca trochę jest tylko trzeba graty przemieszać. No w weekend jakoś zawieszenie i heble + koła sobie muszę poprzymierzać.
No w weekend jakoś zawieszenie i heble + koła sobie muszę poprzymierzać.


i smigamy do Czech

Dżejms jaka lawetka profi
chyba pomalowal lawete ]
ale ladny ten crx mozna powiedziec hmmm na wypasie
ale borsuk , Ziom Ty tym może za parę miesięcy zaczniesz jeździć, jak to jest w takim stanie.
Spokojna Twa rozczochrana. Urlop zaklepany, puzzle są, teraz tylko lepić
Spokojna Twa rozczochrana. Urlop zaklepany, puzzle są, teraz tylko lepić



Telefon jeszcze wyłącz, i krzesaj iskry! Czekam na efekt, powinno urywać sufity!
Będzie kozak.. stwierdzenie "hill climb edition" do czegoś zobowiązuje... to auto powinno być zbudowane bez absolutnie żadnych półśrodków.. z tego co widzę to tak właśnie jest budowane. Śledzę z zaciekawieniem ten projekt i czekam na efekt końcowy.
efekt końcowy to będzie taki, że auto będzie służyło do palenia lolków i picia piwa w zimę...
chyba pomalowal lawete ]
ale ladny ten crx mozna powiedziec hmmm na wypasie




Od Lawety to ty sie odwal








Żeby nie było, że w weekend nic nie robiłem...
dawaj po półosie Ziom
Żeby nie było, że w weekend nic nie robiłem...[/quote]

nie przesadzaj
Żeby nie było, że w weekend nic nie robiłem...



nie przesadzaj [/quote]
niech dziala a nie go stresujesz
działa działa dobre ruchy w weekend poczynil nawet sie nic nie chwali ;p
Nie co chwalić dnia.....
Nie co chwalić dnia.....


chwal się bo jest czym
Będzie madafaka opór zapierdalacz.

Mocne evo itp. bójcie się
Za rok może dwa


Zwrotnica z heblem i kołem przymierzona. Jeszcze bez poszerzonych san więc koło wyjdzie dołem na zewnątrz 1.5-2cm.