MODEL: Honda Civic EG4, 93 rok, HB
SILNIK: seria D15B2, swap na JDM D15B(robi się)
UKLAD DOLOTOWY: seria,
UKLAD WYDECHOWY: seria,
ELEKTRONIKA: seria,
UKLAD NAPĘDOWY: seria,
ZAWIESZENIE: seria,
UKLAD HAMULCOWY: seria,
BODY-KIT: seria,
ŚRODEK: seria,
CAR-AUDIO: nie uznaje, ale coś gra,
INNE: 2X Buckle Up na szybach,
MOC: powinna być seria
Dawaj fotki bo mi się Twoja Honda podoba..
Pare pierdół z USA!







a co taki filtr mugenowy daje
i czemu jeden a co potem na seri czy sie czysci je?
filtr jak filtr. tyle ze Mjugen
nie kupiłem go! dostałem gratis za duże zamówienie! nie tylko ja kupowałem! i tak już se przyszedł do mnie :hyhy:
aha
Jakie Advany zakładasz? I jak wyglądają koszty tego typu opon?
to są tylko wlepy! opony założe yoko avs sport, ale nie advan! na advany mnie nie stać!
nie wrzucam fotek auta, by nie było zaraz odzewu, że sotck! pierwsze foty walne jak będzie chociaż 1/3 pracy ukończona!
dawaj , nie rób scen!
jakies rulezy panuja, wiec daj jakis sensowny opis i foty.
jakies rulezy panuja, wiec daj jakis sensowny opis i foty.



:rotfl: Pati jak mnie pamięć nie myli to ty byłeś pierwszy, który zjebał mnie, że pokazuje auto, ale nic w nim szczególnego bo stock! jeszcze na starych śmieciach! :hyhy: moge napisać z grupsza jakie mam plany, a dalej
We will see in september!
to zrob wg. regulaminu bo block i elmer na noc.
dobra saksuj Pit ot, a ja już zmieniam!
Nie wiem czy to dobry pomysł do jazdy na codzień z tym korkiem 1.3 barowym.
Nie wiem czy to dobry pomysł do jazdy na codzień z tym korkiem 1.3 barowym.



dlaczego?? wytłumacz! :hyhy:
Generalnie wysokociśnieniowe korki stosuje się w sporcie, wyższe ciśnienie podwyższa temperaturę wrzenia płynu, co oczywiście pozwala na skuteczne działanie tego płynu w wyższych temperaturach. Z tą jedną uwagą, że w sporcie używa się grubych, wytrzymałych chłodnic. Nie wiem jak wysokie ciśnienie zniesie seryjna chłodnica, zwłaszcza, jeśli nie będzie zupełnie nowa.
hehe to mam fuksa bo w październiku zmieniłem chłodnicę na nówke! ale dzięki! na koyo nie będe wymieniał :hyhy:
czy korek ma takie wielkie znaczenie? myslalem ze jak jest jakis lepszy to poprostu wiecej zniesie. elemer rozwin to bardziej, zaciekawilo mnie to
Chodzi o to, ze plyn w zbiorniczku wyrownawczym bedzie sie pozniej podnosil (jak bedzie wieksza temperatura plynu-wieksze jego cisnienie?), czyli w ukladzie bedzie cisnienie max. takie jakie zniesie korek, czyli w tym wypadku 1.35bara. Czyli ze co? Jak bedzie wieksze cisnienie to plyn bedzie szybciej krazyc a jednoczesnie szybciej oddawac temperature? Dobrze to wykombinowalem?
wyższe ciśnienie podwyższa temperaturę wrzenia płynu

czyli lepiej miec większy presiur i co za tym idzie bardziej wytrzymały układ, zeby chłodzenie było dłuzej wydajne jo?
Tak, generalnie najlepiej mieć maksymalne ciśnienie na jakie pozwala chłodnica.
Przy większym ciśnieniu płyn lepiej odbiera ciepło z głowicy i bloku, jednocześnie szybciej oddaje ciepło chłodnicy (OK, powiedzmy szybciej krąży w układzie) i podwyższa się temp. wrzenia, co zmniejsza ryzyko zagotowania płynu. Chodzi o to, że możemy mieć dalej skuteczne chłodzenie nawet przy temp. chłodziwa powyżej 100 st. C.

Gdzieś czytałem, że racingowe chłodnice radzą sobie z ciśnieniami nawet od 1.5-2.0 bara. Nie wiem jak seria, ale przy sprawnym całym układzie seryjne (0.9 lub 1.1, nie pamiętam) wystarcza - i tak w normalnej eksploatacji nie gotujemy silników.
Chodzi o to, że możemy mieć dalej skuteczne chłodzenie nawet przy temp. chłodziwa powyżej 100 st. C.


tak, tylko czy wytrzyma to glowica silnika a wlasciwie uszczelka pod glowica?
(OK, powiedzmy szybciej krąży w układzie)

nie OK bo niby dlaczego.
No nie krąży szybciej w sensie stricto, bo to zależy od pompy wody, ale szybciej zachodzi konwekcja wewnętrzna ze względu na wyższą temperaturę i ciśnienie (większa energia kinetyczna cząsteczek). Dlatego napisałem "powiedzmy", nie chodziło mi o zwiększenie prędkości przepływu płynu.
dobra czas odświeżyć swój temacik! zakupiłem d15b i teraz będe się szykował na przekładke! jestem na etapie szukania odpowiedniego warsztatu i rąk do pracy, co nie jest taki proste jeśli nie chce się dać 2k za całkowity koszt przełożenia! niestety takie ofert dostaje jeśli są chętni mechanicy na forum, co potrafią wykonać taniej tą usługe, lub dysponujecie dobrym sprawdzonym kontaktem w trójmieście, to prosze o kontakt na pm! wiem, ze pracy będzie sporo, bo stary silnik to d15b2, więc tzreba będzie położyć całą wiązke i elektryka zapewne to będzie największe wyzwanie, ale czy 2 tysiaki, to nie za dużo?!
Obiło mi się o uszy że w Krakowie ktoś to robi za 500zł :niepewny:
nie no 500 to jak nie zobacze to nie uwierze ja myśle, że rozsądna cena to 1000-1300(w zależności od tego co będzie do zrobienia) plus płyny i części do wymiana rozrządu! czyli na miło by było w 1,5 k się zmieścić! Kraków to zdecydowanie za daleko!
nie sadze, zeby trzeba bylo wydawac wiecej niz 1000zl w Twoim przyadku Kevin
no było by miło, tylko kto to zrobi za 1k?? tak wogóle do znawców! czy łapy w solniczce są takie same jak u mnie i nie bedzie trzeba ich przerabiać??
silnik pasuje sztuka w sztuke. skrzyni nie ma koniecznosci wymieniac, bo rozni sie jedynie przelozeniami. wiązka jest praktycznie taka sama, a jej wymiana to pryszcz - wypinasz jedna, wpinasz drugą. może być troche skracania albo zwijania bo jest z rhd. potrzebujesz linkę gazu, sprzęgła i to chyba tyle. w wawie by Ci to za 800 zrobili.
pati to dawaj kontak do wawy! mam tam full znajomych, wiec z noclegiem zadne problem! z transportem 1k i wsio jade do domu :hyhy:
no i stało się :hyhy: ! dziś o 12 zjechała do mnie kupa ciężkiego złomu z napisem vtec na pokrywie! nie wiem ile waży takie cholerstwo, ale jakoś zwaliliśmy złoma z kierowcą i moim starym do garażu! teraz nie mam pojęcia kiedy swap i gdzie , ale ważne, że mam go już u siebie,a mysleć będe potem! nie jest to może b16, który śni mi się po nocach ,ale musiałem wybrać taką opcje, by nie waliła zbytnio po kieszeni! jak trafny, lub nie okazał się mój wybór dowiem się dopiero jak silnik będzie już w aucie! a teraz pare fotek!





kto to wszystko rozplącze :przestraszony: i poskłada do kupy!

Wykastrowany* VTEC też daje rade.

*Wszystkie prawa zastrzeżone.
panie!!---a kiedy pan sie pojawisz na jakims spocie??
wtyczek moc
nie jestem mocno obeznany w hondowskich motorkach więc może mi ktoś napisać jaka różnica (mocowa na papierku) jest między tym co jest w aucie a tym co ma być?
90 vs 130 :]
panie!!---a kiedy pan sie pojawisz na jakims spocie??



narazie z tego co wiem, to był jeden :hyhy: Chciałem być, ale po robocie na obczyźnie na pierwszym miejscu jest rodzina no, ale zaraz potem JDM :rotfl: napewno na zlocie mnie zobaczysz! chce podziwiać Twoje VTI :hyhy:
byly juz dwa--ten 2 odbyl sie w pruszczu przyokazji 1/4 :hyhy:
90 vs 130 :]



Tylo czy na naszym paliwie bedzie te 130
VPWR Racing 99+ powinien dac rade
I jak ściągnąć z ECU blokadę przy 180km/h. Kolega Furious może?
VPWR Racing 99+ powinien dac rade



LOL na takiej waszce to chyba do kościoła tylko :rotfl:

CMQ rzeczywiście trzeba bedze zdjąć blokade, ale tym będe się martwił potem, a może angol sobie zciągnął ?? był by fuks, choć to 1% szansy, że się trafi! :kwasny:
I jak ściągnąć z ECU blokadę przy 180km/h


Greddy chyba takie urządzenia robi
e tam. Furious Ci to zrobi. szukaj na CKPL
don't say thanks
http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?t=17595
thanks!
Przeraża mnie to pudło z kabelkami Ale życzę Ci jak najszybszego i udanego przeszczepu.. :cool:
a w dupe :hyhy: wkleje pare fotek tej anty jdm-owej spierdoliny :wstyd:







Kevin ostro widze tuningujesz samochód, tak trzymaj ziom.
Kevin ostro widze tuningujesz samochód, tak trzymaj ziom.



ssij
fajne mody :hyhy:
fajna kurwa szyba i się odpierdolta dostałem ją już z samochode i jej nie ruszam, bo ogrzewanie pójdzie, a na nówke szkoda kasy! :wstyd:
prawie taka ladna jak moja ex

kiedy wstawiasz silnik? wiazka nie jest taka straszna jak ja maluja
w przyszłym tygodniu jade na wakacje i jak wróce pomyśle o dokładnym terminie! najlepiej by było, żeby ktoś kupi mój stary silnik, by pokryć część robocizny!
http://www.passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=425
co ty masz za ramki pod rejestracjom? :wstyd:
co ty masz za ramki pod rejestracjom? :wstyd:



dokladnie takie jak myslisz :luka:
co ty masz za ramki pod rejestracjom? :wstyd:



wiem! wstyd :wstyd: :wstyd: :wstyd: po trzykroć wstyd! jak inne wpadną mi włapy zmieniam odrazu! :rotfl:
salony samochodowe rozdaja je za free. np. taki fiat. ewentualnie zamaluj szprajem.
salony samochodowe rozdaja je za free. np. taki fiat. ewentualnie zamaluj szprajem.



wiem o tym! :wstyd: ale trzeba chcieć tam podjechać, a mi się jakoś nie chce! kiedyś przy okazji jak odwiedze ASO Hondy, to sobie wezmę! zreszto ile razy nie zajade do panów z xxxxxxx to jak zwykle przekładają na swoje! :rotfl:
lub pojdz i kup nowe, czarne - w Norauto za 10zł. Byłes w anglii to masz hajs nie.

btw. dlaczego ten temat ma 5 stron? na kazdej stronie te same zdjecia auta, te same, zadne mody, tylko inna pora roku
lub pojdz i kup nowe, czarne - w Norauto za 10zł. Byłes w anglii to masz hajs nie.

Albo wpadnij do mnie na dzielnie i kup ramki za koło 5 PLN w Bomisie.
dokładnie
jak zadne mody a window tint? :rotfl:
lub pojdz i kup nowe, czarne - w Norauto za 10zł. Byłes w anglii to masz hajs nie.

btw. dlaczego ten temat ma 5 stron? na kazdej stronie te same zdjecia auta, te same, zadne mody, tylko inna pora roku



to po huj pierdolita o ramkach na dwie strony :rotfl: :rotfl: Pit zrób mi tu czystke z tych ramek do huja!!!

Sam ssij :rotfl:
dziś dzięki ST dotarły do mnie heble! czytając mase super postów o hamulcach można było zgłupieć. tyle postów ile userów! czy dobrze wybrałem to się okaże!

Dzięki Elmer za szybką realizację

Ps. Fajną masz gałe Elmer!!!

Nie ma sprawy Kevin, cieszę, że mogłem pomóc i obyś się szybko rozpierdolił
a masz udzialy w blacharni?
od czasu założenia klocków i tarcz zrobiłem autem już ponad 500 km i mysle, że już się dotarły :hyhy: wrażenia są takie, że auto zdecydowanie lepiej hamuje! różnica jest diametralna! moje stare tarcze były tak wysłużone i pogięte, że nawet na złom by się nie nadawały , a klocki praktycznie miały 0 okładziny! więc wsumie nawet jak założył bym coś z JC było by lepiej
No to klasa, zmień płyn i pokatuj trochę hamulce jak będzie sucho :hyhy:

btw. dlaczego ten temat ma 5 stron? na kazdej stronie te same zdjecia auta, te same, zadne mody, tylko inna pora roku



a maiły byc karbony itp... duzo gada...mało robi

Nie ma co jatrzyc...
Zonk, powiedz to Kevinowi na PM i najwyżej dajcie se po razie. Tylko uważaj, bo Kev coś ćwiczy.

BTW z tego co wiem Kev ma na co wydawać a i tak coś tam przy aucie robi.
hmm..? dzięki za rozbudowanie mojego tamtu na kolejną stronę i cenne uwagi zonk! napewno się przydadzą!
hmm..? dzięki za rozbudowanie mojego tamtu na kolejną stronę i cenne uwagi zonk! napewno się przydadzą!



prosze Cie bardzo
czytałem na ckpl właśnie, kurwa mac - wystrzeliłbym takie skurwysyństwo :kwasny:
ziomku zycze Ci zeby sie odnalazła :zalamany:
j/w

co skurw....... :zdegustowany:
Zamykam z nadzieją że jak się auto znajdzie to otworzymy.