SILNIK: D13B2 -swap na b18c4
UKLAD DOLOTOWY: stożek k&n, kompresor Vortech, powercooler Vortech (wodny IC), ssący skunk2, uszczelka hondata, pompa paliwa walbro
UKLAD WYDECHOWY: kolektor kamikaze 2,5 cala dedykowany pod kompresor, reszta przelot 2.5cala na dwóch tłumikach przelotowych M-tech
ELEKTRONIKA: przejście z obd2 na obd1 modded by Artur Vtec od 5100 odcinka 8200 obr./min.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria z lsd, sprzęgło organiczne ACT/F1 Racing przerobione na spiek u Radzikowskiego
ZAWIESZENIE: koni sport z reg. twardości, camber kit skunk2 pro+ przód i tył, rota attack 15', toyo r888 przód, yokohama parada spec 2 tył
UKLAD HAMULCOWY: tarcze: EBC 282mm przód, EBC 242mm tył, klocki ATE, serwo i pompa VTI
BODY-KIT: progi, lusterka w kolorze nadwozia
ŚRODEK: dwa kubły, zegary indiglo
CAR-AUDIO: była zabudowa bagażnika ale okazała sie za ciężka i jest vtec
MOC: seria: właściwie 75km -->169KM po przeróbkach:289km/253nm












