SILNIK: D13B2 -swap na b18c4
UKLAD DOLOTOWY: stożek k&n, kompresor Vortech, powercooler Vortech (wodny IC), ssący skunk2, uszczelka hondata, pompa paliwa walbro
UKLAD WYDECHOWY: kolektor kamikaze 2,5 cala dedykowany pod kompresor, reszta przelot 2.5cala na dwóch tłumikach przelotowych M-tech
ELEKTRONIKA: przejście z obd2 na obd1 modded by Artur Vtec od 5100 odcinka 8200 obr./min.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria z lsd, sprzęgło organiczne ACT/F1 Racing przerobione na spiek u Radzikowskiego
ZAWIESZENIE: koni sport z reg. twardości, camber kit skunk2 pro+ przód i tył, rota attack 15', toyo r888 przód, yokohama parada spec 2 tył
UKLAD HAMULCOWY: tarcze: EBC 282mm przód, EBC 242mm tył, klocki ATE, serwo i pompa VTI
BODY-KIT: progi, lusterka w kolorze nadwozia
ŚRODEK: dwa kubły, zegary indiglo
CAR-AUDIO: była zabudowa bagażnika ale okazała sie za ciężka i jest vtec
MOC: seria: właściwie 75km -->169KM po przeróbkach:289km/253nm
![](http://img513.imageshack.us/img513/4285/hanka1nn1.th.jpg)
![](http://img185.imageshack.us/img185/6840/hanka3ra9.th.jpg)
![](http://img411.imageshack.us/img411/8827/hanka2wy8.th.jpg)
![](http://img529.imageshack.us/img529/8185/hanka4hb1.th.jpg)
![](http://img53.imageshack.us/img53/6968/hanka6jpgfr8.th.jpg)
![](http://img392.imageshack.us/img392/9462/may080pc7.th.jpg)
![](http://img392.imageshack.us/images/thpix.gif)
![](http://img378.imageshack.us/img378/4983/may079bi5.th.jpg)
![](http://img392.imageshack.us/img392/2334/may081mw6.th.jpg)
![](http://img48.imageshack.us/img48/4576/skanuj0004t.th.jpg)
![](http://img12.imageshack.us/img12/1798/dsc0106x.jpg)
![](http://img210.imageshack.us/img210/3513/dsc0102.jpg)
![](http://img7.imageshack.us/img7/903/dsc0100saa.jpg)