MODEL: 1993, EG3, Honda Civic Hatchback
SILNIK: D13B2 -swap na b18c4
UKLAD DOLOTOWY: stożek k&n, kompresor Vortech, powercooler Vortech (wodny IC), ssący skunk2, uszczelka hondata, pompa paliwa walbro
UKLAD WYDECHOWY: kolektor kamikaze 2,5 cala dedykowany pod kompresor, reszta przelot 2.5cala na dwóch tłumikach przelotowych M-tech
ELEKTRONIKA: przejście z obd2 na obd1 modded by Artur Vtec od 5100 odcinka 8200 obr./min.
UKLAD NAPĘDOWY: skrzynia seria z lsd, sprzęgło organiczne ACT/F1 Racing przerobione na spiek u Radzikowskiego
ZAWIESZENIE: koni sport z reg. twardości, camber kit skunk2 pro+ przód i tył, rota attack 15', toyo r888 przód, yokohama parada spec 2 tył
UKLAD HAMULCOWY: tarcze: EBC 282mm przód, EBC 242mm tył, klocki ATE, serwo i pompa VTI
BODY-KIT: progi, lusterka w kolorze nadwozia
ŚRODEK: dwa kubły, zegary indiglo
CAR-AUDIO: była zabudowa bagażnika ale okazała sie za ciężka i jest vtec
MOC: seria: właściwie 75km -->169KM po przeróbkach:289km/253nm








egg doinwestowany, powiedz jak z trakcją, oczywiście nie pytam o mokre, widzę r888. Wyrabiają w tym setupie? z heblami chyba gorzej.

mierzyłeś gtechem?

Raczej cicho ciemny, można się zdziwić
r888 dają rade heble na zdjęciach to 260mm teraz są 282 ale nie mam nowych fotek, tu filmik z przyśpieszenia na toyo t1r w dwie osoby z pełnym wnętrzem

http://www.youtube.com/wa...re=channel_page
Mistrz
vortech to jest to o czym marzę, piękna sprawa, przyspieszenie też całkiem kulturalne+ na wypasie;) pozdrawiam, śliczna sprawa. tylko nie sprzedawaj od razu
odcinka {8200.obr/min.} ładnie
fak,brak slow sliczne jajko
moment rośnie do samego końca, to musi być fajne uczucie ciekawe auto!
290 kuni na seryjnym motorze?
Widziałem w akcji na Śniatowie i powiem że daje rade:)
I do tego mega cicho ciemny look

Gratuluje projektu i do zobaczenia na Śniatowie (I hope)
niezly wynik, musi niezle popierd*lać
latające jajko hehehe ;] robi wrażenie panie!

pogratulować

tak z ciekawości dużo pali??
tyle ile musi. stać Cię na konia, stać Cię na siano.
289KM na seryjnym silniku na doładowaniu raptem 0,55 bara?!
Szok!
Rewelacyjnie wygląda pod maską ten kompresorek z wodnym IC

Na filmie też miał taką moc? Chyba mniejszą?
mesko!

a do tego ladne kolo
IC wodny robi swoje, ciekawe ile KM zyskuje się dzięki niemu
niezle na seryjnym silniczku 290 kucy.....
musi to strasznie zadupczac !!!
IC wodny robi swoje, ciekawe ile KM zyskuje się dzięki niemu



google mówi że:

B16 Vortech KIT ~218KM
B16 Vortech KIT + water IC ~277KM
nie zmienia to faktu, ze wic jest w tym wypadku rozwiazaniem dosc efektywnym
Super pomysł i wszystko cacy jak trzeba. Pięknie jedzie
Kozacki projekt Nieza moc, dla mnie miazga GRATULUJE!:)
widzialem na zlocie scs w wilczych laskach kozak!!!!!