MODEL: EG4

SILNIK 1:

D15B2 - był ale z nim nie koniec pracy mianowicie silnik będzie odremontowany i trafi do Jazza mk1

plany do d15b2:

DPI MPFI-wykonano
obróbka głowicy Z6 (polerowanie kanałów dolotowych w głowicy, wymiana uszczelniaczy, odrestaurowanie) -w trakcie
wymiana głowicy z B2 na Z6 (minime) -w trakcie

SILNIK 2:

D16Z6 -wsadzony
zalany olejem Motul 6100+ 10W40
Porting Głowicy -w trakcie
Wymiana uszczelniaczy i pierścieni -wykonać
Wałek CROWER -wykonać
Tłoki CP -wykonać
Korby EAGLE -wykonać
Talerzyki Supertech -wykonać

regulowane kółko rozrządu -czeka na założenie
strojenie -wykonać

UKLAD DOLOTOWY:

CAI -wykonano
Zobaczymy jak bedzie z finansami ale na wiosnę powinno wlecieć Turbo, ogólnie planuje przełamać barierę 250 KM a co dalej... zobaczymy -na wiosnę


UKLAD WYDECHOWY:

kolektor 4-2-1 -Wykonano
wydech 2 ' -Wykonano
tłumik WM Sport -Wykonano

ELEKTRONIKA:

shiftlight
Vtec @4500 rpm-wykonano
procedura startowa @4 k rpm -wykonać
strojenie -wykonać

plany:
wymiana komputera na PM6 -Wykonano

UKLAD NAPĘDOWY:

seria

plany:
sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm / 300 HP) -czeka na założenie
Hybrydowa skrzynia biegów z głównym FWd od Concerto -wykonać
LSD -wykonać


ZAWIESZENIE:
seria

plany:

Rozpórka od VTI -Wykonano

rzucić nią na glebę -wykonać

Wymiana układu kierowniczego (bo stary był tak wychechłany że na lewej stronie koło miało ok 3 - 5 stopni swobodnego ruchu ) +Wymiana końcówek drążków na drążki "555" -Wykonano i świetnie się teraz prowadzi

UKLAD HAMULCOWY:

Seria

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze -wykonać

BODY-KIT:

jak narazie seria

plany:
Jakieś Ładne alu 15' -wykonano
Tylne Lampy USDM-wykonano
Lotka Spoon -wykonać
Przemalowanie maski na czarno -wykonać
Przemalowanie tylnej klapy na czarno -wykonać
Przemalowanie całego autka na standardowy kolor (B-62P) -wykonać

ŚRODEK:

prawie seria

plany:
pozbyć się wieśniacko wykonanej niebieskiej tapicery -prawie wykonano(jeszcze tylko hebel ręczny)

CAR-AUDIO:

jakieś chińskie radio
2x tweetery na przodzie
2x Magnat z tyłu (2x230 W - 70 W w RMS)
1x Blaupunkt GTA Special MKII - 400 W
1x tuba blaupunkt 400 W
1x Kondensator Toxic 1 F (bo światła przygasały)
plany:
BRAK

INNE:
jak narazie brak

ZDJĘCIA:


AKTUALNE:






No i SWAP wykonany:)


przed robotą:



podczas:



bez tego zdjecia swap by sie nie udał:



gotowe:




a tak było do niedawna:














-------------------------------------------------
Montaż MPFI
-------------------------------------------------

Przed:



I Po:



-------------------------------------------------

mały update z postepów (niekoniecznie związanych z mocą

dotarła paczka, a w niej:


Honda dostała nowy wydech 2', kolektor wydechowy 4-2-1 i felgi z oponkami :




a tak się prezentuje na felgach




Aktualizacja:











Autko na razie jeździ na zimówkach, tamte felgi niedługo zmienią właściciela i wlecą jakieś fele z oferty firmy ROTA


Porting in progress:










i blok również wrócił:







a jak narazie to co sądzicie ?


-------------------------------------------------

MOC:

wcześniej 90 KM potem ok. 105-106 KM a teraz to się okaże jak wystroi się i zhamuje



Status: w trakcie....
co sądzicie ?


słabo...
chyba się pożegnamy bo pomyliłeś fora.
tja
bedzie zrobiony taki myk, że bez problemu sięgnę do 220 KM ;p


Ciekawe... BTW - zaczyna się od tego co się ma ;] ja zacząłem od EG4 i jak sam widzisz - ciągle coś ogarniam. ciekwe czy jakbys zarabial 950 zł/mc. to bys tak ogarnał autko od lipca 2009 ;p pozatym tak krytykujesz moje autko, a niewiesz ze np. za pare mc. bedzie zrobiony taki myk, że bez problemu sięgnę do 220 KM ;p tylko wiesz.... nie ma jak to pokrytykować kogoś od razu ;p jak bedzie okazja to ustawimy się na kreskę i wtedy zobaczymy czy będzie


spoko, fajnie że masz taką pasję, dłubiesz sam przy samochodzie itd. ale za grosz tu JDMu i taka jest prawda. Forum ukształtowane jest w jednym kierunku, w stronę JDMu a do tego jeszcze bardzo daleka droga w Twoim projekcie.

Powodzenia w realizacji planów.

Jack nie ustawiaj sie z nikim na kreski bo każdy moze zrobic tak zeby po prostej auto gnało. Przeczytaj regulamin tego forum i bedziesz wiedzial, ze to auto tutaj nie pasuje nie ważne z jaką mocą.
do tego jeszcze bardzo daleka droga w Twoim projekcie.

staram się jak mogę z resztą... dajcie mi trochę czasu

[ Dodano: 2010-01-26, 10:30 ]
no i pokonal Was, Wasza wlasna bronia.

pamietajcie, ze kazdy kiedys zaczyna
Chłopaki - może zamiast krytykowania po prostu mi doradzicie co według Was mógłbym zrobić w najbliższym czasie żeby doprowadzić autko do ładu i w kierunku JDM ? jakie zawieszenie zanabyć i jakie felgi ? będę bardzo wdzięczny za opinię i sugestie

PS: niechce robić tutaj OT i przepraszam wszystkich, którym wjechałem na ambicje albo w jakikolwiek sposób obraziłem.

Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na Wasze propozycję
ciekwe czy jakbys zarabial 950 zł/mc.



zmień robote...
Dajcie chlopakowi troche luzu Wystarczy go naprowadzic a widac ze sie stara

Emre, ale ty kur*a madry jestes
Popieram... każdy ma prace jaką ma jeden wyciąga 5000tysi drugi 1000zł
Można pokierować nim co i jak zrobić musi ale to też musi mu odpowiadać.
Zobaczymy co wyjdzie jak nie tak jak trzeba to wtedy zamkniemy temat.
jak dla mnie felgi obowiązkowo inne...ja lubię stan ori z małymi odchyłami
felgi juz szukają nowego właściciela także o to sie nie ma co bać
Powodzenia Jack. Gratuluje zapału i możliwości dłubania przy własnym samochodzie.
wiesz co do rot też bym sie zastanawiał...poszukaj na allegro tam czasem można trafić coś fajnego...do remontu...ale widząc ze masz warunki do takich prac to możesz czegoś poszukać...
a na jakich felgach się Panu widzi ?
Emre, ale ty kur*a madry jestes



wiadomo...
a na jakich felgach się Panu widzi ?


To tobie ma się widzieć a nie mi...ja najbardziej lubiłem w stylu JDM szprychowe felgi....
na poczatek odklej te wszystkie zbedne stickery, pozniej mozesz szukac felg
Przede wszystkim, powodzenia we wprowadzaniu JDM look.

Zaciekawiłeś mnie tym, że chcesz mieć VTEC'a na OBD0. Planujesz przeróbkę kompa przez dolutowanie odpowiednich kostek i poprowadzenie dodatkowych kabli? Czy może jakieś Apexi do sterowania VTAKiem będzie grane?
obd1 o niebo lepsze !! poco kombinowac z obd0 taka moja rada
sam robi auto i za to duży plus! niepotrzebnie się aż tak czepiacie.
sam robi auto i za to duży plus! niepotrzebnie się aż tak czepiacie


tak i za to wielkie pokłony, ale JDMu tu za grosz... w planach też nie najlepiej...
moze i prawdziwego jdmu jak czesci spoon, mugen czy chocby oem z wersji jdm tu nie ma, ale nie jest zle. cos sie z autem dzieje, mody bardziej nastawione na performance niz styling, czyli nieraz tak lansowane 3 slowa: function over fashion. w jdmstyle nie powinno chodzic przeciez tak bardzo o lans 'metkami'. dojda ladne felgi, gleba, znikna drazniace (mnie) naklejki i bedzie ok. temat wg mnie powinien zostac, dajmy mu szanse
obd1 o niebo lepsze !! poco kombinowac z obd0 taka moja rada


OBD1 - popieram
ja także gratuluje zapału i możliwości i miejsca na własnoręczne dłubanie.
mało JDMu.